Фокусника не върви и това е
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 сеп 2021, 11:19
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Фокусника не върви и това е
Реших, че темата ще е забавна. От моите неволи с Фокусника през последните няколко месеца. Та на темата!
През средата на юли колата ме заряза на един паркинг. Без кой знае какви индикации за това. Карал съм и други коли все си дават знак, че нещо предстои, например специфични звуци, виене, тропане хлопане и т.н. Фокусника го имам от година и ме остави малко преди да направя една година като горд негов собственик. От паркинга ми дадоха ток и колата запали. Проблема не е в акумулатора, защото го бях замервал с мултицет и си е читав. Запалих и бегом към автосервиза. По пътя колата ту угасваше, ту пак тръгваше. Едвам я закарах и на последния завой преди сервиза ме заряза на пътя. Проблем! Няма и хора наблизо. Минаваше един минувач и го помолих да я избутаме 20 метра да не е на пътя. След един ден престой в сервиза ми сервираха изгоряло динамо и 450лв. за ремонт и ново динамо. Старото ремонта му щял бил да струва колкото закупуване на ново и монтажа му. Съгласих се след като ще смянет поне да е ново да не прави проблеми. От сервиза до вкъщи е около 3 км.
Паркирам колата и не я бях палел два или три дена. После видях, че капака на резервоара е изкъртен и го няма. Голям яд. Явно някакви говеда ми направиха номер. Преместих си колата на паркинг по-настрани да не е до тротоара. Слизам и капачката била на тавана на колата от към шофьорската врата. Оправих я! След ден се качвам със семейството да отидем на покупки и спирам на един лидъл и о чудо колата умря още на входа на паркинга и шурна една нафта отдолу. Хора ми помогнаха да я избутаме до паркомясто на магазина. Пробвам да запали и не ще. Фокусника пак ме остави без дъх. Вече рамената ме боляха от бутане къде сам, къде с други хора. На паркинга се появи един човек, който направо ме спаси. Съвсем непознат! Помогнами цял час да я ремонтираме на паркинга, ходихме с неговата кола да сипем някой друг литър нафта, за да напълним горивния филтър и накрая криво ляво запали и с малко бутане. Хайде пак на сервиз, този път на друг.
На другия сервиз ми оправиха колата и смениха горивния филтър и всичко си е наред. Пали от раз и вози супер. Прибрах се с колата и я паркирах на паркинга. Предстоеше пътуване до Несебър и много се притеснявах. Тръгнахме добре се държеше колата набира си по магистралата. Точно на влизане в Несебър колата изведнъж огасна и не стана да я запаля. По инерция едвам я качин ха един тротоар. Над един час под жаркото слънце моите опити да я запаля с бутане не дадоха резултат и викнах пътна помощ. Човека ме закара в сервиза в който работи и той. За два дена ми поправи колата като каза, че имало много боклуци в резервоара и го бил изчистил. Колата си пали и всичко пак точно. Пак наобратно по магистралата и се прибрах в града. После ходехме на различни места из България, последно на Шипка без никакви проблеми. И чудо колата отново ме остави пак на един паркинг, добре че си бях в града. Хайде пак познатата процедура, пътна помощ и сервиз. Сега колата стои в сервиз вече 4 дни и майстора не знам не му се занимава ли или нищо не разбира не знам.
Вече и се нарадвах на колата, от сега друг да й се радва ще я продавам. Едвам й навъртях 1500 км откакто я купих.
До сега съм имал 2 форда ескорт бензинови 1,6 90 коня и 1,8 116 никакви кой знае какви големи грижи, навъртях им километри, първата я бракувах, а втората я продадох. После имах едно пежо 206 1,4 75 коня, бях предубеден за френските коли, нали французите били меки китки ала бала, обаче колата здрава като чук. Никакви грижи не ми създаде. През 2020-та взех този фокусник хубавец, новичък с дизел. Да му се порадвам и аз на дизела и да видя икономия. Икономия на нафта - ДА, но колата от сервизите не излиза и ме оставя на пътя. Направо се филмирах за два месеца само ремонти. До тук си достигна само от ремонти половината от цената си. Без да броя 4 броя нови гуми и смяна на масла, филтри и други консумативи за тази една година.
През средата на юли колата ме заряза на един паркинг. Без кой знае какви индикации за това. Карал съм и други коли все си дават знак, че нещо предстои, например специфични звуци, виене, тропане хлопане и т.н. Фокусника го имам от година и ме остави малко преди да направя една година като горд негов собственик. От паркинга ми дадоха ток и колата запали. Проблема не е в акумулатора, защото го бях замервал с мултицет и си е читав. Запалих и бегом към автосервиза. По пътя колата ту угасваше, ту пак тръгваше. Едвам я закарах и на последния завой преди сервиза ме заряза на пътя. Проблем! Няма и хора наблизо. Минаваше един минувач и го помолих да я избутаме 20 метра да не е на пътя. След един ден престой в сервиза ми сервираха изгоряло динамо и 450лв. за ремонт и ново динамо. Старото ремонта му щял бил да струва колкото закупуване на ново и монтажа му. Съгласих се след като ще смянет поне да е ново да не прави проблеми. От сервиза до вкъщи е около 3 км.
Паркирам колата и не я бях палел два или три дена. После видях, че капака на резервоара е изкъртен и го няма. Голям яд. Явно някакви говеда ми направиха номер. Преместих си колата на паркинг по-настрани да не е до тротоара. Слизам и капачката била на тавана на колата от към шофьорската врата. Оправих я! След ден се качвам със семейството да отидем на покупки и спирам на един лидъл и о чудо колата умря още на входа на паркинга и шурна една нафта отдолу. Хора ми помогнаха да я избутаме до паркомясто на магазина. Пробвам да запали и не ще. Фокусника пак ме остави без дъх. Вече рамената ме боляха от бутане къде сам, къде с други хора. На паркинга се появи един човек, който направо ме спаси. Съвсем непознат! Помогнами цял час да я ремонтираме на паркинга, ходихме с неговата кола да сипем някой друг литър нафта, за да напълним горивния филтър и накрая криво ляво запали и с малко бутане. Хайде пак на сервиз, този път на друг.
На другия сервиз ми оправиха колата и смениха горивния филтър и всичко си е наред. Пали от раз и вози супер. Прибрах се с колата и я паркирах на паркинга. Предстоеше пътуване до Несебър и много се притеснявах. Тръгнахме добре се държеше колата набира си по магистралата. Точно на влизане в Несебър колата изведнъж огасна и не стана да я запаля. По инерция едвам я качин ха един тротоар. Над един час под жаркото слънце моите опити да я запаля с бутане не дадоха резултат и викнах пътна помощ. Човека ме закара в сервиза в който работи и той. За два дена ми поправи колата като каза, че имало много боклуци в резервоара и го бил изчистил. Колата си пали и всичко пак точно. Пак наобратно по магистралата и се прибрах в града. После ходехме на различни места из България, последно на Шипка без никакви проблеми. И чудо колата отново ме остави пак на един паркинг, добре че си бях в града. Хайде пак познатата процедура, пътна помощ и сервиз. Сега колата стои в сервиз вече 4 дни и майстора не знам не му се занимава ли или нищо не разбира не знам.
Вече и се нарадвах на колата, от сега друг да й се радва ще я продавам. Едвам й навъртях 1500 км откакто я купих.
До сега съм имал 2 форда ескорт бензинови 1,6 90 коня и 1,8 116 никакви кой знае какви големи грижи, навъртях им километри, първата я бракувах, а втората я продадох. После имах едно пежо 206 1,4 75 коня, бях предубеден за френските коли, нали французите били меки китки ала бала, обаче колата здрава като чук. Никакви грижи не ми създаде. През 2020-та взех този фокусник хубавец, новичък с дизел. Да му се порадвам и аз на дизела и да видя икономия. Икономия на нафта - ДА, но колата от сервизите не излиза и ме оставя на пътя. Направо се филмирах за два месеца само ремонти. До тук си достигна само от ремонти половината от цената си. Без да броя 4 броя нови гуми и смяна на масла, филтри и други консумативи за тази една година.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Колата е закупена през 2020г , нова от магазина ??? Или е втора употреба , набор 1998 г ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Ха ха ха, ако е нова от магазина ще е гаранционна...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 сеп 2021, 11:19
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Ами изтеглил си късата клечка, много уморена си я купил и смятай щом резервоара е гняс, кой знае кой и с какво я е карал. Имам същия фокус и за 4 години съм сменил подгревни свещи , термостат - по погрешка, датчик на колянов вал и консумативи само. Ама като купувах - гледах !
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 сеп 2021, 11:19
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Днес си я взех. Майстора каза, че мотора бил перфектен. Вика по-тих и равномерен мотор не съм виждал. Сложи една помпичка от пежо подобна на помпата на апарат за кръвно налягане. Каза, че пежотата са със същия мотор и имали помпа. Твоя защо така няма?! Сега си пали и върви добре. Сега съм намислил да си прецеждам нафтата преди да я наливам.ivo_63 написа: ↑24 сеп 2021, 14:08Ами изтеглил си късата клечка, много уморена си я купил и смятай щом резервоара е гняс, кой знае кой и с какво я е карал. Имам същия фокус и за 4 години съм сменил подгревни свещи , термостат - по погрешка, датчик на колянов вал и консумативи само. Ама като купувах - гледах !
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Чак пък да я прецеждаш. Слагаш си на бензиностанцията и това е.
Колата записва ли грешки?
Колата записва ли грешки?
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокусника не върви и това е
Приятел това с динамото е нещо нормално за коли над 10 години. Малко са те засилили с ремонта, но както и да е! Другите ти грижи са тръгнали, след като са се опитали да ти източат нафтат. Там не разбрах много от твойто описание дали са успяли или не, но там е тръгнало всичко. Резервоара е бил пълен с мръсотия и като си останал с много малко нафта, всичко е отишло в филтъра и в ГНП то. Ако след първият ремонт са се сетили да изчистят цялата система от всичката гняз която се е натикала, е нямало да стигаш до другите бели. Явно колата е добра и мотора е ок, но гадовете дето са ти барали резервоара са причинили всички други неволи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта