Ескорт/Орион парно
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт/Орион парно
Колеги ситуацията е следната 
Понеже се очаква да завали сняг и да стане по студено парното ми реши че е време да спре. Т.е. вентилатора не върти. След обстойна проверка на нещата включваща и стигане до моторчето /не ме питайте ка се стига до него/ и резистора се установи че най често няма плюс до копчето в купето. На бушона има винаги, но от него до копчето не. Та по лесната процедура пуснах един кабел от бушона до копчето и сега бачка та се къса
Питането ми е мога ли да очаквам някакъв проблем с пуснатия кабел ?

Понеже се очаква да завали сняг и да стане по студено парното ми реши че е време да спре. Т.е. вентилатора не върти. След обстойна проверка на нещата включваща и стигане до моторчето /не ме питайте ка се стига до него/ и резистора се установи че най често няма плюс до копчето в купето. На бушона има винаги, но от него до копчето не. Та по лесната процедура пуснах един кабел от бушона до копчето и сега бачка та се къса

Поздрави


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: парно
във врътката ,колега.Определеноbobsan81 написа:При мен пък има друг проблем парното ми работи само на първа и втора степен а като пусна рета все едно е изключено къде може да е проблема
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами при мен нещата са следните. Врътката си е врътка, т.е. тя само затваря определени вериги. А командата с каква скорост да се върти мотора се дава от резистора, който се намира върху мотора.
Та колегата bobsan81 да си провери дали въпросната верига се затваря във врътката и едва тогава да се бори с резистора.
Наско благодаря за успокоението
Реших да питам все пак.
Та колегата bobsan81 да си провери дали въпросната верига се затваря във врътката и едва тогава да се бори с резистора.
Наско благодаря за успокоението

Поздрави


- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
The seven - нямаш ядове и при мен е така..
от доста време, стига да не се спъваш в кабела
Абе хора, човека казва, че не му работи 3 -та степен !!!! Тя не минава през резистор.. захранването е директно, ако не работеха 1-ва и 2-ра 100% е термодиода ! . Все пак може да провери, ама.. .
Не се бъркайте.. не изгаря "резистора". Изгаря термодиода, заради прегряване (главно от ползване на 1-ва степен)
Резисторите са 2 броя. Много мощни са и приличат на нагреватели (като пружини по наколко сантиметра)
*На 1-ва степен са последователно вързани. (най-голям пад в/у резисторите, най много се загряват, най слабо духа вентилатора)
*На 2-ра степен е само единия.
*На 3-та е директно захранването !. (не тече ток през резисторите, остават студени, най силно духа вентилатора)
Принципа е много тъп (с извинение). Самите резистори са с много ниско съпротивление, през тях протича много голям ток и адски се загравят ! За да се охлаждат са сложени в самия въздухопровод , за да може да се обдухват и да се охлаждат. Да ама когато загряват най много (1-ва степен) въздушния поток е нищожен и прегрява термодиода. Сложен е там за термична защита, като се загреят до 130*С да изгори
. Тъпа работа. аз съм го шунтирал с един мощен проводник да не ми гори .. и почти никога на ползван на 1-ва степен.. 



Абе хора, човека казва, че не му работи 3 -та степен !!!! Тя не минава през резистор.. захранването е директно, ако не работеха 1-ва и 2-ра 100% е термодиода ! . Все пак може да провери, ама.. .
Не се бъркайте.. не изгаря "резистора". Изгаря термодиода, заради прегряване (главно от ползване на 1-ва степен)
Резисторите са 2 броя. Много мощни са и приличат на нагреватели (като пружини по наколко сантиметра)
*На 1-ва степен са последователно вързани. (най-голям пад в/у резисторите, най много се загряват, най слабо духа вентилатора)
*На 2-ра степен е само единия.
*На 3-та е директно захранването !. (не тече ток през резисторите, остават студени, най силно духа вентилатора)
Принципа е много тъп (с извинение). Самите резистори са с много ниско съпротивление, през тях протича много голям ток и адски се загравят ! За да се охлаждат са сложени в самия въздухопровод , за да може да се обдухват и да се охлаждат. Да ама когато загряват най много (1-ва степен) въздушния поток е нищожен и прегрява термодиода. Сложен е там за термична защита, като се загреят до 130*С да изгори


- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Щом имаш 1-ва и 2-ра степен .. проблема не е в термодиода.bobsan81 написа:Мерси за изчерпателния отговор на колегата Йовчев но аз въпреки всичко пак не разбрах добре. Проблема в термо диода ли е и ако е там как бих могъл да го оправя
Щом изобщо ти работи на която и да е степен.. проблема не е във вентилатора.
Остава да е в копчето .. т.е като цъкнеш на 3 и не затваря веригата. (само предположение

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта