Проблемче с ескорТче
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Проблемче с ескорТче
нов съм в този форум(току що се регистрирах)наскоро си купих Ford-че ескорт 1.6 бензин 85г.(първата ми собствена кола) нали знаете като се купи кола първата работа която се прави е да се сменят масла филтри ремъци т.н.т. Смених маслото и след няколко хиляди(1000км.) километра започна да ми свети лампата за маслото,когато колата е на празен ход,а масло имам следя го по"щеката"на мотора.Сменил съм основни и мотовилкови лагери с нови.старите бяха направо приключили курса,а проблема си остана.Маслото ми е 15W40 Aral-дали то не идва тънко за този уморен вече мотор?Другото което направих е-на маслента помпа,на байпасния клапан му подложих една гайка на пружината(за да бъде по-натегната) и положението се оправи за малко.Въпроса ми е
Има ли някой с подобен проблем и ако има да каже как аджеба се е справил с него?
Има ли някой с подобен проблем и ако има да каже как аджеба се е справил с него?
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 20 дек 2006, 09:40
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.6 16v '95
- Местоположение: Божурище
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Значи първата ми работа ми бе да сменя датчика взех един от магазините EURO 07 за 2.50лв. но с това проблема ми не се реши.crazy_dude написа:Не е ли възможно самия датчик на маслото да бъзика работата, защото аз имах преди време такъв проблем!?
Днес смених маслото сложих по-гъсто,също така забелязах че старото масло е много рядко и мирише на бензин извадих и бензиновата помпа(която ме съмняваше че вкарва бензин в картера)но при нея нямаше проблем.Сега с това масло е по-добре(МАЙ СЪМ ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ)вече не знам кво да правя...Пък колата си я бива като за 20-годишна[/url][/code]
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
стара кола
Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!
Успех от мен!
Наесен с песен в К1.
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: стара кола
Ами ако не бях олучил ремонта на лагерите,нали до сега(около 2000км.) щеше да се чуват разни шумове глухи удари и т.н.т.,а такова нещо не се чува.Нито има детонация нищо значи коляновия вал няма износване все пак преди да взема лагерите го пипах за ненормални грапавини но наистина не съм го замервал.tata1971 написа:Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!
А ве ще отворя мотора и това е аз си мисля че проблема ми е наистина в масленната помпа(ама тя е само едно зъбно колело нищо друго кво може да и стане?).Колкото до границите на износване за съответния ремонт ми се ще да ги имам,но нямам никакви каталози и програми с ремонтните размери.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта