Предърпване на безинка
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 юли 2007, 12:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 97
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Предърпване на безинка
Здравейте,
По въпроса с предърпването при 2000-2500 об. открих подобна тема за дизелите. Дали и при бензина е същия проблем - клапани, центровка...
Колата е карах на диагностика, оказа че по незнайни причини си е загубила настройките (до тогава предърпването бе по всеместон - независимо от обороти, скорост, подаване на газ и т.н.). След диагностиката проблема си остана, смених свещи (които се оказаха доста износени) и бензинов филтер - положенеито се подобри, ала предърпването не изчезна. От сервиза в който ми диагностицираха колата ми казаха че 100% не е ламба сонда.
Помогнете!
По въпроса с предърпването при 2000-2500 об. открих подобна тема за дизелите. Дали и при бензина е същия проблем - клапани, центровка...
Колата е карах на диагностика, оказа че по незнайни причини си е загубила настройките (до тогава предърпването бе по всеместон - независимо от обороти, скорост, подаване на газ и т.н.). След диагностиката проблема си остана, смених свещи (които се оказаха доста износени) и бензинов филтер - положенеито се подобри, ала предърпването не изчезна. От сервиза в който ми диагностицираха колата ми казаха че 100% не е ламба сонда.
Помогнете!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
И сега при какви обороти придърпва?
Моята в момента се държи идеално но не стана от веднъж.
Почнах да зареждам тук на една бензиностанция на Лукойл която е до гъза ми тук до нас
Полека лека бегачката почна да върви все по-добре и по добре.
Откачи на твоята акумулатора за повечко от 10 мин. Закачи го после но виж преди това горе в съобщението съм сложил линк към тема за обучение на компа.
Моя акумулатор съм го свалял няколко пъти и не се е налагало обучение. Знаех, че тези нашите компери не се налага да се обучават но ще видиш там в темата че има ефект.
Имай в предвид, че моята се държи зле с бензин от ОМВ, сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
Моята в момента се държи идеално но не стана от веднъж.
Почнах да зареждам тук на една бензиностанция на Лукойл която е до гъза ми тук до нас

Полека лека бегачката почна да върви все по-добре и по добре.
Откачи на твоята акумулатора за повечко от 10 мин. Закачи го после но виж преди това горе в съобщението съм сложил линк към тема за обучение на компа.
Моя акумулатор съм го свалял няколко пъти и не се е налагало обучение. Знаех, че тези нашите компери не се налага да се обучават но ще видиш там в темата че има ефект.
Имай в предвид, че моята се държи зле с бензин от ОМВ, сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 юли 2007, 12:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 97
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
Около 2000 +/- 500...paci написа:
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
Да 1,4 Zetec-S.
Относно безина, позвам на ЕКО 95, там си зарежда Алфата съпруга ми, но той няма такива проблеми (кога успея да му я взема

Това за обучението го срещнах някъде, ще го пробвам.
За съзаление в момента колата е на тенекиджия и ще си я взема другата седмица.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
Точно на ~2500 оборота почва да полудява и мачка разни бегачки този мотор.bford написа: Около 2000 +/- 500...

Може да са кабели както вече казаха.
TPS !
Окислени връзки. Аз още миналата година като я взех си купих едно WD-40 и щото нямах какво да правя взех, че една по една откачвах всяка букса която видях и докачих и ги наръсих.
Бензиновия филтър?
Въздушния?
Сменвай, ръчкай, ръси и накрая рес на ЕКУ-то.
Разбрах, че си дама, не те подценявам незнам дали сама ще ги правиш тези неща но не са много майсторите които да са в час и да ги направят.
Е скоро има една тема заради хлабав кабел са разглобили и ремонтирали целия мотор и проблема си е останал.
Пак 1,4 Zetec-S.
Еми ти ли някой друг ще ръчка все пак ви пожелавам успех!

- FIREFLASH
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 юни 2007, 17:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 1985
- Status: Извън линия
Начи тoва придърпване най-вероятно е от центровката и реглажа на клапанчетата, а в по-лош случай може и гумичките да са за смяна. Ако всичко останало по двигателя е наред /свещи, кабели, делко и т.н/ няма от какво да е. Обикновенно тоя проблем с придърпването се проявява само при ниски обороти/защото просто няма такива/. Та моя съве е иди при майстор да ти регулира клапаните и да ти направи една центровка. Няма да ти земат повече от 20-30 лева. Поздрави Тодоров 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.paci написа: сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
Обратното е, по-високото октаново число прави бензина по-устойчив на детонации, защото липсват (или по-скоро са по-малко) тежките фракции, които се запалват предварително.diesel1.6 написа:с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Предърпване на безинка
Полюбопиствах защото ми го похвалиха във връзка с друго нещо.diesel1.6 написа: ...
Сипах от него и написах, че се държеше ужасно.
Писах и на другото място за което говориш.
Във връзка с мнението за реглажа на клапни.
В Autodata дават :
всмукателни 0,17-0,23мм - на студено
изпускателни 0,27-0,33мм - на студено
Казаха ми за мотра 1,7 125 коня на Puma единя вал бил с променливо газоразпределение.
В случая за моя мотор щом дават така стойностите за разстояние на клапаните, начи и при него има нещо такова.
Ха сега регулирайте ги

Май реглаж на клапаните нямаме за този мотор!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
- Модел на автомобила: ford esc.
- Status: Извън линия
я първо иди на маистор и тои ще провери за тези клапани щото те може да са хидравлични и сами да се регулират и после да ти я качи на компютъра и да ти изчисти грешките и тогава Ще стане-от опит знам.и да махаш и да не махаш и + и - те се чистят тия грешки до едно време и след това не става.в наи лошия случаи ще ти вземе 30лв.по добре трЪгни от там
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
- Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
- Местоположение: st.zagora
- Status: Извън линия
С интерес прочетох постовете на темата,защото имах същият проблем.
Обучавах компа ходих по майстори и те изтъкваха различни причини за прекъсването.Последно смених 3-те маркучета които са под инжекциона.Уж се оправиха оборотите,но след като тръгнан...отново
Та реших да видя какво мога да даправя.При отваряне на капака и бегъл поглед на двигателя забелязах оголени кабелчета на един куплунг.(нямам си на идея за какво служи даже)
Реших да го изолирам и ....... какво да видя кабелите одървени
,оплетени и оголени през 10-15 мм и при допир се оголват още повече.Свалих декоративния капак на двигателя и гледам този кабел минава в една гуфрирана шлауха закрепена в улей
на двигателя(намира се в ляво под декоративния капак)Изилирах целия кабел(не го смених защото това става на сред балкана) и.....
вече няма прекъсвания,оборотите спряха да плават и от кеф навъртях 100 -тина км. да се порадвам.
Дано съм помогнал на някой с този пост,че заради едни кабелчета майсторите и ремонт на двигателя могат да предпологат
Обучавах компа ходих по майстори и те изтъкваха различни причини за прекъсването.Последно смених 3-те маркучета които са под инжекциона.Уж се оправиха оборотите,но след като тръгнан...отново

Реших да го изолирам и ....... какво да видя кабелите одървени

на двигателя(намира се в ляво под декоративния капак)Изилирах целия кабел(не го смених защото това става на сред балкана) и.....
вече няма прекъсвания,оборотите спряха да плават и от кеф навъртях 100 -тина км. да се порадвам.
Дано съм помогнал на някой с този пост,че заради едни кабелчета майсторите и ремонт на двигателя могат да предпологат

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
При мен този кабел беше изваден над декоративния капак.helios написа: ...
И при мен имаше нарушаване на излоцията.
Ових ги и бутнах кабела под капака. Дали не сбърках като го сложих където му е мястото ?
Това беше миналата година още.
Трябва да сваля капака да видя дали не се е опекъл кабела и да е почнала съвсем да му се рони изолацията.
За сега нямам никакви ядове.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Еми немаш такъв кабел на въпросното място да се опича.bdjon написа: моя двигател е ендура![]()
Ето появи се човек на който му е правил яд.
Ще го проверим и моя щото мноу ми е гадно да не ми върви като хората колата както сега с V-Power дет го сипах


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта