Неравномерно износване на задните барабанни накладки
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 21 авг 2007, 11:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорд 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Неравномерно износване на задните барабанни накладки
Проблема е следния: Неравномерно е износено феродото на задните барабанни накладки и на двете колела, които са само на два месеца. Само левите половинки са износени, а другите половинки са си почти непокътнати. Разликата между двете задни колела е 48 %. Колеги някой има ли идея каква е причината. Колата ми е комби.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колега и при мен е така - когато купих мондеото преди три месеца
отварях и двете задни колела и на двете лявата накладка е видимо два пъти по-износена от дясната .не може да е от цилиндрите защото и двата да блокират по един и същи начин?
Интересното е че и на двете колела износването е сравнително еднакво ?Ако става въпрос за повреда - дасе повредят и двете колела по един и същи начин?
Между другото - по същият начин се износваха и накладките на Москвича .
Така ,че споко като се износят - сменяш ги.
Лошото е че ги продават 4 в комплект!!!
отварях и двете задни колела и на двете лявата накладка е видимо два пъти по-износена от дясната .не може да е от цилиндрите защото и двата да блокират по един и същи начин?
Интересното е че и на двете колела износването е сравнително еднакво ?Ако става въпрос за повреда - дасе повредят и двете колела по един и същи начин?
Между другото - по същият начин се износваха и накладките на Москвича .
Така ,че споко като се износят - сменяш ги.
Лошото е че ги продават 4 в комплект!!!

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 21 авг 2007, 11:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорд 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Неравномерно е износено феродото
Колеги не се притеснявам от износването на феродото, а по скоро, че има разлика между двете задни колела близо 48% и не държат добре. Възможно ли е проблема да е в кантарчето? Забравих да кажа, че също бях сменил и цилиндрите.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
има начин
сваляш ги и ги разменяш......след известно време ще имаш равномерно износване
и повтаряш процедурата докато и четирите не станат за смяна. ей много е полезен този форум.ще трябва и аз да си погледна как са нещата при фиестата

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Неравномерно е износено феродото
преди време и аз се борих с моите спирачки.gyursels написа:Колеги не се притеснявам от износването на феродото, а по скоро, че има разлика между двете задни колела близо 48% и не държат добре. Възможно ли е проблема да е в кантарчето? Забравих да кажа, че също бях сменил и цилиндрите.
Има един гаден механизъм между двете челюсти.Когато ръждясат зъбите на колелцата му накладките стоят далече от барабана.
Ако на едно от колелата накладките са по близо от това на другото,то задържа първо и когато неговото спирачно натоварване е 90% на другото,на което накладките са изминали 2 пъти повече разтояние до барабана задържат със усилие 50%.
При този случай ръчната не държи на съответното колело.
Такива механизми се намират само оригинални или по морги,но задъжително търси да са италиански колите-понеже германските и австрийските са изгнили вече.
Нови са около 80лв бр. и това не е цена на Мото Пфое,а на магазин продаващ части Моторкрафт.
Чух от "баш майстори",че заварявали двете колелца едно за друго,но това е непосилно да стане на моята кола.

Възможно е и да има запушване на тръбичката до цилиндърчето.Можеш да пробваш да измериш налягането с манометър за течности като извадиш холендъра от цилиндърчето и напомпиш педала.
Тогава ще изолираш проблема от налягане и разпределителя за налягане на предни/задни колела.
Но според мен проблема е в този механизъм между челюстите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта