Хидравликата
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 13 май 2007, 12:57
- Модел на автомобила: ForD Orion 1.6i 16V
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Хидравликата
Колеги имам следния проблем !?!?!
Като влизам в завой и нали колата е с хидравлика и и падат оборотите и не подам ли гас падат това на какво се далжи !?!?!?

Като влизам в завой и нали колата е с хидравлика и и падат оборотите и не подам ли гас падат това на какво се далжи !?!?!?

Karai Ford Za Da Si Gord!!!!!!:]
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!
- jorokr
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 май 2007, 10:22
- Модел на автомобила: Escort '96 Combi 1,8 TD
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Благодаря... Значи всичко е нормално... При въртене леко падат и след 10тина секунди - пак се нормализират... Ремъка не свири, нито се стига до гаснене на двигателя... Благодаря ти за точното инфо!gogo_21011 написа:jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...т.е. да разбирам, че дължината му е по посока на движението? Да, така се монтира. В противен случай е възможно при завой да намалее силно подаването на газ, оттам и гаснене....jlpetkov написа:обясни на нас несведущите каква е разликата?kEFi написа: ...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
btw моя е надлъжно - по посока на движението и досега само такива съм виждал...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта