Проблем с дизел - не гасне

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
goliboss
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 14 юли 2006, 14:56
Модел на автомобила: Escort 1.8D Kombi
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Проблем с дизел - не гасне

Мнение от goliboss » 04 юли 2007, 14:12

Голям проблем вадя ключа и не гасне продължава да си работи. Иначе оборотомера се връща на 0 радиото гасне .... но двигателя си трака. 3-4 пъти вече го загасих на скорост със спирачка и ме е страх да не изпокъсам ремъци.
Помогнете къде да погледна преди да тръгна по майстори.

Форд Ескорт 1.8Д 93г.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 юли 2007, 14:23

Не съм запознат с дизелите, но предполагам, че не ти сработва клапана за прекъсване на горивото!

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 04 юли 2007, 14:29

Не казваш каква ти е помпата. Ако е Лукас погледни на снимката какво съм посочил с червено. Там е въпросния клапан, който спира горивото. Погледни дали като изгасиш мотора има напрежение. Ако ДА търси причината. Ако няма напрежение значи е блокирал в отворено положение.

На Бош нямам снимка, но положението е подобно

Изображение

Потребителски аватар
goliboss
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 14 юли 2006, 14:56
Модел на автомобила: Escort 1.8D Kombi
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Мнение от goliboss » 04 юли 2007, 15:14

Да помпата Лукас - но ще мога да погледна чак довечера щото съм на работа в момента. За сега благодаря предварително

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 04 юли 2007, 18:05

Кабелите, които отиват към помпата-виж снимката на колегата- влизат в куплунг. Както работи двигателя откачи куплунга: ако угасне двигателя проблема е електрически. Ако не угасне ти е блокирал клапана. Сложи добавка в нафтата. Може и да се оправи, защото иначе за да стигнеш до този клапан трябва да извадиш помпата.

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 04 юли 2007, 19:11

Клапана е около 17лв. и не се сваля помпата. Гумичката която уплътнява е заминала. Смяната е за 15 мин.

Потребителски аватар
goliboss
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 14 юли 2006, 14:56
Модел на автомобила: Escort 1.8D Kombi
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Мнение от goliboss » 05 юли 2007, 08:31

Благодаря на всички - teoto е прав. Снощи отвъртях клапана и наистина гумичката е заминала. С подръчни средства си направих нова. Сработи 5-6 пъти и отказа надявах се да издържи до довечера когато ще мога да отскоча до Пазарджик да си купя клапан. :-)) Тук на село е така. Иначе смятайте темата за приключена. Но поне вече знам - независимо в кво положение блокира тоя клапан - сваляш гумичката палиш и си караш. Само нафта да има :-))

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 05 юли 2007, 18:36

надявам се си ползвал маслоустойчиви гумички........................

Защото може да се разтвори обикновенната гума от нафтата, и да се набутат пачценца в помпата, което е леко казано неприятно!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
goliboss
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 14 юли 2006, 14:56
Модел на автомобила: Escort 1.8D Kombi
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Мнение от goliboss » 06 юли 2007, 08:20

Да маслоустойчива е но ми се стори доста твърда а сигурно и затова пружинката не е могла да я притиска достатъчно плътно. Но иначе всичко вече е история. 20 кинта и си паля гася.

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 06 юли 2007, 16:27

Браво, колега!
На моята кола цялата помпа е бронирана с капаци (може би заради имобилайзера???) и смяната на този клапан би ми отнела 1 ден :cry:
Без да извадя помпата е невъзможно да се пипа там.

Потребителски аватар
goliboss
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 14 юли 2006, 14:56
Модел на автомобила: Escort 1.8D Kombi
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Мнение от goliboss » 06 юли 2007, 17:02

Мойта е съвсем обикновена - никакви екстри. Смяната е за 5 минути ключе 8 за кабелчето и лула 24 за клапана. А от екстри много ме е страх - не е ли си да го вида и барна.....Успех на всички

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта