въпрос Спортен въздушен филтър...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
въпрос Спортен въздушен филтър...
Гледах в един магазин такива разни .. И ми казаха ,че предимството е ,че влиза повече въздух.Това качвало мощността с 1-2 коня..А за разхода как се отразява? Има ли смисъл от такъв филтър? Аз карам на ГАЗ .. Плочката? Ако работи по добре с спортен фиртър ще си купя? ВЪпроса ми е как да разбера кой филтър е за моята кола? Били по кобици-200 .400.600 кобика.. Продавача не знаеше за какво става въпрос - не беше компетентен....[/list]
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
Използвай малко търсачката.Погледни тук:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 2%ED%E8%FF
Аз от 1 година съм с тоя филтър и не съм имал проблеми,само дето сега е вече с гъвкав въздуховод свързан и съм сложил една тръба от долната част на коша на двигателя до него да го снабдява със студен въздух(в такова положение,че да не донася допълнително мръсотия и прах-общо взето,home made cold air intake)...гледай да не смуче топъл,защото се губи ефекта!За кубиците не знам,аз си взех най-големия,но това не означава,че е най-удачния...Чисти го от време на време с препарати.
Аз от 1 година съм с тоя филтър и не съм имал проблеми,само дето сега е вече с гъвкав въздуховод свързан и съм сложил една тръба от долната част на коша на двигателя до него да го снабдява със студен въздух(в такова положение,че да не донася допълнително мръсотия и прах-общо взето,home made cold air intake)...гледай да не смуче топъл,защото се губи ефекта!За кубиците не знам,аз си взех най-големия,но това не означава,че е най-удачния...Чисти го от време на време с препарати.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз ще го взимам по натам.. в момента съм в финансова клиза.. Но ги видях тези филтри и ми кареса идеята.. ама проблема е ,че няма как да го вържа към дебитомера...дебитомера на сиерата е хванат с болтове към кутията на филтъра. Единственото което мога да направя е една стъклопластова отливка сам да си направя и да го вържа с маркуч към нея...
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
виж сега,целта на този спортен филтър е да е открит и да пропуска студен въздух от насрещната струя.Та затова се слага някъде където има такава струя и въздуха нее топъл.Най често се извежда в подкалик,по бронята някъде или на други места.
Като го сложиш в кутията ще има същия ефект както и обикновенния който си стои в кутията.Практически той няма да функционира по предназначение.Ако мислиш,че материята му е по рехава и пропусклива,сложи си един обикновен филтър CLEAR за когото се говори,че е с най добра пропускливост(препоръчват го за газифицирани автомобили).
А относно дюзите едва ли филтъра е предпоставка за запушване.
Като го сложиш в кутията ще има същия ефект както и обикновенния който си стои в кутията.Практически той няма да функционира по предназначение.Ако мислиш,че материята му е по рехава и пропусклива,сложи си един обикновен филтър CLEAR за когото се говори,че е с най добра пропускливост(препоръчват го за газифицирани автомобили).
А относно дюзите едва ли филтъра е предпоставка за запушване.
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Не е точно така ако си вземеш К&Н филтър за кутия пак ще има разлика
ако няма за какво е по скъп?
Просто е направен така че да пропуска повечко въздух.При газта наистина има проблеми с ниските обороти.А и разхода се вдига малко.
На ли се сещаш че безплатен обяд няма.През дебитомера влиза повече въздух следователно влиза и повечко гориво в цилиндрите.
ако няма за какво е по скъп?

Просто е направен така че да пропуска повечко въздух.При газта наистина има проблеми с ниските обороти.А и разхода се вдига малко.
На ли се сещаш че безплатен обяд няма.През дебитомера влиза повече въздух следователно влиза и повечко гориво в цилиндрите.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта