Шум при пълен завой с волана на Мондео 1997

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
galin_k
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2007, 16:48
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Шум при пълен завой с волана на Мондео 1997

Мнение от galin_k » 14 сеп 2007, 17:22

Здравейте колеги,

забелязах че при пълен завой било то десен или ляв се появява шум /проскърцване/ в Мондеото!
Някой може ли да помогне със съвет какво може да е това и от какво се получава. Нуждае ли се от ремонт кормилната уредба?

Ще бъда благодарен на предположения и коментари....

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 14 сеп 2007, 17:39

Ами обясни малко какво точно става, при пълен завой на масто ако се чува прискърцване е от ремъка на хидравликата ако е тракане в движение карето

Потребителски аватар
galin_k
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2007, 16:48
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от galin_k » 15 сеп 2007, 09:28

cotecna написа:Ами обясни малко какво точно става, при пълен завой на масто ако се чува прискърцване е от ремъка на хидравликата ако е тракане в движение карето

Чух го при пълен завой на място и при движене на 1 предавка при обратен завой! Проблем ли е това?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 сеп 2007, 18:24

А като върнеш съвсем леко волана изчезва ли. Ако изчезва е от хидравличната течност във рейката и няма проблем. По принцип при хидроусилвател не е препоръчително да се държи волана в крайно положение при запален д-л, защото тогава налягането на течноста става голямо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 15 сеп 2007, 18:53

mrdds написа:това е често срещано явление на хидравликите.При пълно навиване на волана се чуват шумове,дори и оборотите се менят.Не мисля,че е проблем това,освен ако шума нее фрапиращо стържене/чукане/ и др.По принцип аз не съм видял стара кола,която да е абсолютно безшумна при завиване.
*167* Много се извинявам на колегите mrdds и galin_k като разделих темата на две и продължението и пратих в Заден ляв стоп за Мондео седан 1997 горе посоченото мнение като цитат отиде в другата тема и не може да се върне в тази :oops:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 сеп 2007, 20:21

petkoff_pl написа:
mrdds написа:това е често срещано явление на хидравликите.При пълно навиване на волана се чуват шумове,дори и оборотите се менят.Не мисля,че е проблем това,освен ако шума нее фрапиращо стържене/чукане/ и др.По принцип аз не съм видял стара кола,която да е абсолютно безшумна при завиване.
*167* Много се извинявам на колегите mrdds и galin_k като разделих темата на две и продължението и пратих в Заден ляв стоп за Мондео седан 1997 горе посоченото мнение като цитат отиде в другата тема и не може да се върне в тази :oops:
абе кой те направи модератор бре,пуу,то верно ,че без пари работите ама чак па толкова.
Шегувам се бе майна,да не се обидиш,ще те черпя една ракия на следващата сбирка.Страхотно си вършиш работата *00142*

Потребителски аватар
galin_k
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2007, 16:48
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от galin_k » 17 сеп 2007, 09:22

HACKO написа:А като върнеш съвсем леко волана изчезва ли. Ако изчезва е от хидравличната течност във рейката и няма проблем. По принцип при хидроусилвател не е препоръчително да се държи волана в крайно положение при запален д-л, защото тогава налягането на течноста става голямо.
Тази сутрин се чу пак при маневра на паркинг/пълно навиване на волана/, щото някой хора не мислят като паркират за другия.....ама какво да се прави :oops: не е постоянен при цялото навиване, най-вече когато е максимално навит волана!!

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 17 сеп 2007, 10:24

Като завиеш докрай отпускаш леко да се върне волана и пак завиваш.............бла,бла,бла,бла....блааааа. Завиваш докрай на ЛЯВО или ДЯСНО като ти опре докрай кормилото отпускаш ЛЕКО и пак завиваш абе почукваш схващаш ли? нормално е като го задържаш в крайно положение да ти падат леко оборотите и да чуваш "съскане,виене,свистене" АМА ЛЕКО, ако ти присвирва или прескърцва значи е от ремък на хидр. помпа а пък най-често когато е от него и е в начален стадии го прави сутрин като е студена колата и е леко влажно времето както сега.......Това упражнение го направи на място и на обороти...

П.С. вземи погледни дали имаш достатъчно течност в казанчето

Абе надявам се, че со ме разбрал след тия "ОБЯСНЕНИЯ" :lol:

Потребителски аватар
Vacuum
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Vacuum » 16 окт 2007, 19:05

От течноста е! Аз след като я смених, и се оправи.
Беше си яко стържене, чак хората се обръщаха :wink:

Сменяха ми я в сервиз обаче, не мога да ти кажа как става. Знам че трябва да купиш две шишета масло. Едното изтича като се сменя. Всъщност ролята му е да промие системата.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта