250 лева за смяна на масло в МП ???
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
250 лева за смяна на масло в МП ???
Здравейте колеги,
днес звъннах по телефона на МП Варна за да ги попитам за смяна на маслото на моя Фокус. Казаха ми, че няма да ми излезе повече от 250 лева. Мен ми се струва малко множко, дори и при условие, че е заедно с филтрите. От прочетеното във форума, бях останал с впечатление, че маслото в МП не е по-скъпо от други места, но това направо ме изуми. Някой знае ли защо е толкова висока цената в момента, и евентуално мога ли да го заменя с полу-синтетика и каква точно ?
Благодаря предварително.
днес звъннах по телефона на МП Варна за да ги попитам за смяна на маслото на моя Фокус. Казаха ми, че няма да ми излезе повече от 250 лева. Мен ми се струва малко множко, дори и при условие, че е заедно с филтрите. От прочетеното във форума, бях останал с впечатление, че маслото в МП не е по-скъпо от други места, но това направо ме изуми. Някой знае ли защо е толкова висока цената в момента, и евентуално мога ли да го заменя с полу-синтетика и каква точно ?
Благодаря предварително.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това явно става дума за някава пълна синтетика, ама за каква?
С въздушен и маслен филтър би трябвало да ти излезе макс. 100-тина лева в МП. Ако и горивния са сложили в цената не би трябвало да надвиши 150-160 лв.
Я се разрови из форума има доста мнения по въпроса, -> ето едно такова на колегата @furcy. Макар и в София цената би трябвало да е подобна с варненското МПфое.
С въздушен и маслен филтър би трябвало да ти излезе макс. 100-тина лева в МП. Ако и горивния са сложили в цената не би трябвало да надвиши 150-160 лв.
Я се разрови из форума има доста мнения по въпроса, -> ето едно такова на колегата @furcy. Макар и в София цената би трябвало да е подобна с варненското МПфое.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
- Модел на автомобила: форд
- Status: Извън линия
170 лева са 4 броя филтри и 5л масло 5w-30,върху това ти трябва да платиш вероятно 1 нормочас за труд.
това е приятел,иди и питай ,не се плаши ,получаваш и гаранция ,ще ти огледат и ходовота част ,дори неща ,които никой няма да вида.Ако после не си доволен ,тогава се оплачи.
това е приятел,иди и питай ,не се плаши ,получаваш и гаранция ,ще ти огледат и ходовота част ,дори неща ,които никой няма да вида.Ако после не си доволен ,тогава се оплачи.
винаги търся разумното обяснение за проблемите
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Здравейте,
цените в Мото Пфое са по-високи, но това е нормално като се има предвид че е оторизиран сервиз на Форд за България. Частите които се предлагат са оригинални и трудът се заплаща доста скъпо.
Естествено има и гаража на Бай Пешо, където ще ти вземат наполовина по евтино, ти обаче трябва да се молиш Пешо да ти затегне пробката, за да не ти изтече маслото на пътя в движение. Всеки прави своя избор.
Поздрави
цените в Мото Пфое са по-високи, но това е нормално като се има предвид че е оторизиран сервиз на Форд за България. Частите които се предлагат са оригинални и трудът се заплаща доста скъпо.
Естествено има и гаража на Бай Пешо, където ще ти вземат наполовина по евтино, ти обаче трябва да се молиш Пешо да ти затегне пробката, за да не ти изтече маслото на пътя в движение. Всеки прави своя избор.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Ми щото очеИЗвадно @Feel_The_Difference работи в любимото Ви МП!arabiata написа:В повечето случаи,Бай Пешо ще се отнесе с по голямо внимание и разбиране от МП!!!!!
Защо си мислиш че в МП всичко е оргинално???
а повечето дето хвалят МП - имат някакви надежди за "облаги" (отстъпки, реклама, ...) ...
Аз, лично съм ходил само веднъж в МП Варна (преди ~2 г) - за смяна на ремъците. Не мога да кажа че не съм доволен но:
- още когато се обадих - ме посъветваха да си купя ремъци от другаде (щото при тях били скъпи) - което е + за хората работещи там (не и за МП !)
- имаха само един майстор дето разбира от дизели - чаках го 1 седмица да се върне!
- като закарах колата - исках да сменят и едната ролка (в комплекта с агренажа) - те почнаха да ме разумеждават че на старата нищо и нямало ! и ... ако не бях настоявал нямаше да я сменят !
- след като взех колата установих че при десен завой има ужасно(зверско) скърцане ... върнах се в сервиза: и почна едно - ама тя сигурно си е била така ... качи се единия майстор и се убеди че има проблем. ... след 2 часа (бяха се събрали всички майстори, през което време бяха то лагери, ...) се установи че са затегнали тампона на двг-то (щото се откача за да се сненят ремъците) накриво и при дес. завой опира в рамата ... оправиха го безплатно: разхлабиха тампона - той се намести и го стегнаха (+ за хората)
- смяната ми струваше 62 лв - което за тоя труд (според мен!) не е много (+ за МП)
Преди година ми се развали генератора - звънях в МП (беше събота!): един майсто ми каза че МП не ремонтират нищо - само заменят и ми препоръча друг сервиз (нов генератор беше 700-1000лв)
Само за сравнение:
Брат ми има една служебна астра вече 12-13годишна (тя всъщност си е негова

Щото според политиката на МП - по-добре е да ти продадът нов ДВГ за 5000-10000лв отколкото ремонт за 500лв.!
Явно днес ми е ден за писане !

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Така и така днес съм тръгнал да "защитавам" мотопфое 
Има една голяма разлика /ако не греша/ между системата за продажби и сервиз на форд и тази на GM. Тя определено не е в наша полза.
При GM всеки /образно казано/ сервиз може да започне да продава и сервизира всички марки продавани от GM. Има съответните изисквания разбира се и само след тяхното покриване може да се стане дилър. Тези сервизи са всеки за себе си така да се каже. При форд има само една фирма продаваща и сервизираща автомобилите им - мотопфое. Знам че има и по запознати от мен и ако греша ще ме поправят.
ПП Автомобилът който карам в момента по моя преценка не е изгодно да се подържа в мп. Клиент съм бил само на магазина им за резервни части и то само на неща които не съм намерил на друго място или съм преценил че е по добре да си взема от тях. Т.е. преки наблюдения от работата на сервиза им нямам. Факт е обаче че в магазина им са ми предлагали части на производител различен от моторкрафт

Има една голяма разлика /ако не греша/ между системата за продажби и сервиз на форд и тази на GM. Тя определено не е в наша полза.
При GM всеки /образно казано/ сервиз може да започне да продава и сервизира всички марки продавани от GM. Има съответните изисквания разбира се и само след тяхното покриване може да се стане дилър. Тези сервизи са всеки за себе си така да се каже. При форд има само една фирма продаваща и сервизираща автомобилите им - мотопфое. Знам че има и по запознати от мен и ако греша ще ме поправят.
ПП Автомобилът който карам в момента по моя преценка не е изгодно да се подържа в мп. Клиент съм бил само на магазина им за резервни части и то само на неща които не съм намерил на друго място или съм преценил че е по добре да си взема от тях. Т.е. преки наблюдения от работата на сервиза им нямам. Факт е обаче че в магазина им са ми предлагали части на производител различен от моторкрафт

Поздрави


- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
(може би
) Аз не работя в Мото-Пфое, но не съм съвсем съгласен с някой от нещата, които колегата Mondeo18TDI96 изброи.
Първо МП дава 160000км или 5 години гаранция за ангренажния ремък, което бай Пешо не дава
Разликата в цената ще бъде ~150лв. специално за Фокуса, щото и аз съм проверявал. Тук нещата опират до това колко струва автомобила ни и дали си заслужава инвестицията.
Второ - за тампона - ами майсторите не обичат да четат книжки, а там си пише, че се маркира положението му и моят беше маркиран в МП с боя. Тук съм съгласен с Mondeo18TDI96, ама от подобни случки съм патил и в други сервизи (бай Пешо ми беше прегънал един от маркучите и колата загряваше зверски и там беше зор докато се открие проблема).
Трето - нов двигател без главата е ~2600лв Zetec SE 1,6л, а не 5000-10000лв.
- личен опит.
Четвърто - аз не мога да се оплача от отношението в МП, понякога се е налагало да чакам, но са били любезни винаги.
Пето - за съжаление оригинални резервни части с гаранция могат да се купят само от там и на техните цени.
Последно
- специално за смяната на маслото - тези консумативи са на добри цени в Мото Пфое и едва ли може да ги закупиш много по-евтино, но със сигурност при по-ниска цена няма да са особено качествени.
П.С. И аз като всички вас знам, че цените в М.П. са много надути, но в България все още няма реална алтернатива, понеже не-OEM частите са пълни ментета. Справка за цените - лостче за чистачките с регулиране на интервала за Фокус 1 струва 23$ в САЩ, а в МП - 127лв!!! Произведено е в Испания на всичкото отгоре!
Като цяло МП - високи цени, добро качество, добро (но не отлично) ниво на сервиза, гаранция за частите и работата.
Бай Пешо - ниски цени, качество-какъвто ви е късмета, ниво на сервиза - варира, гаранция - на юнашко доверие с устни уговорки.
Явно и на мен днес ми е ден за писане

Първо МП дава 160000км или 5 години гаранция за ангренажния ремък, което бай Пешо не дава

Второ - за тампона - ами майсторите не обичат да четат книжки, а там си пише, че се маркира положението му и моят беше маркиран в МП с боя. Тук съм съгласен с Mondeo18TDI96, ама от подобни случки съм патил и в други сервизи (бай Пешо ми беше прегънал един от маркучите и колата загряваше зверски и там беше зор докато се открие проблема).
Трето - нов двигател без главата е ~2600лв Zetec SE 1,6л, а не 5000-10000лв.

Четвърто - аз не мога да се оплача от отношението в МП, понякога се е налагало да чакам, но са били любезни винаги.
Пето - за съжаление оригинални резервни части с гаранция могат да се купят само от там и на техните цени.
Последно

П.С. И аз като всички вас знам, че цените в М.П. са много надути, но в България все още няма реална алтернатива, понеже не-OEM частите са пълни ментета. Справка за цените - лостче за чистачките с регулиране на интервала за Фокус 1 струва 23$ в САЩ, а в МП - 127лв!!! Произведено е в Испания на всичкото отгоре!
Като цяло МП - високи цени, добро качество, добро (но не отлично) ниво на сервиза, гаранция за частите и работата.
Бай Пешо - ниски цени, качество-какъвто ви е късмета, ниво на сервиза - варира, гаранция - на юнашко доверие с устни уговорки.
Явно и на мен днес ми е ден за писане

- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
МП Варна, са абсолютно ошашавени от смяната на офиса си. Вече знаете за хилядите глупости надробени ми по телефона. Днес на място :
Масло 5W30, 5 л. туба - 63,36 лв.
Маслен филтър EFL 600 - 12,34 лв.
Въздушен нямаше, но го купих от друго място. Сега остава да отида да го сменят някъде (aka сервиза на Бай Пешо
).
Благодаря ви за отзивите по темата.
Масло 5W30, 5 л. туба - 63,36 лв.
Маслен филтър EFL 600 - 12,34 лв.
Въздушен нямаше, но го купих от друго място. Сега остава да отида да го сменят някъде (aka сервиза на Бай Пешо

Благодаря ви за отзивите по темата.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е мисля да го направя при човек от семейството -> 100 % гаранция за добро обслужване. 

HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
по днешна информация по телефона за смяната на маслото,масления филтър и въздушния филтър цената на труда е 20 лв с ддс
поинтересувах се защото ми се видя много 250 лв а пък и на мен след 1000 км ми предстои такава манипулация
ако маслото и масления филтър са 230 лв за твоя модел кола е възможно с труда да е 250 лв
за моя модел автомобил това ще ми струва по малко от 100лв в които включваме гореспоменатите консумативи + труда
поинтересувах се защото ми се видя много 250 лв а пък и на мен след 1000 км ми предстои такава манипулация
ако маслото и масления филтър са 230 лв за твоя модел кола е възможно с труда да е 250 лв
за моя модел автомобил това ще ми струва по малко от 100лв в които включваме гореспоменатите консумативи + труда
времето е като парите-никога не стига
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Бяха заяваени за смяна всички филтри.debug написа: Може ли да дадеш разбивка на тази сума? Може би влиза и поленовия филтър в цената, за да се получи ~200лв?
Според мен цената е нормална, но всеки си има право на мнение

Това е разбивката, като са описал цялата фактура, а не само смяна на консумативите:
Труд:
обслужване 100000км - 32.4
д/м на обезшум. на засмукването - 5.4
д/м на въздухопреч.филтър - 10.8
дем. и мон. на горивен филтър - 10.8
д/м св. щанга на пр. стабилиз.-2стр. - 16.2
д/м пр.сп.д (2стр), см.пр.накл. - 32.4
смяна на спирачна течност - 16.2
смяна пруж.лост скорости - 13.5
Части:
маслен филтър EFL10 - 8.05
пробка +уплътнение - 10.69
филтър + 1128983х0.3+1106903х2 - 33.87
уплътнител (болкит) - 5.88
щипка(2 бр.) - 8.71
горивен филтър - 22.36
верт. щанга (2бр.) 230.83 - разбирай предни биалетки
гайка (4бр.) - 3.13
спирачна течност 0.5 DOT4 - 5.92
накладки (предни) - 79.72
масло formula e5w30 (наливно 4.3л) - 31.42
спир. диск преден (2бр.) - 134.33
основа - 55.32 - основа на лоста за скоростите
допълнителни материали 10.52
облагаема стойност: 778.43
общо:934.12
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта