проблем с фиеста 1.3
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 17 яну 2006, 14:39
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MI 1.3
- Местоположение: гр.СЕПТЕМВРИ
- Status: Извън линия
проблем с фиеста 1.3
колеги нешто става с моита фиеста от отдушника на двигателя почна да мирише на бензин и двигателя стана по шумен даите някав савет каво става годината на производство е 1993г 1.3 моноинжекция
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 17 яну 2006, 14:39
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MI 1.3
- Местоположение: гр.СЕПТЕМВРИ
- Status: Извън линия
Помпата е електрическа и мисля, че е в резервоара. А от някой цилиндър възможно ли е? Друго немога да се сетя щото и двигателя стана по-шумен, при по-големи обороти се получава някво силно бучене а за маслото ми леко намалява, сложил сам Q8 -10/40 полусинтетика мисля, че беше. Трябва сигурно някой сериозен майстор.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи ако от някъде по каквато и да е причина е смесило маслото с бензин, то наистина двг ще го усети, защото бензина е "сух" и колкото повече му се повишава съотношението спрямо маслото толкова повече се намаляват смазващите качества на новополучената смес и от там се повишава триенето /повишават се нивата на шум и топлоотделяне/!
Но просто в момента не ми идва на ума от къде може да идва бенз в маслото /чак пък да имаш счупени сегменти?!?!?!/ . Иначе как усещаш колата - променила ли се е драстично мощността; излиза ли син дим от ауспуха?
Но просто в момента не ми идва на ума от къде може да идва бенз в маслото /чак пък да имаш счупени сегменти?!?!?!/ . Иначе как усещаш колата - променила ли се е драстично мощността; излиза ли син дим от ауспуха?
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Така както чета изключваме смесвани бензин с масло колеегата пише че му е леко намаляло маслото. при този двигател найстина при скорост над 120 км/ч и 4000-4500 мин-1 наистина става по шумен от обикновенното.Slavo написа:помпата е електрическа и мисля че е в резервоара а от някои цилиндар вазможно ли е друго немога да се сетя щото и двигателя стана по шумен по голями обороти се получава някво силно бучене а за маслото ми леко намалява сложил сам Q8 -10/40 полусинтетика мисля че беше трябва сигорно някои сериозен маистор
Дай да изясним някой неща от колко време караш тази фиеста.
я огледай тази част http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false; да не идва миризвата на бензин от нея.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Инжекционният двигател (със ел. бензинова помапа) има само една възможност да "смеси" бензина с маслото - погрешно дозиране на горивото! Компютъра (въз основа на датчика за температура на двигателя) погрешно калкулира нужното количество бензин (ако датчика ВИНАГИ "показва" студен двигател, количеството гориво винаги е МНОГО повече от колкото е нужно!) и гориво-въздушната смес става много богата. Прекалено богата смес не изгаря напълно, в цилиндрите остава бензин, който:
1. Се оттича по стените на цилиндрите, преминава през сегментите и попада във картера (от тук мирише на бензин!, но това е по-малкото зло);
2. Измива маслото от стените на цилиндрите, което повишава триенето и води до бързо износване, дори и до задиране на буталата в цилиндрите. След като бензина се смеси с маслото се намалят смазочните качества на маслото и почва да циркулира във маслената уредба на двигателя, което води до недобро смазване на самият двигател -> отново повишено триене и бързо износване на двигателя (това е истинската причина поради която трябва да се отстрани проблема възможно най-скоро!).
Бих препоръчал смяна на датчика за температура на охлаждащата течност (нов струва доста! около 40 лв. в МП, иди до някоя морга и си вземи от какъв да е Форд до '95г. всички са еднакви), след което колата да се замери на газанализатор и да се види дали гориво-въздушната смес е все още богата.
1. Се оттича по стените на цилиндрите, преминава през сегментите и попада във картера (от тук мирише на бензин!, но това е по-малкото зло);
2. Измива маслото от стените на цилиндрите, което повишава триенето и води до бързо износване, дори и до задиране на буталата в цилиндрите. След като бензина се смеси с маслото се намалят смазочните качества на маслото и почва да циркулира във маслената уредба на двигателя, което води до недобро смазване на самият двигател -> отново повишено триене и бързо износване на двигателя (това е истинската причина поради която трябва да се отстрани проблема възможно най-скоро!).
Бих препоръчал смяна на датчика за температура на охлаждащата течност (нов струва доста! около 40 лв. в МП, иди до някоя морга и си вземи от какъв да е Форд до '95г. всички са еднакви), след което колата да се замери на газанализатор и да се види дали гориво-въздушната смес е все още богата.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта