1,8 ТД - Колко чиста/мръсна ви е турбинката?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

1,8 ТД - Колко чиста/мръсна ви е турбинката?

Мнение от Dundee » 25 яну 2007, 12:11

Видях тая снимка от колата на колегата Jinxy и ми направи силно впечатление колко чисто е турбото му.

Изображение


Положението при мен е коренно различно:

Изображение
Изображение


Колеги, как е при вас? Толкова чисто ли е като на Jinxy или по-скоро върху турбото има разни мръсотии и омазняване отгоре? Jinxy да не би скоро да ти е мит двигателя? Как успява до остане толкова чист?
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 яну 2007, 12:22

Нормално е да хвърля по малко от турбинката и ако не е мит скоро ще стане като твоята ;)
Изображение

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 25 яну 2007, 16:07

proveri dali marku4ite koito vlizat i izlizat ot turboto(vkly4itelno i tezi malkite) dali sa namesteni dobre na mestata si,dali skobite stqgat dobre,da ne bi da ti e puknat nqkoi marku4,ako ne e tova-svalqne na turboto(ako ima6 razhod na maslo ili zaguba na mo6tnost)i proverka na stend na turbinata.
V nai-dobriq slu4ai turbinata 6te byde perfekno izmita sy6to kakto na snimkata na na6iq kolega




превод:

провери дали маркучите които влизат и излизат от турбото(вклъчително и тези малките) дали са наместени добре на местата си,дали скобите стягат добре,да не би да ти е пукнат някои маркуч,ако не е това-сваляне на турбото(ако имаш разход на масло или загуба на мощност)и проверка на стенд на турбината.
В най-добрия случаи турбината ще бъде перфекно измита също както на снимката на нашия колега

paci

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 25 яну 2007, 16:54

Когато всичко е наред турбото изглежда като това на Jinxy и без да е мито.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 25 яну 2007, 22:03

escorttd написа:Когато всичко е наред турбото изглежда като това на Jinxy и без да е мито.
Ей за това ми е въпроса. При всички ли е така?
Иначе колата си върви добре, не ми се налага да доливам масло. Есента намествах маркучите и скобите. Съмнява ме само големия маркуч, ама като гледам и при колегата се е нацепил от външната страна по същия начин. Обаче при него е чисто като в аптека.:shock:
Това влажното омазняване се появава само през зимата, през лятото е сухо.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 яну 2007, 22:16

Ами измий я на пароструйка и наблюдавай откъде започва да омаслява.

Потребителски аватар
Yovchev
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yovchev » 26 яну 2007, 09:14

Dundee, спокойно все пак говорим за коли на по 10 години минимум. Няма начин всичко да е като в аптека ! Щом колата ти върви и не ти намалява маслото, карай си я така.. а и ти каза че през лятото е сухо :), макар и мръсно.
И при мен е поомаслено... тук там.. но не ми спада маслото. За 10000км съм долял 400г. масло за да го държа в нормата, макар че имам чувството, че мянамам гарнитура която да не е омаслена :).

Има един принцип: Когато нещо работи добре, не го пипай!

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 28 яну 2007, 10:04

и моята я снимах.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 28 яну 2007, 22:04

Ами преди почти две години купих колата и турбото беше поомазано ( е не като на снимките на колегите - доста по-малко ), та тогава го почистих и проверих откъде маже - оказа се маркучето за турбокомпенсацията на помпата. отвих щуцера и му навих малко тефлон.... и воалла. Оттогава си е чистичко. Аааааааа да не забравя - смених му и скобите. Оригиналните бяха само пружинни и се бяха разтегнали. Абе скапани си бяха. Прегледайте и скобите на дебелия маркуч излизащ от турбото и утиващ към кулера. От там също би мазало яка при скапана скоба.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта