Теч на масло от Focus mk.1 1.6 Zetec SE
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 956
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от Focus mk.1 1.6 Zetec SE
Много марки използват от години силикон вместо гарнитури още при заводската сглобка. Би трябвало с негова помощ да се обере кривината на капака, ако не е станал на кравай разбира се. Просто след намазване на силикона, трябва да се остави известно време да поизсъхне и чак след това да се постави капакът и да се стегне.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от Focus mk.1 1.6 Zetec SE
Търсиш Metzger 2389262 или NTY BPZ-FR-020.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1635
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от Focus mk.1 1.6 Zetec SE
Силиконът, когато е предвиден конструктивно, върши работа. Но на капаци с канал за гумена гарнитура абсолютно няма никаква файда и даже е противопоказно.ivchotr написа: ↑24 юли 2025, 00:35Много марки използват от години силикон вместо гарнитури още при заводската сглобка. Би трябвало с негова помощ да се обере кривината на капака, ако не е станал на кравай разбира се. Просто след намазване на силикона, трябва да се остави известно време да поизсъхне и чак след това да се постави капакът и да се стегне.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от Focus mk.1 1.6 Zetec SE
Има начин как да се излъже капака на клапаните със силикон/уплътнител, както и много други детайли. Ама какво правим като се наложи тяхното сваляне и последващо монтиране....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта