От къде е внесена
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
От къде е внесена
От къде е тази регистрация. Питам защото съм наплашен от италианските коли и да знам дали да ходя да я гледам колата.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
явно сървъра на който е качена не се зарежда аз я видях малко след като беше качена ама незнам дали е италиански ,но със сигурност не е немски
едит: ето ти снимка на кола с италиански номер от форума http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 22&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
едит: ето ти снимка на кола с италиански номер от форума http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 22&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от pepy1 на 06 мар 2007, 17:44, променено общо 2 пъти.
времето е като парите-никога не стига
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не забравяйте и един голям плюс - колите от Италия не са замръзвали всяка година по четири месеца през зимата. Съответно състоянието на ламарините, пластмасите и др. е в пъти по-добро от на тези в Германия или Австрия. Екстрите са също повече, а цената почти същата.
По дребните детайли най-лесно можеш да се ориентираш за бившия собственик.
По дребните детайли най-лесно можеш да се ориентираш за бившия собственик.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Браво! Най-после някой да каже нещо смислено по темата за Италия!Rick написа:Не забравяйте и един голям плюс - колите от Италия не са замръзвали всяка година по четири месеца през зимата. Съответно състоянието на ламарините, пластмасите и др. е в пъти по-добро от на тези в Германия или Австрия. Екстрите са също повече, а цената почти същата.
По дребните детайли най-лесно можеш да се ориентираш за бившия собственик.
Е като е от Германия да не е с 2 двигателя, дето се вика!
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Нямате идея мойта в какво състояние я довлякоха от Германия... Присъединявам се към мнението, че не е важно откъде идва колата а в какво състояние е.orlinm написа:Браво! Най-после някой да каже нещо смислено по темата за Италия!Rick написа:Не забравяйте и един голям плюс - колите от Италия не са замръзвали всяка година по четири месеца през зимата. Съответно състоянието на ламарините, пластмасите и др. е в пъти по-добро от на тези в Германия или Австрия. Екстрите са също повече, а цената почти същата.
По дребните детайли най-лесно можеш да се ориентираш за бившия собственик.
Е като е от Германия да не е с 2 двигателя, дето се вика!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
колата от германия може да не е с 2 двигатела но е с повече екстри и е гледана много по добре защото не съм чувал за германец мърляч а италианците почти всички са такиваorlinm написа:Браво! Най-после някой да каже нещо смислено по темата за Италия!Rick написа:Не забравяйте и един голям плюс - колите от Италия не са замръзвали всяка година по четири месеца през зимата. Съответно състоянието на ламарините, пластмасите и др. е в пъти по-добро от на тези в Германия или Австрия. Екстрите са също повече, а цената почти същата.
По дребните детайли най-лесно можеш да се ориентираш за бившия собственик.
Е като е от Германия да не е с 2 двигателя, дето се вика!
имал съм възможност да работя с италианци виждал съм им отношението към много неща вкл. и към автомобилите
пък и ламарина кола не движи

не приемайте поста ми като заяждане просто исказвам моето становище по темата ,незнам дали съм виждал и карал повече автомобили от повечето от вас но мога да кажа че съм виждал лъскави италианки се продават на части щот не могат да вървят а също така съм виждал позагнили калници на немските как вървят яко
незнам всеки решава сам за себе си аз моето решение го взех преди 2,5 години
времето е като парите-никога не стига
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Според мен проблемите на запаноевропейските коли идват от агресивните химикали, които ползват за почистване на снега през зимата. Как е възможно да мине снегорина и след него да остава почти суха диря. Да караш в Алпите и около теб да има 2 метра сняг, а пътя да е сух както през лятото.
Германеца си е бил винаги педант. Сутрин си мие колата (саморъчно). На бензиностанциите АРАЛ винаги има по 2-3 бокса с пароструйки. И вечер преди да се прибере същата процедура.
Австрийците са си били винаги малко мърляви, но и в двата случая могат да се видат изключения.
В Италия рядко се случват температури от -10 -15 градуса, но там пък климата е по-влажен, заради непосредственат близост на морето.
НО както някой бе писал "Всичко е до късмет", а аз бих добавил и до любов от пръв поглед.
По темата: Това е предния номер на Италианска регистрация, а задния е с 1/3 по-голям.
Германеца си е бил винаги педант. Сутрин си мие колата (саморъчно). На бензиностанциите АРАЛ винаги има по 2-3 бокса с пароструйки. И вечер преди да се прибере същата процедура.
Австрийците са си били винаги малко мърляви, но и в двата случая могат да се видат изключения.
В Италия рядко се случват температури от -10 -15 градуса, но там пък климата е по-влажен, заради непосредственат близост на морето.
НО както някой бе писал "Всичко е до късмет", а аз бих добавил и до любов от пръв поглед.
По темата: Това е предния номер на Италианска регистрация, а задния е с 1/3 по-голям.
Последна промяна от nikolovvd на 07 мар 2007, 07:28, променено общо 1 път.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
С тази табелка - Италия
пп: много хора са доволни от колите си - внос от И; само една от колите ми бе внос от там и мисла втора такава да няма! Факт е че монди в момента е с малко оръфани задни вежди и леки козметични дефекти, няма клима, ел. стъкла и т.н., но това не му пречи да е бодра машинка и да си ме развозва на ляво и надясно, докато въпросната италиянка беше като за снимка, ама често ползвах услугите на СКГТ!
пп: много хора са доволни от колите си - внос от И; само една от колите ми бе внос от там и мисла втора такава да няма! Факт е че монди в момента е с малко оръфани задни вежди и леки козметични дефекти, няма клима, ел. стъкла и т.н., но това не му пречи да е бодра машинка и да си ме развозва на ляво и надясно, докато въпросната италиянка беше като за снимка, ама често ползвах услугите на СКГТ!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
не мисли дълго,и не чакай края на седмицата.Аз от чакане и мислене 2 фокуса изпуснах на топ цена.Сега вече ходя с "пари" в джоба и видя ли нещо изгодно и хубаво-направо в сервиза и броя капарото на деня.Защото тънките оферти веднага ги глътват..........търговците.А има хора вякакви-на зор,намерили друга кола,омръзнала им старата......и съответно за да се продаде бързо се сваля цената.
Мой приятел си продаде голф 3 97г. за 5500лв,а само преди 4 месеца го плати на 6800.Хареса си форд фиеста(не се хваля просто е факт)2003г и сега е влюбен в нея.
Така че ако е изгодна цената твърде вероятно е до края на седмицата да я няма.Разбрах го от личен опит.
Мой приятел си продаде голф 3 97г. за 5500лв,а само преди 4 месеца го плати на 6800.Хареса си форд фиеста(не се хваля просто е факт)2003г и сега е влюбен в нея.
Така че ако е изгодна цената твърде вероятно е до края на седмицата да я няма.Разбрах го от личен опит.
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Огледай добре колата за удари, двигател, скорости...Ако ти харесва няма какво да се чудиш.Ама била от италия
Незнам каква е тая заблуда че колите в германия са перфектни, по-здрави са и са по-гледани.Дрън, дрън.Някои от вас ходил ли е в германия за кола?Аз съм ходил няколко пъти като последния беше преди 3 седмици.Трябва да ви кажа, че в БГ има по-малко кочини от там.И не става въпрос за евтини коли.Гледал съм автомобили на цена доста по-висока от същите в БГ, абстрахирам се и от факта, че колкото и да е мръсна вътре ще си я изчистя и пак нищо.От запалени 8бр. WV Sharan само един работеше както трябва с цена 6400Е (98г), счупено стъкло на фара, смачкан преден капак и гуми с които не можеш да се прибереш до БГ.Пред всяка автокъща в Нюрнбег има по няколко български автовоза в които се товарят само боклуци, защото само те са найстина евтини.Някой замислял ли се е че освен германци в Германия е пълно с турци, араби и руснаци.А те как само си поддържат колите......Не че е невъзможно да си намериш хубава кола на добра цена, но единствения вариянт е от собственик и с мнооого търсене.Арабите от автокъщите са оборудвани с GPS системи на колите си и тръгват на пазар сутрин в 06:00ч.До 07:30 всички добри оферти вече са свършили.Както mrdds писа - колите от Италия не са прокажени.И там има боклуци, но като цяло "италянките" са по-запазени и много по-евтини.След две седмици търсене вече не гледах нито само дизелови двигатели, нито колата да е с 4 врати, нито година, нито марка.В крайна сметка си взех BMW 316, 94'.Недейте да се подлъгвате по обявите в mobile.bg.Като отидеш на място ти става ясно за какво иде реч.

Последна промяна от Overclock на 07 мар 2007, 13:11, променено общо 1 път.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Е,тук мога да поспоря малко...и друг път сме го обсъждали че германците са практични хора и ги интересува всичко да е компактно,стегнато и се интересуват предимно от най-важните неща отностно здравина,издръжливост и безопастност.А италианците са си лигльовци.Тяхната кола трябва да е окичена със всичко.Имам познат с автокъща,много често се случва да докарва коли от Италия на които дори бордкомпютъра говори на италианскиpepy1 написа:...колата от германия може да не е с 2 двигатела но е с повече екстри....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта