Питания на НЕпрофесионалиста
- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Питания на НЕпрофесионалиста
Колеги, понеже съм отскоро собсвеник на автомобил(но пък какъв) има неща за които не съм наясно.Затова предлагам нова тема.
Веднага задавам и първия си въпрос:
FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Веднага задавам и първия си въпрос:
FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
- gin
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 28 май 2005, 13:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питания на НЕпрофесионалиста
Има комп-чеru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?

- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
Re: Питания на НЕпрофесионалиста
ако е карборатор няма!gin написа:Има комп-чеru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?То контролира впръскването. Закарай я, кода от комп-чето може да покаже проблем, код 11 знам че е статус ОК.
- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ходих на диагностика в събота, но точно тогава колата работеше като фурия.Техника изказа предположение за най-вероятна причина за проблема ми някакъв датчик,който се намира под въздушния филтър и регулира оборотите.Каза да карам докато се скапе съвсем, защото смяната му е 130лв +30лв за работа.
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
-
- Status: Извън линия
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен няма.Май правилото е ако има борд компютър, няма индикатор "резерва".Но ако на борд-компютъра имаш имаш бутон "S", за промяна на мерните единици /американски-европейски/, можеш да проверяваш доста неща, включително и колко литра бензин имаш.Става като го задържиш ок 5сек., чуваш сигнал и в лизаш в режим на тест на борд компютъра.После с еднократно натискане на S ти показва различни стойности, моментен разход, бензин в резервоара и др.MAD MAX написа:Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.
Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:20, променено общо 2 пъти.
- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колеги! Намерих сервиз с много кадърни и честни техници.
След като ходих в сервиза преди Бриколаж в Люлин(по бул.Европа посока към околовръстното от лявата страна) и "майстора" ми каза , че няма нужда от диагностика защото нямало да покаже нищо, мой познат ме заведе в сервиз в Надежда(на гърба на Хали надежда-има и автомивка).Техника посна тест на компютъра и колата си "каза" всичко.Първия проблем се оказаха свещите.Три от четири почти не даваха искра, а четвъртата не можеше да се стегне(в лъскавия сервиз в Люлин поне това можеха да установят).Смених свещите, колата започна да пали но пак не работеше нормално.Теста показа:
код11-няма статични повреди-т.е постоянни повреди
код28-Ламбда сонда-много богата смес
код35-потенциометър на дроселовата клапа.
Техника един поп един тества всички детайли-Ламбда сонда, датчик за налягането, термо датчик и потенциометъра.Оказа се ,че тръте кабелчета към него са без изолация.Нахлузи нова изолация, проми потенциометъра с течност за карбуратори и накрая заля кабелите влизащи в корпуса на потенциометъра със силикон.Направи контролен тест и компа показа- 0 грешки.Засега колата работи перфектно.вСИЧКО ТОВА МИ СТРУВАШЕ 20ЛВ ЗА ДИАГНОСТИКА И 10ЛВ СА ПОТЕНЦИОМЕТЪРА
ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ НА ВСИЧКИ- МНОГО КАДЪРНИ И ЧЕСТНИ ХОРАвиж картата
НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА В ЛЮЛИН ПРЕДИ БРИКОЛАЖ
виж картата
След като ходих в сервиза преди Бриколаж в Люлин(по бул.Европа посока към околовръстното от лявата страна) и "майстора" ми каза , че няма нужда от диагностика защото нямало да покаже нищо, мой познат ме заведе в сервиз в Надежда(на гърба на Хали надежда-има и автомивка).Техника посна тест на компютъра и колата си "каза" всичко.Първия проблем се оказаха свещите.Три от четири почти не даваха искра, а четвъртата не можеше да се стегне(в лъскавия сервиз в Люлин поне това можеха да установят).Смених свещите, колата започна да пали но пак не работеше нормално.Теста показа:
код11-няма статични повреди-т.е постоянни повреди
код28-Ламбда сонда-много богата смес
код35-потенциометър на дроселовата клапа.
Техника един поп един тества всички детайли-Ламбда сонда, датчик за налягането, термо датчик и потенциометъра.Оказа се ,че тръте кабелчета към него са без изолация.Нахлузи нова изолация, проми потенциометъра с течност за карбуратори и накрая заля кабелите влизащи в корпуса на потенциометъра със силикон.Направи контролен тест и компа показа- 0 грешки.Засега колата работи перфектно.вСИЧКО ТОВА МИ СТРУВАШЕ 20ЛВ ЗА ДИАГНОСТИКА И 10ЛВ СА ПОТЕНЦИОМЕТЪРА
ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ НА ВСИЧКИ- МНОГО КАДЪРНИ И ЧЕСТНИ ХОРАвиж картата
НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА В ЛЮЛИН ПРЕДИ БРИКОЛАЖ
виж картата
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта