Проблем с паленето!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с паленето!

Мнение от milenskior » 06 сеп 2007, 18:34

Колеги този Форд ме уби.
Преди няколко дни спирам на една бензиностанция да си напомпам гумата, сядам въртя но не пали, а колата беше топла.Обърнах на бензин но пак същата работа. Сигурно въртях 2-3 минути но без никакъв резултат, дори не припалваше, абе изобщо никакви признаци за евентуално запалване. Накрая реших да я пробвам на скорост, тъй като имаше лек наклон и колата тръгваше без бутане. Само превъртя мотора и запали. След това палеше без проблем.
Вчера обаче сядам да я изкарвам от двора и същата история, та от въртене чак акумулатора падна. Викам си сигурно са свещите, обаче днес купих нови слагам и пак въртя(на бензин) отново без никакви признаци за запалване и по едно време страшен гръм и като погледнах отдолу средното гърне цъфнало като майска роза.
Искам да уточня че преди това проверих на свещите хвърля искра.
И така избутахме я от двора и като я бутнахме запали, сега отново пали, но незнам утре дали ще иска.
Направо съм в шах и незнам къде да търся ключа от бараката.
Колата е 1,6 бензин карбуратор с електронно запалване и 2 бубини без делко.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 06 сеп 2007, 20:55

колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 07 сеп 2007, 12:15

dimbatami написа:колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
Еми филтъра е на има няма 500 километра.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 07 сеп 2007, 13:19

Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 07 сеп 2007, 16:55

Vaklin написа:Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
Колата е карбуратор, а и като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 07 сеп 2007, 17:44

Търси проблема в схемата на газовото. Според мен не превключва на бензин, а се опитваш да палиш на газ.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 07 сеп 2007, 19:48

Като свалих свещите бяха мокри, а и миришеше на бензин, така че едва ли е там проблема.
В крайна сметка от бензиновите пари ми гръмна и гърнето.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 07 сеп 2007, 20:40

възможно е да пуска и газ и бензин провери като си на газ дали не пуска и бензин и обратното

slavi
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 сеп 2007, 10:46
Модел на автомобила: Fiesta 97 Ghia ,1.4 16 V 90 ph
Status: Извън линия

Мнение от slavi » 18 сеп 2007, 11:02

Здравейте !

Имам Ескорт 1.4 моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага ,не съм на газ

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 18 сеп 2007, 11:30

slavi написа:Здравейте !

Имам Ескорт 1.4 моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага ,не съм на газ
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.

slavi
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 сеп 2007, 10:46
Модел на автомобила: Fiesta 97 Ghia ,1.4 16 V 90 ph
Status: Извън линия

Мнение от slavi » 18 сеп 2007, 11:46

Мерси сте проверя

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 18 сеп 2007, 12:08

vladdko написа: При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
milenskior написа:......като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.
Ако няма "+" ще хвърлят ли искра свещите?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 18 сеп 2007, 13:16

madboy написа:
.............
Е аз съм писал за колегата с моното, даже съм го и цитирал, но добре че има и наблюдателни колеги

Николай
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 сеп 2007, 23:09
Модел на автомобила: форд фокус
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Николай » 18 сеп 2007, 23:44

Аз скоро имах същия проблем и същите признаци. 10 пъти пали и след това спира. разглобих стартера, зачистих колектора, смених четките. Сглобих. Пак 10-15 пъти пали от раз и след това няма никой. Гледах контактния ключ и още др. неволи.
накрая се оказа че две пера от колектора на ротора , точно на 180 градуса са леко нагорели и не прави контакт и когато четките попаднат там не пали. Смених ротора и всичко е о.к.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта