трака ми клапанче
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 26 мар 2007, 23:16
- Модел на автомобила: ескорт кабрио 92 16efi 105кс
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
трака ми клапанче
зна чи въпросът ми е следният.
Има някои клапан които упорито ми трака и незнам кои някои може ли да ми каже как да го намеря кои е и като исключим че 80% може да е от повдигача от какво може друго да е.
Аиде мерси предварително.
Има някои клапан които упорито ми трака и незнам кои някои може ли да ми каже как да го намеря кои е и като исключим че 80% може да е от повдигача от какво може друго да е.
Аиде мерси предварително.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ако решиш да го правиш е все едно дали ти чука клапан или повдигач. Във всички случаи ремонта е един и същ. Повдигачи, шлайфане на леглата на клапаните и смяна на гумичките.
Съвета ми е - не пипай нищо, ако колата върви и няма загуба на мощност. В противен случай има вероятност да правиш това поне 2 пъти, както направи един комшия с Тиграта. Сменя гумички и то 3 - пъти. Първия път - му сложили гумички менте. Втория път - са ги сложили, така че почти веднага са се разместили. И на третия път всичко е станало както трябва щото е висял на "майстора" на главата.
Ако е клапан - свещта на съотнетния цилиндър няма да е бяла.
Съвета ми е - не пипай нищо, ако колата върви и няма загуба на мощност. В противен случай има вероятност да правиш това поне 2 пъти, както направи един комшия с Тиграта. Сменя гумички и то 3 - пъти. Първия път - му сложили гумички менте. Втория път - са ги сложили, така че почти веднага са се разместили. И на третия път всичко е станало както трябва щото е висял на "майстора" на главата.
Ако е клапан - свещта на съотнетния цилиндър няма да е бяла.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта