вентилатор на радятора
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 26 мар 2007, 23:16
- Модел на автомобила: ескорт кабрио 92 16efi 105кс
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
вентилатор на радятора
значи въпросът ми е следният:
Трябва ли вентилаторът да остава включен след като изгася колата защото при мен не е така и като дам на контакт вентилатора се включва и токът за стартера не ми стига.Ако може някои да ми разясни кога се включва и кога исключва и ако може една ел. схема с малко разяснения.
Предварително благодаря.
Трябва ли вентилаторът да остава включен след като изгася колата защото при мен не е така и като дам на контакт вентилатора се включва и токът за стартера не ми стига.Ако може някои да ми разясни кога се включва и кога исключва и ако може една ел. схема с малко разяснения.
Предварително благодаря.
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 26 мар 2007, 23:16
- Модел на автомобила: ескорт кабрио 92 16efi 105кс
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
значи при мен датчика си включва и изключва но като дам на контакт перката се включва и като започна да паля не ми стига ток за стартера.За това я оставям на контакт и като охлади датчика изключва и тогава няма проблеми колата си пали.Според мен трябва да има някакво реле което в момента на палене да спира вентилатора и да дава всичкия ток на стартера и като запаля да включва перката отново.Незнам има ли няма ли такоова реле но ако няма със сигорност ще му сложа. А за акумулатора не виждам смисъл да е слаб при положение че като я оставя на контакт да охлади за около 3-5мин.после ми пали перфектно.
и още нещо.Какво ще стане ако направя така че перката да аботи дори и без контакт да може като спра и искарам ключа тя да си охлажда и след като охлади да спре.Да сложа едно реле което в момента на палене да я изключва и после пак да я пуска.Според мен маи ще стане по добре незнам много много не разбирам но поне така е на другата ми кола и няма проблеми.
и още нещо.Какво ще стане ако направя така че перката да аботи дори и без контакт да може като спра и искарам ключа тя да си охлажда и след като охлади да спре.Да сложа едно реле което в момента на палене да я изключва и после пак да я пуска.Според мен маи ще стане по добре незнам много много не разбирам но поне така е на другата ми кола и няма проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 26 мар 2007, 23:16
- Модел на автомобила: ескорт кабрио 92 16efi 105кс
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и още нещо.Какво ще стане ако направя така че перката да аботи дори и без контакт да може като спра и искарам ключа тя да си охлажда и след като охлади да спре.Да сложа едно реле което в момента на палене да я изключва и после пак да я пуска.Според мен маи ще стане по добре незнам много много не разбирам но поне така е на другата ми кола и няма проблеми.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
оф тропик..
Радиатор
Радиатор
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта