Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
borko 30
- потребител

- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
-
Status:
Извън линия
Мнение
от borko 30 » 10 мар 2007, 15:47
Значи от една седмица забелязах че под делкото всичко е омаслено.Свалих го и гледам отзад уплътнителя държи добре само че маслото излиза от вътрешноста на делкото там дето се върти палеца и се събира в дистр. капачка и през нея капе от отворите където я държат щипките.Вала на делкото няма никакъв лувт и от къде влиза масло в него не можах да разбера.Вие как мислите какво трябва да му се смени евентуално?
Форд е колата на шампионите!!!
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 10 мар 2007, 17:52
Тоя вал има семеринг който струва 7-8 лева.. Дано да е от него.. друга причина незнам...
-
borko 30
- потребител

- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
-
Status:
Извън линия
Мнение
от borko 30 » 11 мар 2007, 00:47
Но къде се намира той ? Аз като махнах шплента отзад нямаше уплътнител
Форд е колата на шампионите!!!
-
borko 30
- потребител

- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
-
Status:
Извън линия
Мнение
от borko 30 » 12 мар 2007, 22:15
Веномчо,разглобих цялото делко и не видях никакъв семеринг

Слагам хубаво масло на мойта каляска и не ме бърка колко струва този семеринг ,кажи точно къде се намира щото моя явно липсва че да питам в магазините.
Форд е колата на шампионите!!!
-
sportec
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от sportec » 28 мар 2007, 22:53
И аз имам същия проблем.Някой може ли да помогне ?
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 28 мар 2007, 23:09
Извинявам се не съм гледал темата.. При теб е друг мотора.При мен делкото е свързано към ангренажа с паразитно колело и аз от това се бъркам.. Ще може ли да снимаш и да покажеш снимката за да видя как стои точно ?
-
sportec
- потребител

- Мнения: 21
- Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от sportec » 29 мар 2007, 22:34
Нямам възможност да снимам мотора 1.4/75к.с. CVH , kод FUA. и теча ми е от бензиновата помпа.До колкото съм запознат май ще трябва да се примиря с този теч колкото и да не ми се иска двигателя да е омаслен.
-
naskoto
- потребител

- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
-
Status:
Извън линия
Мнение
от naskoto » 25 апр 2007, 21:40
колега и аз имах същия проблем,смених само о пръстена които се намира в жадната част на самото селко,която се зацепва към вала.и да знаеш влиза много трудно с новия пръстен,вземи си с по малък диаметър от оригиналния!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта