Fiesta ili Clio
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ето ти го клио спорт, ти ще видиш ква е разликата
не е 6 цилиндрово, 4 цилиндрово турбинирано е..

така, това е за новото клио, а сега... клиото, което е 6 цилиндрово е това и е абсолютна горила - задно предаване, огромни раздувки, средно разположен двигател, огромна цена..

отделно има със същото купе от старото клио с 2 литра 4 цилиндров двигател, предно предаване и 4+1 места, клио "рено спорт" и също е здрава машина, цената е по-нормална, в българия има 2 такива

сега излизам, но ако пак има нещо недоразбрано по-късно може да обясня по-подробно


така, това е за новото клио, а сега... клиото, което е 6 цилиндрово е това и е абсолютна горила - задно предаване, огромни раздувки, средно разположен двигател, огромна цена..

отделно има със същото купе от старото клио с 2 литра 4 цилиндров двигател, предно предаване и 4+1 места, клио "рено спорт" и също е здрава машина, цената е по-нормална, в българия има 2 такива

сега излизам, но ако пак има нещо недоразбрано по-късно може да обясня по-подробно

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
безспорно рядка и скъпа кола е 6 цилиндровото клио, но аз говоря за предишния модел клио с 2 литра 4 цилиндров мотор (169 коня), как да го обясня не знам вече
на практика - това е достъпното спортно клио, не знам защо изобщо се включиха в сметките в6-а...
между другото аз живях в заблуда, мислех, че новото клио спорт е 2.0 турбо, оказа се, че наистина е приблизително 200 коня от 2.0 атмосверен мотор
интересно дали има достатъчно тракшън да ги сложи тия коне на асвалта
мегана е с 235 мм гуми (срещу 215 за клиото) и на 3та също есп-то мига, а разликата им в конете е малка 

между другото аз живях в заблуда, мислех, че новото клио спорт е 2.0 турбо, оказа се, че наистина е приблизително 200 коня от 2.0 атмосверен мотор



Последна промяна от BadAngel на 11 фев 2007, 02:13, променено общо 1 път.
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ей нещо се отплеснахте
И двете коли са добри спрямо класа си и конкурентите:
Фиестата е малко по-дървена като возия, но пък с невероятно здрава ходова част /особено като се качи на 14 ки става почти толкова джип колкото витарата/, докато Клио е по-комфортно, но за сметка на това предницата е по-слаба и се разтропкват. Колото до подръжката и двете не са много скъпи.
Като купе - Фиестата е малко по-голяма и обемна; колкото до използваните материали в интериора - естествено е евтините коли да са с евтини материали /не може за тези пари да искаш да има табло на с600/ - по-важното в случая е, че не се напукват от слънцето и ергономията е добра.
Колкото до двг. - при Фиеста трябва да се насочиш към 1.4 бенз /много по-съвременен от 1.1 и 1.3, върви много по-добре и е по-икономичен/ или 1.8д. /това си ми е любимия мотор/, при Реното 1.4б. /1.2 е наистина по-слаб и харчи колкото 1.4/ или 1.9д. /от наточените версии - 2.0 и т.н. трябва да се бяга, защото са били собственост на тинейджъри, които меко казано са им разбили чувствата/ - като тук 1.9 не е много удачен, защото е доста тежък и се отразява зле на джантите и предницата като цяло, но пък е много икономичен, а пък зимата помага много!
Тук избора по-скоро е въз основа на лични предпочитания /стига да са равностойни конкретните екземпляри/, тъй като Форда си е по-груба като усещане и поведение кола /струват ми се някак си по-стабилни и корави, а на мен това повече ми допада/; докато френските коли са някак си по префинени и докато ги караш го няма това усещане за стабилност и контрол спрямо автомобила и процесите /волана е твърде лек, педалите много меки и т.н. - абе направо имам чувството, че ако кихна ще се разбия/!

И двете коли са добри спрямо класа си и конкурентите:
Фиестата е малко по-дървена като возия, но пък с невероятно здрава ходова част /особено като се качи на 14 ки става почти толкова джип колкото витарата/, докато Клио е по-комфортно, но за сметка на това предницата е по-слаба и се разтропкват. Колото до подръжката и двете не са много скъпи.
Като купе - Фиестата е малко по-голяма и обемна; колкото до използваните материали в интериора - естествено е евтините коли да са с евтини материали /не може за тези пари да искаш да има табло на с600/ - по-важното в случая е, че не се напукват от слънцето и ергономията е добра.
Колкото до двг. - при Фиеста трябва да се насочиш към 1.4 бенз /много по-съвременен от 1.1 и 1.3, върви много по-добре и е по-икономичен/ или 1.8д. /това си ми е любимия мотор/, при Реното 1.4б. /1.2 е наистина по-слаб и харчи колкото 1.4/ или 1.9д. /от наточените версии - 2.0 и т.н. трябва да се бяга, защото са били собственост на тинейджъри, които меко казано са им разбили чувствата/ - като тук 1.9 не е много удачен, защото е доста тежък и се отразява зле на джантите и предницата като цяло, но пък е много икономичен, а пък зимата помага много!
Тук избора по-скоро е въз основа на лични предпочитания /стига да са равностойни конкретните екземпляри/, тъй като Форда си е по-груба като усещане и поведение кола /струват ми се някак си по-стабилни и корави, а на мен това повече ми допада/; докато френските коли са някак си по префинени и докато ги караш го няма това усещане за стабилност и контрол спрямо автомобила и процесите /волана е твърде лек, педалите много меки и т.н. - абе направо имам чувството, че ако кихна ще се разбия/!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Chains, евала за това мнение, много е точно.
FiestaІта има много по-сигурно и стабилно поведение на пътя и управлени. Clioto вози по меко, но е много по-нестабилно и люшкащо се. Последното, което си спомяням от карането на такова е че при 100 км/ч едвам го вкарвах в пътя при малко вятър и бабуни.
FiestaІта има много по-сигурно и стабилно поведение на пътя и управлени. Clioto вози по меко, но е много по-нестабилно и люшкащо се. Последното, което си спомяням от карането на такова е че при 100 км/ч едвам го вкарвах в пътя при малко вятър и бабуни.
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2007, 23:44
- Модел на автомобила: .....
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2007, 23:44
- Модел на автомобила: .....
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Никакво колебаене - с този мотор Фиестата направо хвърчи и е много икономична!
Направи една диагностика за вс. случай и ако е наред я взимай!
1.8 д е рядко успешен двг - има отлични техн. показатели; без да е много капризен към горивото, много е евтин и лесен за поддръжка /единственото скъпо нещо в него е смяната на ангренажа/; не вибрира много и почти не трака, рядкост е да се види пушещ Форд и това обикновенно се дължи на много кофти нафта и/или некомпетентни намеси по ГНП, това е единствения до сега дизелов мотор който съм управлявал, при който въобще не е никакъв проблем свършването на горивото - напомпваш, въртиш и пали без проблеми - няма обезвъздушаване на с-мата и т.н; стига да е в сносно състояние пали и при 0 градуса с четири изгорели свещи - пробвано предпоследната седмица /изгоряла ми беше една свещ и в последствие за нула време изгоряха и останалите една по една/ - 3 сутрини я палех без подгряване и успявах почти без проблеми! Свещите за този двг. са много евтин модел - ориг Беру са по 12.80лв. за брой!
Направи една диагностика за вс. случай и ако е наред я взимай!
1.8 д е рядко успешен двг - има отлични техн. показатели; без да е много капризен към горивото, много е евтин и лесен за поддръжка /единственото скъпо нещо в него е смяната на ангренажа/; не вибрира много и почти не трака, рядкост е да се види пушещ Форд и това обикновенно се дължи на много кофти нафта и/или некомпетентни намеси по ГНП, това е единствения до сега дизелов мотор който съм управлявал, при който въобще не е никакъв проблем свършването на горивото - напомпваш, въртиш и пали без проблеми - няма обезвъздушаване на с-мата и т.н; стига да е в сносно състояние пали и при 0 градуса с четири изгорели свещи - пробвано предпоследната седмица /изгоряла ми беше една свещ и в последствие за нула време изгоряха и останалите една по една/ - 3 сутрини я палех без подгряване и успявах почти без проблеми! Свещите за този двг. са много евтин модел - ориг Беру са по 12.80лв. за брой!
- ```Mar4o```
- потребител с
- Мнения: 133
- Регистриран: 03 сеп 2006, 23:51
- Модел на автомобила: `00 Fiat Punto 1.9 JTD 97 Mondeo TDI
- Местоположение: lozenec
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това с голфовете не съм ли го обяснил нейде из посотовете си? А иначе ако се купува Клио най-добрия вариант е с 1.4 мотора - много мощен, с голям ресурс, не е капризен и реално е по-икономичен от 1.2 /особено на дълго/; колкото и да съм фен на дизела 1.9 не е удачен, защото е много тежък и буквално смазва купето, окачването и гумите 155/70 Р 13
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 12 дек 2006, 09:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDCI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Купи си Фиат Типо. За пари около 2000лв. колите са на едни и същи години (ако изключим цените "великите" VW и OPEL).
Сега всички ще ме нападнат, но предварително искам да ви кажа,че лично за мен всички 20 годишни коли се трошат еднакво и си е еднакво трудно за поддръжка!
В типото поне ще получи по- голямо купе, с екстри и със що годе добри двигатели и ламарини (което куца изключително много на немските возила от тези години). 
Сега всички ще ме нападнат, но предварително искам да ви кажа,че лично за мен всички 20 годишни коли се трошат еднакво и си е еднакво трудно за поддръжка!


-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 12 дек 2006, 09:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDCI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
BadAngel написа:точно колите от онези години може да ти вземат здравето и пак няма да се строшатест. ако не са фиат де




-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
виждам че темата е сравнителна м/у рено и форд и в часност фиеста и клио реното е с много мека тенекия при наи малки сътресения щетите са много сериозни ,не вози толкова меко,има торсион много не удачно за нашите пътища скъпи части и много други минуси ,при фиестата нещата седят много по добре ламарината много по сериозна и твърда,окачването е по здраво ,цените на частите много по евтини и наи важното лесна за подръжка сравнение между форд и френски и италиански коли е неуместно,а за поло и фиеста единственият + на полото е че гние една идея по малко това е мое мнение но мисля че много колеги го споделят
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
нормално, фиестата е по-нисък клас кола и въпреки, че е чисто нова актуалната фиеста е 2001ва година модел, мислена в края на 90те, което горе-долу си е и времето на бравото... фиатите мен лично не ми харесват, нито останалите италиански коли, квото и да ми кажеш за тях няма да почна да ги харесвам, така че...Fiesta_2006 написа:BadAngel написа:точно колите от онези години може да ти вземат здравето и пак няма да се строшатест. ако не са фиат де
Недей така да говориш
карах близо 3 години фиат браво и съм изключително доволна
преди момента в който взех новата фиеста, която в интерес на истината не е кой знае колко по-добра въпреки ,че е чисто нова

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта