Относно: броя на вратите на колата

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

С колко врати да е колата?

2 (3) врати
25
31%
4 (5) врати
56
69%
 
Общо гласове: 81

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 май 2007, 07:25

nikolovvd написа:
debug написа:Има един лаф - истинският мъж си купува кола с две седалки и изхвърля дясната.... :lol: :lol: :lol:
А-а-а... Затова значи Паци ще си сваля дясната седалка.
Дам и сега диря оксиженист да ми заварява задните врати щото нали съм с 4-ри :( е и багажника та 5 нали така ги пишат.
Стария ми ескорт беше 2(3) врати и исках и тази да е така обаче пусто нали точно такава търсех и няма и няма и пари си държат и тази като я видях тякава една лъскач и яко влюбен :) Няма значка че мноу врати, няма значка че по вратата на багажника и задната бронята имало забележки, не че щяха да променят нещо кой знае какво но не ги бях забелязал. Видях я и ... любоФ от пръф поглед :) Па тя си излезе и добра:)
Дали 2,3 ... 4 ... на кой колко му трябват толкоз да си взима или квото намери.
На Поли дет пита я знам и няма да лафя тя какво ще избере но да пита нали ... бе заформи си се тема.
А колкото до вратите .... 4 па и комби и имам чувството че ми трябва "С" категория вече. За ко са им на някой хора тея автобуси ненам ма нали са по-ефтини, взел ... На всякъде де ровнеш и прелива от комбита .. ужасТ .. .. ненам но психясах вече от обяви за продаващи се комбита. Ми не мога уе, не мога да карам голяма кола, нече ако се налага няма да свикна но в голям автомобил, що годе висок клас с добра изолация на купето и хидравлики, меко окачване али-бали ми губя усещането че я конторлирам тази кола. Ма нищо не усещам ви казвам. Аз искам си ме друса си ми гърми у тиквата ....
Е вчера я питайте Слихи как запалих гумите на кака му на КА-то :D :P
Оня са фанал у дръжките и ... страах :D Ама като седнах у КА-то и нема грижи. Всичко е около тебе. Нямаш усещането че ако не е колана и ще се загубиш в купето.
На КА-то мноу му се чуваше мотора в купето, за в града добре но ненам на дълъг път как е. Слихи, ще каже но тва вече отидох на една друга тема.
Мен си ме кефят двурати и тва е. Мойта е с 4-ри ама си е мойта, кво да я праа сеа, че такава я намерих :)
Вътре сеа е "Бейрут", полом от всякъде и по-зле ще става ... мноо врати, мноу кори, мноо дръжки, мноо нещо :twisted:
Дали ще я сглобим за Априлци ненам :(

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 30 май 2007, 09:43

nikolovvd написа:
debug написа:Има един лаф - истинският мъж си купува кола с две седалки и изхвърля дясната.... :lol: :lol: :lol:
А-а-а... Затова значи Паци ще си сваля дясната седалка.

Между другото някой виждал ли е Ферари, Ламборджини или Порше с 4(5) врати
тия коли нямат нищо общо с темата, говорим за нормални коли. естествено че няма да направят ферари с 4(5) врати за да си возиш компира от село :lol:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 30 май 2007, 10:02

doctordre написа:... естествено че няма да направят ферари с 4(5) врати за да си возиш компира от село :lol:
Без да участвам в спора ще спомена само факта, че Ферари имат модел с 4 врати. Изработен е по поръчка от ...непомня точно, беше неква голяма клачка, и повече прилича на лимозина, отколкото на спортна кола. Това е било 70-те години на миналия век, струва ми се. В момента мисля, че моделът е в музей. Инфото е от филма на BTV за Енцо Ферари.
П.П. Разказах го по памет, без да съм гледал филма много съсредоточено, така че моля да ми простите дребните пропуски и неточности. Исках да кажа, че има 4-ри врато ферари.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 30 май 2007, 10:03

Любо написа:
doctordre написа:... естествено че няма да направят ферари с 4(5) врати за да си возиш компира от село :lol:
Без да участвам в спора ще спомена само факта, че Ферари имат модел с 4 врати. Изработен е по поръчка от ...непомня точно, беше неква голяма клачка, и повече прилича на лимозина, отколкото на спортна кола. Това е било 70-те години на миналия век, струва ми се. В момента мисля, че моделът е в музей. Инфото е от филма на BTV за Енцо Ферари.
П.П. Разказах го по памет, без да съм гледал филма много съсредоточено, така че моля да ми простите дребните пропуски и неточности. Исках да кажа, че има 4-ри врато ферари.
да де, никой не спори че има, дори по-горе има някакви снимки. просто това са супер редки :wink:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 30 май 2007, 21:04

И мен като Паци по ме кефят двувратите купета. Някак си по изчистен изглежда силуета отстрани. И аз много си търсих двуврата фиеста но имаше само една и то в много лошо състояние и на по висока цена. Затова се примирих с 4-те врати. А предната ми Фиеста (червената) си беше с 2 врати.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 31 май 2007, 14:03

Има автомобили, който са по-красиви с 3 врати.
Има втомобили, който просто няма как да се направят с 5 врати, но винаги могат да се видят и извръщения като това:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 31 май 2007, 14:22

Ако ще е с бая врати бих се прежалил за нещо такова! Не, заради марката, а затова, че задната дръжка е почти незабележима! Ае, италиано си е дизайнер и тва е!
Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 май 2007, 14:50

valboy написа:Ако ще е с бая врати бих се прежалил за нещо такова! Не, заради марката, а затова, че задната дръжка е почти незабележима! Ае, италиано си е дизайнер и тва е!
Изображение
италиано си е е дизайнер но не и автомобилен производител :lol:

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 31 май 2007, 15:32

doctordre написа:
valboy написа:Ако ще е с бая врати бих се прежалил за нещо такова! Не, заради марката, а затова, че задната дръжка е почти незабележима! Ае, италиано си е дизайнер и тва е!
Изображение
италиано си е е дизайнер но не и автомобилен производител :lol:
Защо да не са автомобилни производители?

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 31 май 2007, 17:05

DTM написа:
doctordre написа:
valboy написа:Ако ще е с бая врати бих се прежалил за нещо такова! Не, заради марката, а затова, че задната дръжка е почти незабележима! Ае, италиано си е дизайнер и тва е!
италиано си е е дизайнер но не и автомобилен производител :lol:
Защо да не са автомобилни производители?
Предполагам колега има в предвид алфите откакто ги купиха Фиат! Защото оттогава се почнаха едни модели: 155, 145, 146 и натам където май слагат Алфа Ромео само за благозвучие...
*00118*

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 май 2007, 18:51

valboy написа:
DTM написа:
doctordre написа: италиано си е е дизайнер но не и автомобилен производител :lol:
Защо да не са автомобилни производители?
Предполагам колега има в предвид алфите откакто ги купиха Фиат! Защото оттогава се почнаха едни модели: 155, 145, 146 и натам където май слагат Алфа Ромео само за благозвучие...
*00118*
имам впредвид фиат/алфа/ланча 8) който си е взел такава кола не е повторил, освен ако не е някой фанатик :lol:

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 31 май 2007, 20:26

"КРАСОТА"
Прикачени файлове
f.sh.jpg
Изображение

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 31 май 2007, 20:35

на фотошоп ми намирисва, комбитата с 3 врати им са доста по-големи предните врати
Изображение

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 31 май 2007, 20:56

Оп грешка!
Прикачени файлове
f.sh.jpg
Изображение

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 31 май 2007, 21:14

doctordre написа:
valboy написа:
DTM написа: Защо да не са автомобилни производители?
Предполагам колега има в предвид алфите откакто ги купиха Фиат! Защото оттогава се почнаха едни модели: 155, 145, 146 и натам където май слагат Алфа Ромео само за благозвучие...
*00118*
имам впредвид фиат/алфа/ланча 8) който си е взел такава кола не е повторил, освен ако не е някой фанатик :lol:
в момента карам ескорт 155 и служебна 156 като ти чета коментарите за алфа все едно чувам кварталните разбирачи за форд ако покараш малко алфа и обичаш по високите скорости ще се влюбиш в този автомобил като возия и усещане на пътя

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 31 май 2007, 21:30

doctordre написа:
valboy написа:
DTM написа: Защо да не са автомобилни производители?
Предполагам колега има в предвид алфите откакто ги купиха Фиат! Защото оттогава се почнаха едни модели: 155, 145, 146 и натам където май слагат Алфа Ромео само за благозвучие...
*00118*
имам впредвид фиат/алфа/ланча 8) който си е взел такава кола не е повторил, освен ако не е някой фанатик :lol:
Колега, не те знам колко италиански автомобила си сменил. И колко лични наблюдения имаш, но искам само да ти кажа, че от слушане на празни приказки файда никаква. Моето семейство сме сменили 3 (три) италиански автомобила, като последния го купихме чисто нов от магазина на официалния вносител през далечната 1993 година. Колата беше Фиат Уно, имахме я до миналата година и преди да я продадем беше на 530000 км (да петстотин и тридесет хиляди километра), оказа се доста здрава и надеждна. Преживяхме какво ли не с нея и тя с нас, добре че не можеше да бие накрая. Искам само последно да добавя, нека не плюем останалите марки автомобили просто ей така :wink: .
Хайде със здраве.

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от svir4o » 31 май 2007, 22:04

аз съм за това че италианските автомобили са доста добри относно мотора.азсъщо карах около 3години уно 1.3.... ако можеше да говори .продадох го модел 83г. на не се знае колко километра пробег но без основен ремонт....човека още го кара без ремонт.разхода беше 6на100...стрелката опираше в ограничителя.180.а завоите по трявна сме ги вземали на 3 колела.....задното се дигаше....изобщо без оплаквания...само дето едни носачи се сменяха и кастрол

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Относно: броя на вратите на колата

Мнение от pepy1 » 31 май 2007, 22:20

въпреки че темата е в раздел кафене имаше молба от автора на темата че очаква селиозни отговори
Polly написа:.....

Моля, за сериозни отговори.
,а вие от избора на кола с 2 или 4 врати отидохте мноооого далече от темата
времето е като парите-никога не стига

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 01 юни 2007, 07:46

Съжалявам за заформилия се офтопик, и се извинявам на колежката Polly.
Моля някои модератор да премахне офтопиците ни.
Благодаря.

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Re: Относно: броя на вратите на колата

Мнение от ivoled » 01 юни 2007, 12:24

pepy1 написа:въпреки че темата е в раздел кафене имаше молба от автора на темата че очаква селиозни отговори
Polly написа:.....

Моля, за сериозни отговори.
,а вие от избора на кола с 2 или 4 врати отидохте мноооого далече от темата

Да ама зе да става интересно,шо не изместиш офтопика в няква нова тема и да ги оставиш да поспорят. :)

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта