проблем с 2 ра и 3 та

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nikeeeca
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 сеп 2007, 22:07
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

проблем с 2 ра и 3 та

Мнение от nikeeeca » 22 сеп 2007, 20:25

при превключване ми хуркат 2ра и 3та дайте съвет за евтина кутия или синхронизатори

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 сеп 2007, 21:24

Почни да превключваш с двоен съединител и няма да хъркат :D
Пример от 2 на 3: натискаш съединителя изкл 2-ра, пускаш натискаш - 3-та :D Ще си като професионален тираджия ама поне няма да пипаш кутии. И виж дали имаш масло в кутията!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 23 сеп 2007, 08:53

и моята е така, и така ще е докато се разпадне, няма части за кутии на форд!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от megyto » 23 сеп 2007, 08:53

да не пиша нова тема имам подобен проблем като вкюча на 1-ва и от време на време изключва. скоро сменях феродов диск и от тогава взе да прави така дали не са доляли достатъчно масло в кутията и колко масло събира?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 23 сеп 2007, 08:57

върви да ти проверят нивото, но по скоро някой щанга на вкючващият механизъм не е наместена, и не вкючва напълно предавката, или при по ряско друсане са изкючва, върви да го видят преди да се е разбил механизма.. :D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 окт 2007, 16:46

Ако нети се сменят синхронизатори смени маслото на кутията с ново и то ефтено и сложи добавки за вискозитет на маслото - долу горе ще закърпиш година и половина може и две.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта