Сутрин пали много трудно

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kaling
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 21 мар 2007, 18:41
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Сутрин пали много трудно

Мнение от kaling » 14 юни 2007, 10:26

Имам Фиеста 1.4 с карбуратор Вебер.Колата е на газ ,но като се опитам сутрин да я запаля на бензин пали доста трудно след 30-40с въртене на стартера.Това се получава независимо от това как съм я загасил вечерта.И на бензин да я загася все сащото.След като запали вече няма проблеми и 10 часа да я оставя веднага пали.На газ пали доста по-добре .Компресиа има добра по 10,5 и на четирита цилиндъра,свещите са хубави Моторкрафт,капачката на делкото е малко износена но това неби трябвало да е проблем защото ако е от нея ще го прави винаги.Само сутрин след като престои цяла нощ има тоя проблем.Взех да се съмнявам в нивото на карб. данеби като престои да губи бензин.Човека от който я ми каза да си подменя гарнитурата на карб. защото била малко скъсана но той я бил напаснал .Несъм проврявал в какво състояние е .Колеги моля за някакви предположения за тоя проблем.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 14 юни 2007, 13:43

Утре сутринта махни капака на въздушния филтър и сипи малко бензин или спирт в карбуратора. Ще си покаже от какво не пали. Възможно е да е и от бензиновата помпа, а не от карбуратора.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 15 юни 2007, 08:58

А ти като я гасиш на бензин ли я гасиш или я оставяш на газ, защото ако я оставяш на газ то докато напълни поплавъковата камера и да заработи нормално на бензин минава доста време! А също ако бензиновия ти клапан е сложен пред бензиновата ти помпа, то трябва да се напълни бензиновата помпа маркуча от помпата до карбуратора и карбуратора това не е малко количество бензин и докато се напълни всичко това минава време, иманно заради това се гаси на бензин за да може да се е напълнило всичко това, да не ти се разсъхва карбуратора и помпата и т.н. и т.н.

kaling
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 21 мар 2007, 18:41
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Мнение от kaling » 15 юни 2007, 10:21

Колата я гася на бензин,не на газ заданесе получава това испразване на системата ,но сутрин пак пали трудно .Имам и съмнения че бензиновата помпа прави този проблем заради развален клапан който не позволява на горивото да се върне обратно в резервоара.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 15 юни 2007, 12:38

:shock: я колко неща не съм знаел... трябва ли наистина да се гаси колата на бензин? аз си карам само на газ и така си я оставям... ако изгася на бензин сутрин като запаля трябва да мина доста метри преди да изгори бензина и да превключа на газ, а това ме изнервя много :roll:

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 15 юни 2007, 14:16

doctordre написа::shock: я колко неща не съм знаел... трябва ли наистина да се гаси колата на бензин? аз си карам само на газ и така си я оставям... ако изгася на бензин сутрин като запаля трябва да мина доста метри преди да изгори бензина и да превключа на газ, а това ме изнервя много :roll:
Ами нормално е да изминеш метри докато изгориш бензина, и ти препоръчвам така да правиш, за да не ти се скапват мембраните на изпарителя, а и по-важното е да не ти се позапуши карбуратора или да ти се прецака поплавъка. Ама както си решиш де колата си е твоя!

Kaling - щом гасиш на бензин... хъм... то това по-скоро прилича да нямаш гориво да запалиш първоначално(сутрин най вече) и щом чакаш известно време и после палиш, а след това през деня намаш такъв проблем то тогава вечер горивото в поплавъковата ти камеря и от другите неща заминава на някъде(понеже има време да направи това), най-вероятно обратно към резервоара. Понеже процеса е бавен, през деня когато си палил колата имаш някакво количество и палиш, ама вечер я оставяш по-дълго време и той си си заминава нанякъде... Абе незнам дали ме разбра, ама в общи линии това ще ти е проблемацията! Огледай и затегни всички маркучета и тем подобни, изчисти помпата, и карбуратора... абе търси там проблема(ако не разбираш много НЕ ПИПАЙ ТАМ).
Успех и после пиши какво си направил :)

Потребителски аватар
amv
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 20 май 2007, 20:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1mi
Status: Извън линия

Мнение от amv » 17 юни 2007, 16:00

как са ти мембраните на испарителя?имах случай от фалшиво копче да прави същите магарии.сутринта преди да запалиш махни копчето и сложи едно мостче м-у+12в. и изхода за газовият клапан , и ще елиминираш копчето.ако не си на ясно обаче не се пробвай защото....
В очите на завистливия,всеки успех е престъпление!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта