Strut Brace- направи си сам
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Strut Brace- направи си сам
Та понеже гледам има интерес относно тия джаджи
ще покажа какво си направих аз
работата е общо взета елементарна трябва ви тръба и някакав заварачен апарат електрожен или телоподаващо
другото е кит и боя 




Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
екстра го обясниdoctordre написа:това е предна стабилизираща щангадопълнителна, за рейсъри


P.S Mоля за малко по-компетентно обяснение... това горе е несериозно...
P.S... който търси намира... http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6921" onclick="window.open(this.href);return false;
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
z
Значи това е предна долна стабилизираща щанга
наи общо служи за допалнително окрепване на купето
когато окачването ти е ниско и твърдо купето поема много по сериозни удари
пречинени от неравностите по пътя особено при по екстремно шофиране
затова се налага допалнително окрепване на роговете
магарето и бомбетата за да може колата да запази геометрията си по дълго време




магарето и бомбетата за да може колата да запази геометрията си по дълго време

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Strut Brace- направи си сам
Хубаво си направил ама дай да изясним какво точно си направил сега ти си направил так наречената LOVER BRACE (долна стабилизараща щанга). В предишни твой постове се вижда че найстина си си направил и Strut Brace ( Горна стабилизараща щанга) това се вижда от този линк http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;. във този пост колегата gmivanko дава свой линк за направеното от него (Ето от мен едно прoектче за Lower & Upper strut brace) в него се вижда разликата от долна и горна стабилизираща щанга.camaro написа:Та понеже гледам има интерес относно тия джаджище покажа какво си направих аз
работата е общо взета елементарна трябва ви тръба и някакав заварачен апарат електрожен или телоподаващо
другото е кит и боя

абе в общи линии е станало мазало за някой който не е в час съвсем ще му се объркат понятията
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
LOVER (любовна) или LOWER (долна)?
Хубави сте ги направили на външен вид, ама аз се чудя дали са станали достатъчно здрави? Никой не казва от каква тръба ги е правил, каква стомана и каква дебелина на стената? Щото от водопроводна тръба няма да е много здраво като че ли...
Ето още една идея как може да се направи


Хубави сте ги направили на външен вид, ама аз се чудя дали са станали достатъчно здрави? Никой не казва от каква тръба ги е правил, каква стомана и каква дебелина на стената? Щото от водопроводна тръба няма да е много здраво като че ли...
Ето още една идея как може да се направи
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
z
ами аз мерих оргинална спарко на фиат пунто беше Ф35мм а стената беше дебела 3мм
при мен горната нямаше как да е 35 защото минава между кутията на филтъра и бушоните затова я правих от черна тръба Ф30 и 3мм дебелина на стената
колко е здрава нямам си и на представа
а то на тоя етап маи седи повече за пениз отколкото да върши някаква работа 




- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
debug, защо мислиш, че от водопродовна тръба няма да е здраво, тя си е 3мм. дебела (даже и поцинкована
) и особено ако си набарал тръба 1" външния диам. е 34-5мм. тогава колата може да се разкости, ама не и тръбата за се изкриви
.
Иначе моята горната е от тръба 24мм. дебела 2мм. а фланците ги правих от рифелова ламарина дебела 5мм. А долната е пак от същата тръба, но кусите трбички са 30-34мм. дебели пак 2мм. А ми стана много чудно колко е дебела фабричната Lower Brace на Пежо 306 ма OMP е може би дебела 1мм. което ми се струва дооста тънко, ама си е такава. Иначе горната пак е някъде към 2мм. дебела фабрично.
А пък задната си я направих тъничка де, ама не ми се преправя, тя е с тръба 21мм. и дебела 3мм. а фланците пак са 4-5 мм. дебели от рифелова ламарина. Ама при вас няма да е на пода ми ще си е между задните горове, защото сте с пружини и има каде да се сложи а при нем няма пружини и съм я захванал да "крепи" самия мост
П.П. Не мислиш ли, че кита ще се напука и ще падне
.
И също, самата тръба си я срезал и заварил а не си я огъвал... нали
П.П.П.


Иначе моята горната е от тръба 24мм. дебела 2мм. а фланците ги правих от рифелова ламарина дебела 5мм. А долната е пак от същата тръба, но кусите трбички са 30-34мм. дебели пак 2мм. А ми стана много чудно колко е дебела фабричната Lower Brace на Пежо 306 ма OMP е може би дебела 1мм. което ми се струва дооста тънко, ама си е такава. Иначе горната пак е някъде към 2мм. дебела фабрично.
А пък задната си я направих тъничка де, ама не ми се преправя, тя е с тръба 21мм. и дебела 3мм. а фланците пак са 4-5 мм. дебели от рифелова ламарина. Ама при вас няма да е на пода ми ще си е между задните горове, защото сте с пружини и има каде да се сложи а при нем няма пружини и съм я захванал да "крепи" самия мост
П.П. Не мислиш ли, че кита ще се напука и ще падне

И също, самата тръба си я срезал и заварил а не си я огъвал... нали

П.П.П.
значи казват се: Lower strut brace & Upper strut brace , съответно долна и горна разпънка, а в сайта им явно е общото име и не е пояснено кое кое еcamaro написа:нямах напредстава че така се казва LOVER BRACEкопирах е от саит на ОМР а там е водат STRUT BRACE

- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
w
така и в краина сметка се оказа чe STRUT BRACE си е STRUT BRACE
Lower-lover ,Uper-muper горен -долен важното е тръба да има
пп . да тръбата е рязана и заварявана по лесен начин за огъване без да я деформираш няма а моите бяха 3мм дебели
за кита едва ли ще се напука някога защото е доста фино сложен колкото да се загладат заварките и деругите от шмиргела
а пак и разпънките са си доста масивни детаили при които по4ти няма тресене огъване раздуване и тем подобни зада влиаят на кита негативно 


пп . да тръбата е рязана и заварявана по лесен начин за огъване без да я деформираш няма а моите бяха 3мм дебели
за кита едва ли ще се напука някога защото е доста фино сложен колкото да се загладат заварките и деругите от шмиргела


- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Виждал съм как се разцепи водопроводна тръба при огъване, затова изразих съмнения в здравината и. Дебелината е едно на ръка, якостта на стоманата - друго. То затова има стотици марки стомани.
Маркова разпънка, която последно гледах, беше от солидна алуминиева сплав с овален профил.
Не ме разбирайте погрешно - питам, за да се образовам и да чуя личните ви впечатления, а не за да се заяждам. Аз ако разбирах от марки стомани, щях да ида да си купя дебелостенна тръба каквато ми трябва, ама като не разбирам - питам.
Маркова разпънка, която последно гледах, беше от солидна алуминиева сплав с овален профил.
Не ме разбирайте погрешно - питам, за да се образовам и да чуя личните ви впечатления, а не за да се заяждам. Аз ако разбирах от марки стомани, щях да ида да си купя дебелостенна тръба каквато ми трябва, ама като не разбирам - питам.
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами аз не мисля, че са слаби, в нас имаме такива, както поцинковани (водопроводна демек
) така и не поцинковани (стандартна "черна" тръба) и са напълно еднакви, Че на една свалях подцинковано и от доло си е същото като обикновенната. А мисля, че и обикновенните също може да се разцъфтят, но това е вече според зависи как се огъват и и може просто да сте попаднали на кофти метал
.
Иначе от както сложих разните тръби по предницата и задницата усещам намаляване в скърцането на купето когато слизам или се качвам на бордюр


Иначе от както сложих разните тръби по предницата и задницата усещам намаляване в скърцането на купето когато слизам или се качвам на бордюр

- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Осукването на купето на Пежо им е нерешен проблем от 100г.като карам 2 пежа(205,405) и като слизам някъде от бордюр всеки път се чудя ква е тая работа,да е натоварен автомобил хубаво,ама той си е празен,като цяло предполагам идва от торсионите и хубавата ламарина(много тънка,ама няма ръждясване).Та 2005 година карам едно чисто ново 206 и какво същата работа,ще дам пример ,че на 5 от колите от усукването буквално се сцепваха предните прозорци!Но като погледнах от долу кво да видя...торсиони-никъв технологичен напредък!Предполагам ,че на Пежото доста благопрятно ще се отрази такава екстра
И аз не мисля,че водопроводна тръба е подходяща за подобни операции,просто не правена с такива якостни свойства,шансът да се сцепи е минимален ама

И аз не мисля,че водопроводна тръба е подходяща за подобни операции,просто не правена с такива якостни свойства,шансът да се сцепи е минимален ама

- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
з
debug
относно тръбата бих те посаветвал да търсиш безшевна с дебелина на стената около 3мм
както казах преди мерих оргинална спарко и тя беше точно толкова вече за фито всеки сам си преценява
при мен нямаше място за по голямо от 30 предполагам и при теб е така
п.п пфф.. забравих да се похвала в4ера ми пристигнаха пружините днеска ги монтирах
е няма такъва стоика
колата седи залепена на пътя завива като луда с минимален крен на купето 
относно тръбата бих те посаветвал да търсиш безшевна с дебелина на стената около 3мм



п.п пфф.. забравих да се похвала в4ера ми пристигнаха пружините днеска ги монтирах



- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще дойде малко Офф. ама да си кажаGate написа:...Но като погледнах от долу кво да видя...торсиони-никъв технологичен напредък...

Ми аз лично смятам, че торсиона е доста добре измислена технология, акто и возията е много по-добра от пружините. Само недостатъка е,ч е им се сменявал глагерите на осите на всеки 60-80.000км.на цена 150-200лв. ама пък яма нищо друго да се раднънква за рзалика от пружините, особено на някои модели със биалетки и подобни щурутии на зания мост

Сори за спама

- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз сориgmivanko написа:Ще дойде малко Офф. ама да си кажаGate написа:...Но като погледнах от долу кво да видя...торсиони-никъв технологичен напредък...![]()
Ми аз лично смятам, че торсиона е доста добре измислена технология, акто и возията е много по-добра от пружините. Само недостатъка е,ч е им се сменявал глагерите на осите на всеки 60-80.000км.на цена 150-200лв. ама пък яма нищо друго да се раднънква за рзалика от пружините, особено на някои модели със биалетки и подобни щурутии на зания мост.
Сори за спама


А и ти пожелавам да не виждаш Пежо със скъсан торсион в движение на завой, щот не е хубава гледка

А твойто е много "лачо" 2-3 пъти те засичам и ти желая да не береш подобни ядове

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта