Съвет - ксенон или ЛЕД
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Съвет - ксенон или ЛЕД
Колеги, моля за мнения на рефлекторен фар /т.е. БЕЗ лупа/, за фокус мк1 след фейслифта /където мигачът е вътре във фара/, кое е по-удачно - ксенон или ЛЕД крушка ? Фаровете като цяло са в перфектно състояние, но с обикн. халог. крушка на мокър път нощем е зле положението. Желая да подобря светенето на късите. Имате ли опит да споделите впечатления - ЛЕД или КСЕНОН върши по-добра работа в такъв вид фарове, спрямо обикн. крушка ? Не искам да заслепявам насрещните! И още един въпрос: Как се сваля фарът ? Само отгоре видимите 2 болта ли се развиват или има още за развиване някъде скрито ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съвет - ксенон или ЛЕД
На фар проектиран за халогенна крушка САМО халогенна крушка, всичко друго е компромис. Фара отдолу има още болтове (мисля че бяха два), не се налага свалянето на бронята само решетката и подкалника.
П.П. Сега ще бъда оплют, сдъвкан и изплют, но това е моето мнение.
П.П. Сега ще бъда оплют, сдъвкан и изплют, но това е моето мнение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Съвет - ксенон или ЛЕД
Подкрепям те с две ръце!!!
Бях сложил на светлините за заден ход LED крушки - 'ми не ми хареса, особено на тъмно. Свети хубаво, факт, но не и там където ми е нужно. Върнах си обикновените крушки, LED-овете ги сложих на стоповете. Отпред не мисля и да правя такава глупост. Първо, че няма да има същия фокус и насоченост, второ, че ще вадя (буквално) очите на насрещно движещите се.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет - ксенон или ЛЕД
И аз така мисля, ако не свети добре проблема е или в стъклото или в рефлектора
времето е като парите-никога не стига
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет - ксенон или ЛЕД
И ксенона и светодиодните , сложени в нормален фар дават много разсеяна светлина. което е логично. Фарът е разработен за лампа с нажежаема жичка с вокусното разстояние и разположение за да постигне и осветеност и насоченост на самата светлина. За нашите географски ширини тъй наречения " Европейски лъч " .
Всяко изместване на светлинният източник влошава резултата на осветеност пред автомобила. Ярко петно пред колата не значи по-добро осветление, а и почти винаги заслепява насрещните и попътните коли! Карах до Пловдив една джипка със светодиодни H4 и всички табели в дясно отразяваха толкова, че чак заслепяваха нас в кабинката.
За ксенона : има и друг проблем, рефлектора се " изпича " до падане на слоя никел или друг материал. Имам такива в момента на Мондео 4.
Преди време брат ми караше Мазда 6 , тя е с халоген и лупи. Предишният собственик сложил ксенон заради слаба светлина 35 вата . Втори опит с 55 вата !!!! и пак зле. дадох ги на ремонт, сложих нормални лампи и светнаха. Сложих и модул на 35 % .
Основният проблем на колите в България е безумното каране на фарове, заради закона де. Това съсипва и рефлектори и " стъкла " , щото вече няма стъкла , а пластмаса. То се вижда, че колите " нов внос " са със свежи фарове, обаче до 2-3 години повяхват.
Решението което препоръчвам е слагане модул на 35% по възможност на дългите , ако може веднага след купуване.
За карани вече у нашенско и съсипани фарове варианта е ремонт или смяна. И после модул.
Поздрави.
Всяко изместване на светлинният източник влошава резултата на осветеност пред автомобила. Ярко петно пред колата не значи по-добро осветление, а и почти винаги заслепява насрещните и попътните коли! Карах до Пловдив една джипка със светодиодни H4 и всички табели в дясно отразяваха толкова, че чак заслепяваха нас в кабинката.
За ксенона : има и друг проблем, рефлектора се " изпича " до падане на слоя никел или друг материал. Имам такива в момента на Мондео 4.
Преди време брат ми караше Мазда 6 , тя е с халоген и лупи. Предишният собственик сложил ксенон заради слаба светлина 35 вата . Втори опит с 55 вата !!!! и пак зле. дадох ги на ремонт, сложих нормални лампи и светнаха. Сложих и модул на 35 % .
Основният проблем на колите в България е безумното каране на фарове, заради закона де. Това съсипва и рефлектори и " стъкла " , щото вече няма стъкла , а пластмаса. То се вижда, че колите " нов внос " са със свежи фарове, обаче до 2-3 години повяхват.
Решението което препоръчвам е слагане модул на 35% по възможност на дългите , ако може веднага след купуване.
За карани вече у нашенско и съсипани фарове варианта е ремонт или смяна. И после модул.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта