Fiesta ili Clio
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2007, 23:44
- Модел на автомобила: .....
- Status: Извън линия
Fiesta ili Clio
Здравейте! Решил съм да си купувам кола и ми предложиха да избирам между Форд Фиеста и рено клио като и двете са 92. Та въпроса ми е какви са + и - на форда в сравнение с реното като експлотационни разходи, цена, разход,, поведение?
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има много такива теми специално за Фиеста или друг модел...
Отзиви за Фиеста хич не е трудно да откриеш като потърсиш малко.
Ето ти подобна произволна тема ... http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6963
Отзиви за Фиеста хич не е трудно да откриеш като потърсиш малко.
Ето ти подобна произволна тема ... http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6963
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Трудно ще получиш безпристрастно мнение и компетентно мнение. Малко хора са притежавали едновременно и двата автомобила да са били в едно и също състояние и да са били на 14 години.
В Рено форума ще ти похвалят Клиото а тук Фиестата а е по-важно да си вземеш кола в прилично състояние а не марката и. В общи линии колегиту тук много си обичат фиестите и са супер доволни от тях. Чисто технически фиестата е по-лесна за подръжка. Реното пък вози малко по-меко поради супер дебелия дунапрен използван за седалките, но за сметка на това човек не се чувства стабилно седнал а се клати в завоите. Като страничен наблюдател мога да кажа, че и двете коли не са лоши, но като за 14 годиншни е за предпочитане да подържаш форд.
IMHO разбира се
В Рено форума ще ти похвалят Клиото а тук Фиестата а е по-важно да си вземеш кола в прилично състояние а не марката и. В общи линии колегиту тук много си обичат фиестите и са супер доволни от тях. Чисто технически фиестата е по-лесна за подръжка. Реното пък вози малко по-меко поради супер дебелия дунапрен използван за седалките, но за сметка на това човек не се чувства стабилно седнал а се клати в завоите. Като страничен наблюдател мога да кажа, че и двете коли не са лоши, но като за 14 годиншни е за предпочитане да подържаш форд.
IMHO разбира се

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Fiesta ili Clio
Само едно ще кажа Фиеста 92 г е с верига а не с ремък така че след като я купиш няма нужда да правиш задължителните разходи за ремък и ролки.kamazadjiq написа:Здравейте! Решил съм да си купувам кола и ми предложиха да избирам между Форд Фиеста и рено клио като и двете са 92. Та въпроса ми е какви са + и - на форда в сравнение с реното като експлотационни разходи, цена, разход,, поведение?
П.П. За клиото нямам никакво инфо да не е и той с верига

- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Нашият избор беше отдавна. Преди около 3 години взехме фиестата. До сега не сме съжалявали над 50000 км без сериозни проблеми- крушки, газ, масло. Сменях съединителя, предни и задни накладки и шарнирчета- това беше най- скъпото, но частите на фиестата са доста евтини. Пример предни накладки + дискове за около 50 лв.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето ви човек който е карал и двете. Оттоворът е - и двет ене си заслужават.
Клиото не е с верига. Веригата не е такъв + ролки ще си сменяш така или иначе
За коли на толкова години важи само едно - конкретното състояние на конкретната кола.
ако се спреш на Клио - двигателя 1.2 идва слабичък т.е разхода с 1.4 е напрактика еднакъв. Личното ми впечатление е, че Клиото има по- добре оползатворен обем и ефтино просто за аксплотация и ремонт.
И с дете ще имаш разправии заради годините, но не трябва да ти правят впечатление - просто гледай конкретната кола не марката
Клиото не е с верига. Веригата не е такъв + ролки ще си сменяш така или иначе
За коли на толкова години важи само едно - конкретното състояние на конкретната кола.
ако се спреш на Клио - двигателя 1.2 идва слабичък т.е разхода с 1.4 е напрактика еднакъв. Личното ми впечатление е, че Клиото има по- добре оползатворен обем и ефтино просто за аксплотация и ремонт.
И с дете ще имаш разправии заради годините, но не трябва да ти правят впечатление - просто гледай конкретната кола не марката
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз ще кажа за клиото....имаме служебно такова 1.4 реколта 95!
Карал съм Фиести всички поколения (не мои) и не мога да преглътна возията и поведението на Клиото. Лично мнение, но си е дърво и половина, нищо че е с повече глезотийки. Още със сядането зад волана усещаш разликата - полезрение, положение на волана (дъгата му е точно пред очите ти и скрива полезрение, не се регулира, педалите са близко един до друг, поведението на мотора е по-различно от аналогичен на Фиеста (докато настъпиш съединителя за смяна на предавки и веднага е паднал на свободен ход...от там при бързо превключване има осезаеми тласъци); Хидравликата му бучи в купето (заото е под таблото); ако е със спортни седалки...мъка (при повече от 30 мин. шофиране има нужда от упражнения за разгъване); не можеш да си видиш къде ти е предницата (не че е кой знае какво, ама все пак...), таблото му е от още по евтина пластмаса и дори да е запазена и след полиране изглежда като току-що оакана
особено сивата...
Има и хубави страни - повратлива, пъргава, с добри спирачки...само в завой усещам нестабилно поведение, особено при малко повече навит волан....
Определено препоръчвам Фиестата! И 1.3 и 1.4 определено са по-балансирани мотори. Впечатленията са ми от моноинжекции....
Карал съм Фиести всички поколения (не мои) и не мога да преглътна возията и поведението на Клиото. Лично мнение, но си е дърво и половина, нищо че е с повече глезотийки. Още със сядането зад волана усещаш разликата - полезрение, положение на волана (дъгата му е точно пред очите ти и скрива полезрение, не се регулира, педалите са близко един до друг, поведението на мотора е по-различно от аналогичен на Фиеста (докато настъпиш съединителя за смяна на предавки и веднага е паднал на свободен ход...от там при бързо превключване има осезаеми тласъци); Хидравликата му бучи в купето (заото е под таблото); ако е със спортни седалки...мъка (при повече от 30 мин. шофиране има нужда от упражнения за разгъване); не можеш да си видиш къде ти е предницата (не че е кой знае какво, ама все пак...), таблото му е от още по евтина пластмаса и дори да е запазена и след полиране изглежда като току-що оакана

Има и хубави страни - повратлива, пъргава, с добри спирачки...само в завой усещам нестабилно поведение, особено при малко повече навит волан....
Определено препоръчвам Фиестата! И 1.3 и 1.4 определено са по-балансирани мотори. Впечатленията са ми от моноинжекции....
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да не споря с Кефи, ама колко си висок, че да ти скрива погледа дъгата на волана тази дамска количка?
За нестабилното поведение - как ще е стабилна като кола от тази реколта си плаче за пружини амортесьори и тампони (без оглед на марка)!?!?
Като купуваш стара кола имаш едно изискване - да "върши работа" - комфорт на возията ще имаш ама "друг път"
За нестабилното поведение - как ще е стабилна като кола от тази реколта си плаче за пружини амортесьори и тампони (без оглед на марка)!?!?
Като купуваш стара кола имаш едно изискване - да "върши работа" - комфорт на возията ще имаш ама "друг път"
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пояснявам:
Слиото е с нови амортисьори на 2 седмици
Нови носачи
Сменени тампони на двигарел
Сменен съединител и вилка - щото беше ръждясала и подала, от там натискането на съединител си беше усилие
Сменени консумативи - ремъци и тем подобни
Спортни седалки... аз съм 1.76, погледа не се скрива - волана е в полезрението, а не се пада под козирката на таблото, което за мен е нормалното...предполагам от спортните седалки
Един месец е стояла в сервиз за оправяне на каквото има...
Слиото е с нови амортисьори на 2 седмици
Нови носачи
Сменени тампони на двигарел
Сменен съединител и вилка - щото беше ръждясала и подала, от там натискането на съединител си беше усилие
Сменени консумативи - ремъци и тем подобни
Спортни седалки... аз съм 1.76, погледа не се скрива - волана е в полезрението, а не се пада под козирката на таблото, което за мен е нормалното...предполагам от спортните седалки
Един месец е стояла в сервиз за оправяне на каквото има...
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
сменени и четирите + тампоните +ПРУЖИНИТЕ отзед е с торсионна щанга която ака е сменена ще се изненадам
П.П. един ръст сме
Не казвам коя е по- добра пак повтарям важно е състоянието на кокретната кола, а не дали е Фиеста или Клио
И двете могат да ти създадат такива проблеми,че ...
И много важно гледай и за двете нивото на оборудване - оборотомер не ти трябва, но гледай за ДАТЧИК ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА!
П.П. един ръст сме

Не казвам коя е по- добра пак повтарям важно е състоянието на кокретната кола, а не дали е Фиеста или Клио
И двете могат да ти създадат такива проблеми,че ...
И много важно гледай и за двете нивото на оборудване - оборотомер не ти трябва, но гледай за ДАТЧИК ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА!
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
От всеки модел си има супер изпълнения и супер боклуци, на така зададен въпрос не може да се отговори
Фиеста и Клио са еталон в класа си обаче нали се сещаш че Клио Симбол почва от 14 000лв а Клио V6 Sport е малко по евтино от Порше Бокстер. При старите модели е същото карал съм Клио Уилямс със 140к.с. - от четвърта на трета и върти гуми, просто кола за самоубийци, с кожен салон, климатик и т.н. и Клио което се разпада, ако една кола ти харесва отвън, отвътре, като я караш и т.н. вземай я и това е 


- ```Mar4o```
- потребител с
- Мнения: 133
- Регистриран: 03 сеп 2006, 23:51
- Модел на автомобила: `00 Fiat Punto 1.9 JTD 97 Mondeo TDI
- Местоположение: lozenec
- Status: Извън линия
ми аз чесно казано не виждам разлика в момента карам и двете така да се каже фиеста 98-ма (маздата) и рено клио 1.9 Д 93-та за сега несъм имал проблеми с клиото ама да видим има време докато форда е железен на какъв тормоз е постояно няма да говорим само едно ще кажа 1-ва 5000 оборота и така и за другите скорости 

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
в грешка си човечеisoiso написа: а Клио V6 Sport е малко по евтино от Порше




виж меган спорт е само един



Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз също съм чувал хубави работи за Клио-тата
а от Фиестата нямам никакви оплаквания, както каза S@sela само консумативи се сменят и нямаш грижи - за кола на 14 години вече - много добре, което би важало и за клиото, ако е поддържано, така че нещата вече опират на личен избор, кое повече те кефи
а от Фиестата нямам никакви оплаквания, както каза S@sela само консумативи се сменят и нямаш грижи - за кола на 14 години вече - много добре, което би важало и за клиото, ако е поддържано, така че нещата вече опират на личен избор, кое повече те кефи

Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Да 6-цилиндровото е за пазар не е SPORT. "Шестцилиндровото Клио няма нищо общо с Клио" - какво да отговоря на такъв бисер?!? Затруднен съм. Ето ти линк да четеш http://www.actualno.com/news_45673.htmlBadAngel написа:в грешка си човечеisoiso написа: а Клио V6 Sport е малко по евтино от Поршеняма клио спорт, което да е 6 цилиндрово, а онова 6 цилиндровото клио пък няма нищо общо с клио
все пак става дума за задно разположен двигател, задно предаване и т.н.... и в българия няма такова
докато клио спорт има.. поне 2 и разликата между 6 цилиндровото клио и клио спорт е от небето до земята
съответно и цената е толкова различна... иначе ново клио спорт е около 40 000 лв
виж меган спорт е само един![]()
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта