проблем със запалването
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 30 май 2007, 15:50
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8 16v 93г
- Местоположение: Козлодуи
- Status: Извън линия
проблем със запалването
за форд мондео 1.8 16в 92г докато карах работата на двигателя се помени (като че остана на 3 ци. )след 500м изгуби тихи и угасна,извадих свещите даваше само на 1ви на другите не. смених бобината,кабелите са здрави,датчиците са ок. аз започвам да си мислия за компютъра ако можете помогнете благодаря предварително.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
greenpipe,
Може би правилно си се насочил към компютъра (за съжаление). На Мондео-то (поне малко по-новите '94 ->) запалителният модул се намира в компютъра, но другото което прави впечтление е, че има искра САМО на един цилиндър! Запалването на Форд е Wasted spark или иначе казано цилиндрите се "палят" два по два -> 1 и 4, 2 и 3. Така, че е малко странно да имаш искра смао на единият. Рамени единият кабел на "работещата" двойка цилиндри и виж дали имасш искра (напр. ако имаш искра на 2-ри цилиндър, сложи кабела на 2-ри цилиндър на мястото на 3-ти в бобините).
Прилагам схема на запалването на Ескорт/Фиеста, където запалителният модул е външен (не е в компютъра). От 10-ти и 12-ти пин излизат кабелите към бобините, съответно за 1 и 4 цилиндри и 2 и 3 цилиндри. Мхого странно на единият цилиндър да има а на другият да няма
Може би правилно си се насочил към компютъра (за съжаление). На Мондео-то (поне малко по-новите '94 ->) запалителният модул се намира в компютъра, но другото което прави впечтление е, че има искра САМО на един цилиндър! Запалването на Форд е Wasted spark или иначе казано цилиндрите се "палят" два по два -> 1 и 4, 2 и 3. Така, че е малко странно да имаш искра смао на единият. Рамени единият кабел на "работещата" двойка цилиндри и виж дали имасш искра (напр. ако имаш искра на 2-ри цилиндър, сложи кабела на 2-ри цилиндър на мястото на 3-ти в бобините).
Прилагам схема на запалването на Ескорт/Фиеста, където запалителният модул е външен (не е в компютъра). От 10-ти и 12-ти пин излизат кабелите към бобините, съответно за 1 и 4 цилиндри и 2 и 3 цилиндри. Мхого странно на единият цилиндър да има а на другият да няма

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 30 май 2007, 15:50
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8 16v 93г
- Местоположение: Козлодуи
- Status: Извън линия
и бобината пробвах на др-то мондео ---пали колата ми е при колеги които само с това и утре 6те пробват датчика на коляновиа вал. те ми казаха че за първи път се случва такава мистериа препипали са почти вси4ко (хората за мен са н1 в таиа област по токовете) тази схема на какво мондео е? моито е 92г dohc 1.8 16v
ako може някои да ми даде препратка за е схема на мондео 92г 1.8 16v двигател dohc
ako може някои да ми даде препратка за е схема на мондео 92г 1.8 16v двигател dohc
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не пускай 15 нови теми за едно и също нещо!
Когато имаш нещо да добавиш към поста си просто го редактирай не пускай нов.
Това мнение на Любо щеше замине в канала като чистя, защото си напускал питане не 1000 места
Когато имаш нещо да добавиш към поста си просто го редактирай не пускай нов.
Това мнение на Любо щеше замине в канала като чистя, защото си напускал питане не 1000 места
Любо написа:Разгледай тези теми там има доста препратки.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9764" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5323" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1904" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост