Кой датчик е за перката на радятора?
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой датчик е за перката на радятора?
Ха сега колеги кажете кой датчик е за перката на радятора?
Колата е Орион 1,6 карбуратор и имам опасения че не ми работи датчика на вентилатора.
Има общо 3 датчика- единия е на блока с един кабел и за мен това е датчика за стрелката, другия е на маркуча с 2 кабела(за мен това е датчика за вентилатора), а третия е под термостата и е с 4 кабела.
Малко ме е шубе да окъся този с 2 кабела да не би да не е той и да прецакам компа нещо.Сигурно ще кажете какъв комп като си карбуратор, но има понеже съм с климатик и имам стъпково моторче на карбуратора което коригира оборотите в зависимост от температурата и като се вкл. климата. Дори преди малко му правих обучение на газ.
Ето ви и снимка(малко е гадна но е с телефон):

Колата е Орион 1,6 карбуратор и имам опасения че не ми работи датчика на вентилатора.
Има общо 3 датчика- единия е на блока с един кабел и за мен това е датчика за стрелката, другия е на маркуча с 2 кабела(за мен това е датчика за вентилатора), а третия е под термостата и е с 4 кабела.
Малко ме е шубе да окъся този с 2 кабела да не би да не е той и да прецакам компа нещо.Сигурно ще кажете какъв комп като си карбуратор, но има понеже съм с климатик и имам стъпково моторче на карбуратора което коригира оборотите в зависимост от температурата и като се вкл. климата. Дори преди малко му правих обучение на газ.
Ето ви и снимка(малко е гадна но е с телефон):

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
И как стигна до заключението че не работи, само защото не го чуваш или температурата е в червения сектор. Само за пример когато отивах на срещата в Априлци някъде след връх Шипка блокираха лагерите на вентилатора и въпреки динамичната езда по пресечена местност( защото бях закъснял) не можах да я вкарам в червения сектор. При нормално каране не се включва.
Датчиците са своеобразни ключове затова окъсяването на буксата не може да доведе до последици. За датчика с два кабела най-вероятно е той. Тъй като датчика включва директно вентилатора кабелите са с голямо сечение, можеш да се ориентираш по това. Ако този с четирите кабела са с малко сечение няма начин да е този. Датчиците за вентилатори с две степени са с три извода.
Датчиците са своеобразни ключове затова окъсяването на буксата не може да доведе до последици. За датчика с два кабела най-вероятно е той. Тъй като датчика включва директно вентилатора кабелите са с голямо сечение, можеш да се ориентираш по това. Ако този с четирите кабела са с малко сечение няма начин да е този. Датчиците за вентилатори с две степени са с три извода.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами миналото лято преди червената зона се включваше вентилатора, а сега не, така че затова си мисля че не работи.HACKO написа:И как стигна до заключението че не работи, само защото не го чуваш или температурата е в червения сектор. Само за пример когато отивах на срещата в Априлци някъде след връх Шипка блокираха лагерите на вентилатора и въпреки динамичната езда по пресечена местност( защото бях закъснял) не можах да я вкарам в червения сектор. При нормално каране не се включва.
Датчиците са своеобразни ключове затова окъсяването на буксата не може да доведе до последици. За датчика с два кабела най-вероятно е той. Тъй като датчика включва директно вентилатора кабелите са с голямо сечение, можеш да се ориентираш по това. Ако този с четирите кабела са с малко сечение няма начин да е този. Датчиците за вентилатори с две степени са с три извода.
Колега обяснил съм че съм с карбуратор и при това е Вебер двукамерен, обаче имам клима и затова има стъпково моторче на карбуратора което компенсира оборотите и затова имам компютър, ако може да се нарече така.Този компютър управлява запалването и стъпковото моторче, но не и смесообразуването.dimbatami написа:ако си със карборатор що си със 3 датчика ? начи трябва да си инжекцион третиа е за компа а карбораторите немат комп замислисе?
но да знаеш четози на гуменото съединение е за перката
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
И така колеги тази вечер откачих датчика който е на маркуча и му замостих двата извода. Реакция никаква и с и без контакт.
След това свалих една х**ня която стои на маската зад радятора и на нея пише 0,23 ома(сигурно е някакво термо съпротивление) обаче с мултицета като го мернах ми даде безкрайност.Явно е изгоряло.Мога ли да го замостя или ще трябва да си търся такова?
Ето и какво представлява:

След това свалих една х**ня която стои на маската зад радятора и на нея пише 0,23 ома(сигурно е някакво термо съпротивление) обаче с мултицета като го мернах ми даде безкрайност.Явно е изгоряло.Мога ли да го замостя или ще трябва да си търся такова?
Ето и какво представлява:

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодяра за отговорите утре ще го пробвам на късо какво ще стане.
Този "Форд" на снимката е малко хибрид между Трабант, Лада и Дайхатсу.
Ако някой се интересува може да погледне тази тема: http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?t=3229" onclick="window.open(this.href);return false;
Имам и още един трабант само че е кабрио: http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?t=1053" onclick="window.open(this.href);return false;
Айде че стана много офф.
Този "Форд" на снимката е малко хибрид между Трабант, Лада и Дайхатсу.
Ако някой се интересува може да погледне тази тема: http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?t=3229" onclick="window.open(this.href);return false;
Имам и още един трабант само че е кабрио: http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?t=1053" onclick="window.open(this.href);return false;
Айде че стана много офф.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
На моя Фори открих още товарни резисторе... Намират се ( глеано от канал ) в долния ляв ъгъл на радятора. Завити са с винтове и са вкарани в пластмасовата облицовка на радятора - не се вийдат докато не отвиеш винтовете и не ги издърпаш навън. Те са от кантал и наистина загряват като включа перката. Според мен това са товарните резистори за скоростите на мотора. Това от снимката е пластмасово и би се стопило ако трябва да отдаде цялата мощност при бавна скорост на мотора.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я кажете дали бъркам, но според мене това е съпротивлението за бавната скорост на вентилатора за охлаждане на ДВГ. Най-вероятно е изгоряло термосъпротивлението. Това, което се вижда в дупката накрая. То е същото като термо съпротивлението на скоростите на вентилатора за купето. Ако се замости това съпротивление /пуска се жичка от единия до другия край/ би трябвало след замерване с мултицета да има някакво съпротивление и бавната/първа скорост на вентилатора да проработи.
При моя мотор, като откачя куплунга за перката на радиатора от датчика, вентилатора се включва нон-стоп. Как е при този орион незнам




-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Toчно това термо съпротивление го замостих и без резултат, така че трябва да търся причината другаде.Brock написа:Я кажете дали бъркам, но според мене това е съпротивлението за бавната скорост на вентилатора за охлаждане на ДВГ. Най-вероятно е изгоряло термосъпротивлението. Това, което се вижда в дупката накрая. То е същото като термо съпротивлението на скоростите на вентилатора за купето. Ако се замости това съпротивление /пуска се жичка от единия до другия край/ би трябвало след замерване с мултицета да има някакво съпротивление и бавната/първа скорост на вентилатора да проработи.
При моя мотор, като откачя куплунга за перката на радиатора от датчика, вентилатора се включва нон-стоп. Как е при този орион незнам
![]()
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта