Някои въпроси относно газов инжекцион
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Ще се повторя, но при мен подналягането(вакуумът) при отваряне на капачката на резеровоара според мен е зловещ(Евро-4 стандарт) и бензиновата помпа се справя безпроблемно-чак се чудя как?
А, дали въпросната система за недопускане на въглеводороди в атмосферата работи коректно в моя случай нямам никаква представа, както и нямам представа как точно работи!
П.С. ОгиДоги за пореден път обясни по разбираем начин нещо полезно-респект!
Дано продължиш в същият дух, Оги, защото съм наясно,че наистина добрите специалисти със самочувствие във всички форуми в един момент им писва от тъпни, обиди и тъпанарски коментари, и е нормално просто да изчезнат, вместо излишино да бъдат обиждани, и бидейки полезни на мнозина, спорейки с кого ли не, и за какво ли не, и доказвайки правотата си пред пълни лаици! В подобна ситуация е и Митака, например и го разбирам, че не отговаря, но всеки си решава сам, разбира се!
А, дали въпросната система за недопускане на въглеводороди в атмосферата работи коректно в моя случай нямам никаква представа, както и нямам представа как точно работи!

П.С. ОгиДоги за пореден път обясни по разбираем начин нещо полезно-респект!
Дано продължиш в същият дух, Оги, защото съм наясно,че наистина добрите специалисти със самочувствие във всички форуми в един момент им писва от тъпни, обиди и тъпанарски коментари, и е нормално просто да изчезнат, вместо излишино да бъдат обиждани, и бидейки полезни на мнозина, спорейки с кого ли не, и за какво ли не, и доказвайки правотата си пред пълни лаици! В подобна ситуация е и Митака, например и го разбирам, че не отговаря, но всеки си решава сам, разбира се!
Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Много по-вероятно е на Бензиностанцията да ти заредят достатъчно вода, дори с едно зареждане, отколкото да се събере нужното количество от конденз.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Безспорно е така-затова има теми " къде зареждате" и къде "НЕ зареждате".
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Е, почваме с теории на конспирацията. То празна пушка веднъж гърми. Дано не се случва на никого в неподходящ момент. Виждал съм с очите си как неможе да запали дизелов голф 1 заради вода в нафтата/нафтовия филтър замръзва и не пропуска нищо/. Нафтата беше купена на черно, защото колегата идваше от ИхтиманГО в София на работа, вкл нощни смени всеки ден. След бърза смяна на филтъра, извода беше - никога повече нафта от тираджии на черно - макар и познати.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Реално поддържат мнооого ниско разреждане (иначе ще ти се сгъне резервоара), като системата се използва както за вентилиране на резервоара при престой, и понеже има датчик за разреждането се използва също така и за следене дали си си завил капачката, дали има теч от резервоара, дали издиша през тръбите, дали не е заклинил клапана към колектора и т.н. Реално PCM следи за нехерметичност цялата система чрез него.
Границите на работа на системата по спецификация са 0.007 bar-а налягане и -0.02 bar-a разреждане. Няма как да ти съска толкова много при отваряне на капачката, ако всичко е изправно. Нито на форда ми нещо съска, нито на шевролета на жената, нито преди на опелите.

https://www.motor.com/magazine-summary/ ... n-testing/
Границите на работа на системата по спецификация са 0.007 bar-а налягане и -0.02 bar-a разреждане. Няма как да ти съска толкова много при отваряне на капачката, ако всичко е изправно. Нито на форда ми нещо съска, нито на шевролета на жената, нито преди на опелите.

https://www.motor.com/magazine-summary/ ... n-testing/
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Когато резервоарът е почти празен, дори и малко подналягане изтегля в него голямо количество въздух за кратко време (примерно 1 литър, в един 50 литров резервоар като за 1/50 = 0.02), което през малкият начален процеп си създава усещането за много силен вакуум.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Възможно е, никога не съм карал дълго време с толкова малко гориво за да чуя.
Но пък съм имал сгънат резервоар на кадета заради блокирал клапан
Но пък съм имал сгънат резервоар на кадета заради блокирал клапан

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Аз рядко споря - само когато има насреща човек с адекватни технически познания, но в повечето случаи с такива само се уточняват детайли.F Focus написа: ↑17 мар 2022, 21:16...
Дано продължиш в същият дух, Оги, защото съм наясно,че наистина добрите специалисти със самочувствие във всички форуми в един момент им писва от тъпни, обиди и тъпанарски коментари, и е нормално просто да изчезнат, вместо излишино да бъдат обиждани, и бидейки полезни на мнозина, спорейки с кого ли не, и за какво ли не, и доказвайки правотата си пред пълни лаици!...
В общи линии, се ограничавам до разяснение на основни физични свойства и явления, с оглед отсрещната страна да се просветли. Когато не успее - проблемът не е при мен. Ако прояви някакъв напредък и иска още - вдигам нивото.
Като цяло, се придържам към "ръководството" на Пол Греъм, как да изразяваме несъгласие и с доводите си оспорвам основната теза на опонента. Там вече си проличава, кой с какви аргументи разполага и до кое ниво стига.
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Темата ми се струва подходяща да попитам - как да разбера каква марка ми е газовия инжекцион? Взех колата скоро и не намирам документ за инжекциона,въпреки че е вписан в талона.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Отваряш капака и четеш какво пише на газовия компютър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Ако не го намираш, паднал му е етикетът или е наврян на място, където не можеш да го прочетеш, цъкни и дай една снимка на копчето.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Само аз ли не разбрах каква е колата и двигателят точно-или при "Форд" това не е от значение?
При закупуването на моето добиче изисках монтажният Протокол, защото ГИ не беше узаконен и същият ми свърши добра работа за целта.
При мен компа на ГИ е пред акумулатора по-близо до левият преден калник, захванат с 4 винта и на него пише "Ортима".
Вариант е да отидеш в газаджийски сервиз, за да те осветлят.
При закупуването на моето добиче изисках монтажният Протокол, защото ГИ не беше узаконен и същият ми свърши добра работа за целта.
При мен компа на ГИ е пред акумулатора по-близо до левият преден калник, захванат с 4 винта и на него пише "Ортима".
Вариант е да отидеш в газаджийски сервиз, за да те осветлят.
Много автомати-слаби резултати!
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Да,извинявам се че не съм го снимал и не съм погледнал още,нямах време. Колата е Фокус 1,6, 74кв, Ztec, 2002г.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Давам снимка и пълна спецификация на моя газов комп.Залагам джакпота от Тото1 ако някой познае останалите компоненти... 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Въпроса е каква марка е газовия инжекцион (респективно контролера), а не с какви компоненти е изграден.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Какво пречи някой през годините да е монтирал компоненти на различни марки?
Знам всички вицове за Форд 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Ами че 90% от монтираните ГИ са такива още от началото на монтажа си. Затова отъждествявам марката на контролера с марката на ГИ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Моят ГИ е изграден от чаркове на различни производители(една с една марка няма еднакви-демек пълен сбирщайн!
), което не му пречи да работи добре, да е качествен(и скъп), за което съм благодарен на предишният собственик, който го е монтирал преди 4 години!
В темата бях постнал подробно какво-що е от монтажният протокол.

В темата бях постнал подробно какво-що е от монтажният протокол.
Последна промяна от F Focus на 28 мар 2022, 18:18, променено общо 1 път.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Сега вече нещата отидоха на много високо ниво...
.Аз казвам Fobos-ама най-евтиния...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта