Предърпване на безинка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bford
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 юли 2007, 12:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 97
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Предърпване на безинка

Мнение от bford » 11 юли 2007, 12:21

Здравейте,

По въпроса с предърпването при 2000-2500 об. открих подобна тема за дизелите. Дали и при бензина е същия проблем - клапани, центровка...
Колата е карах на диагностика, оказа че по незнайни причини си е загубила настройките (до тогава предърпването бе по всеместон - независимо от обороти, скорост, подаване на газ и т.н.). След диагностиката проблема си остана, смених свещи (които се оказаха доста износени) и бензинов филтер - положенеито се подобри, ала предърпването не изчезна. От сервиза в който ми диагностицираха колата ми казаха че 100% не е ламба сонда.

Помогнете!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от paci » 11 юли 2007, 12:32

И сега при какви обороти придърпва?
Моята в момента се държи идеално но не стана от веднъж.
Почнах да зареждам тук на една бензиностанция на Лукойл която е до гъза ми тук до нас :)
Полека лека бегачката почна да върви все по-добре и по добре.
Откачи на твоята акумулатора за повечко от 10 мин. Закачи го после но виж преди това горе в съобщението съм сложил линк към тема за обучение на компа.
Моя акумулатор съм го свалял няколко пъти и не се е налагало обучение. Знаех, че тези нашите компери не се налага да се обучават но ще видиш там в темата че има ефект.
Имай в предвид, че моята се държи зле с бензин от ОМВ, сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.

Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?

bford
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 юли 2007, 12:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 97
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от bford » 11 юли 2007, 12:52

paci написа:
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
Около 2000 +/- 500...
Да 1,4 Zetec-S.
Относно безина, позвам на ЕКО 95, там си зарежда Алфата съпруга ми, но той няма такива проблеми (кога успея да му я взема :D ).
Това за обучението го срещнах някъде, ще го пробвам.
За съзаление в момента колата е на тенекиджия и ще си я взема другата седмица.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 юли 2007, 13:03

А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.

:twisted:

bford
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 юли 2007, 12:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 97
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от bford » 11 юли 2007, 13:21

Brock написа:А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.
Не :(
От тях ли да започна или от обучението на ЕКУ? :?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 юли 2007, 15:27

bford написа:
Brock написа:А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.
Не :(
От тях ли да започна или от обучението на ЕКУ? :?
От по-евтиното - обучението на компа :wink:

:twisted:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от paci » 11 юли 2007, 23:06

bford написа: Около 2000 +/- 500...
Точно на ~2500 оборота почва да полудява и мачка разни бегачки този мотор. :D
Може да са кабели както вече казаха.
TPS !
Окислени връзки. Аз още миналата година като я взех си купих едно WD-40 и щото нямах какво да правя взех, че една по една откачвах всяка букса която видях и докачих и ги наръсих.
Бензиновия филтър?
Въздушния?
Сменвай, ръчкай, ръси и накрая рес на ЕКУ-то.
Разбрах, че си дама, не те подценявам незнам дали сама ще ги правиш тези неща но не са много майсторите които да са в час и да ги направят.
Е скоро има една тема заради хлабав кабел са разглобили и ремонтирали целия мотор и проблема си е останал.
Пак 1,4 Zetec-S.
Еми ти ли някой друг ще ръчка все пак ви пожелавам успех! :)

Потребителски аватар
FIREFLASH
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 юни 2007, 17:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 1985
Status: Извън линия

Мнение от FIREFLASH » 24 юли 2007, 10:28

Начи тoва придърпване най-вероятно е от центровката и реглажа на клапанчетата, а в по-лош случай може и гумичките да са за смяна. Ако всичко останало по двигателя е наред /свещи, кабели, делко и т.н/ няма от какво да е. Обикновенно тоя проблем с придърпването се проявява само при ниски обороти/защото просто няма такива/. Та моя съве е иди при майстор да ти регулира клапаните и да ти направи една центровка. Няма да ти земат повече от 20-30 лева. Поздрави Тодоров :)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от diesel1.6 » 24 юли 2007, 11:02

paci написа: сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от tomny » 24 юли 2007, 11:17

diesel1.6 написа:с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша
Обратното е, по-високото октаново число прави бензина по-устойчив на детонации, защото липсват (или по-скоро са по-малко) тежките фракции, които се запалват предварително.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Предърпване на безинка

Мнение от paci » 24 юли 2007, 12:19

diesel1.6 написа: ...
Полюбопиствах защото ми го похвалиха във връзка с друго нещо.
Сипах от него и написах, че се държеше ужасно.
Писах и на другото място за което говориш.

Във връзка с мнението за реглажа на клапни.
В Autodata дават :
всмукателни 0,17-0,23мм - на студено
изпускателни 0,27-0,33мм - на студено
Казаха ми за мотра 1,7 125 коня на Puma единя вал бил с променливо газоразпределение.
В случая за моя мотор щом дават така стойностите за разстояние на клапаните, начи и при него има нещо такова.
Ха сега регулирайте ги :P
Май реглаж на клапаните нямаме за този мотор!

ford_pleven
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford esc.
Status: Извън линия

Мнение от ford_pleven » 14 авг 2007, 21:55

я първо иди на маистор и тои ще провери за тези клапани щото те може да са хидравлични и сами да се регулират и после да ти я качи на компютъра и да ти изчисти грешките и тогава Ще стане-от опит знам.и да махаш и да не махаш и + и - те се чистят тия грешки до едно време и след това не става.в наи лошия случаи ще ти вземе 30лв.по добре трЪгни от там

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 авг 2007, 22:31

амм Зетека не е ли със хидравлични пулове събратя моя? невещ съм по тоя мотор, но отдавна не правят коли които да им се рег. клапаните.Смисъл по старите мотори са така.. по новите са на повдигачи или пулове...

helios
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
Местоположение: st.zagora
Status: Извън линия

Мнение от helios » 17 авг 2007, 10:06

С интерес прочетох постовете на темата,защото имах същият проблем.
Обучавах компа ходих по майстори и те изтъкваха различни причини за прекъсването.Последно смених 3-те маркучета които са под инжекциона.Уж се оправиха оборотите,но след като тръгнан...отново :cry: Та реших да видя какво мога да даправя.При отваряне на капака и бегъл поглед на двигателя забелязах оголени кабелчета на един куплунг.(нямам си на идея за какво служи даже)
Реших да го изолирам и ....... какво да видя кабелите одървени :lol: ,оплетени и оголени през 10-15 мм и при допир се оголват още повече.Свалих декоративния капак на двигателя и гледам този кабел минава в една гуфрирана шлауха закрепена в улей
на двигателя(намира се в ляво под декоративния капак)Изилирах целия кабел(не го смених защото това става на сред балкана) и.....
вече няма прекъсвания,оборотите спряха да плават и от кеф навъртях 100 -тина км. да се порадвам.

Дано съм помогнал на някой с този пост,че заради едни кабелчета майсторите и ремонт на двигателя могат да предпологат :D

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 17 авг 2007, 10:18

Привет, и аз правих тази гимнастика само не разбрах датчика за какво е - този в блока от който излизат кабелите :?:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 авг 2007, 12:16

helios написа: ...
При мен този кабел беше изваден над декоративния капак.
И при мен имаше нарушаване на излоцията.
Ових ги и бутнах кабела под капака. Дали не сбърках като го сложих където му е мястото ?
Това беше миналата година още.
Трябва да сваля капака да видя дали не се е опекъл кабела и да е почнала съвсем да му се рони изолацията.
За сега нямам никакви ядове.

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 17 авг 2007, 16:30

нещо не разбрах за кой кабел иде реч :( :( моя двигател е ендура :roll: :roll:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 авг 2007, 18:54

bdjon написа: моя двигател е ендура :roll: :roll:
Еми немаш такъв кабел на въпросното място да се опича.
Ето появи се човек на който му е правил яд.
Ще го проверим и моя щото мноу ми е гадно да не ми върви като хората колата както сега с V-Power дет го сипах :twisted: Абе не е толкоз зле, в ниските е зле. Утре ще си сипем пак от Лукойлския и ще я разходим надалече :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта