Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
b2d
- потребител

- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от b2d » 11 май 2007, 00:06
Абе от време на време (най-вече като мина през някоя дупка след това се появява) мигача ми се побърква в смисъл темпото му се увеличава но това не е всеки път... та се чудех дали нещо не е релето ли какво ли

Някой ако е имал подобен проблем да свирка... И загледах, че крушката на габарита също прекъсва от време на време при нея мисля, че е нещо слаба връзка ама може и да има нещо общо с "полудяването на мигача..."

-
valboy
- потребител

- Мнения: 1476
- Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
-
Status:
Извън линия
Мнение
от valboy » 11 май 2007, 01:05
Някой от мигачите ти прекъсва и затова като си гледаш таблото лампичката мига по-бързо и цъкането на релето се ускорява- намалява се консумацията на ел. ток и релето почва да превключва по-бързо.
-
ford_taunus
- потребител

- Мнения: 32
- Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ford_taunus » 11 май 2007, 12:45
valboy написа:Някой от мигачите ти прекъсва и затова като си гледаш таблото лампичката мига по-бързо и цъкането на релето се ускорява- намалява се консумацията на ел. ток и релето почва да превключва по-бързо.
Точно така
-
b2d
- потребител

- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от b2d » 11 май 2007, 13:25
Koeто ще рече, че трябва да направя какво?
-
Любо
- Администратор

- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Любо » 11 май 2007, 13:30
Да си провериш кабелчето, което захранва крушката. То губи някъде контакт.
-
b2d
- потребител

- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от b2d » 11 май 2007, 13:32
Мерсаж
-
vlado6669
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vlado6669 » 12 май 2007, 15:49
Същия проблем при мен се оказа от проблемна крушка на заден ляв мигач. Оказа се че, крушката като я завъртях да я извадя от гнездото се разпадна на две части, стъкло и корпус. Смених я и всичко е ОК.
-
revmata
- потребител

- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
-
Status:
Извън линия
Мнение
от revmata » 12 май 2007, 21:06
Mного е важно и мощноста на крушките-задължително-21вата
-
jordj
- потребител

- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jordj » 22 юли 2007, 10:38
На мен се появи този проблем ,но не свети лампичката за мигачите на таблото когато съм за на дясно а релето се побърква.На аварийни всички лампи си светят нормално.
Бушоните са здрави.
Почвам да търся къде е релето , и да проверя дали лоста за мигачите нещо не се е повредил или прекъсната жица до него .
като гледам ще се наложи да свалям таблото защото от там някъде се чува релето.
-
jordj
- потребител

- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jordj » 27 юли 2007, 20:25
Свалих кората под волана там се намира и релето за мигачите и лоста за мигачите /фаровете и платката разпределяща ляв или десен мигач.Та с контакт шпрей ( взех го за 5,40лв ) пръснах обилно по платката ( на нея само края се вижда ) и проблема с липсата на десния мигач изчезна.
-
revmata
- потребител

- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
-
Status:
Извън линия
Мнение
от revmata » 28 юли 2007, 22:52
това е временно.Проблема е по сложен.
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
-
jordj
- потребител

- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jordj » 29 юли 2007, 21:23
revmata,Пиши какво според теб какво е.Аз занм че временно съм решил проблема но е решен,ЗАСЕГА.
-
revmata
- потребител

- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
-
Status:
Извън линия
Мнение
от revmata » 29 юли 2007, 23:05
правил съм го на ескорт.Часовникарска работа ти казвам.Просто,,каляване на нервите,,ПРОБЛЕМА Е В 1-НА ПЛАСТИНА.Но те съветвам ако не си със здрави нерви да не почваш,защото после искаш или не ще се наложи да си купиш нов пакет
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта