Гарнитура за капака на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Гарнитура за капака на двигателя
Като си купих колата гарнитурата на капака пускаше по малко масло около болтовете,смених я с коркова/уж била по добра/ и 3 месеца по късно се получи същият проблем! Та сега се чудя каква гарнитура да си купя че тия дни ще трябва да се занимая с този проблем!
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Да към гумена гарнитура съм се насочил! Не знам колко струва а и в случая няма голямо значение,утре купувам една и я слагам! Писна ми да си забърсвам двигателя през 2 дни! На тая корковата имаше някакви там ограничители под формата на капси за да не я сплескат болтовете прекалено много а се оказа че както и да ги стягаш от там тече най-много! Абе сичко купено от магазин КОСЕР се оказва пълен кенеф!
То само гарнитурата да беше !!!!
То само гарнитурата да беше !!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Точно тея "капси" както ги нарече са ми казвали, че трябва да помагат, точно за това за което си написал, а при тебе викаш обратнотоkostastam написа:На тая корковата имаше някакви там ограничители под формата на капси за да не я сплескат болтовете прекалено много ...

На дъртия съм сменил 3 гарнитури ако не се лъжа и все корокови без въпросните "капси" взимам по за 2-3 до 5лв.
Никога не са ми изпускали.
Първия път мисля само, че я смених, че беше омазала щото беше преплескана като е затяган капака.
Не съм сигурен ко съм правил като съм стягал но :
Почисти първо повърхностите. Огледай до колкото можеш да уловиш с око да няма увреждания. После вземи маслъце и намажи капака и главата където ляга гарнитурата.
До колкото си спомням на гарнитурата на дъртия имаше едни стърчащи които съвпадаха с прорези на капака. Ако я обърнеш не съвпадат. Някой са ги рязали щото не съпадат и им пречат но ....
Постави гарнитурата на капака увери се че приляга добре. Ако имаш такива стърчащи поне при мен се заклинваха в капака и гарнитурата си стоеше на него.
Постави капака с гарнитурата на главата и пак се увери че ляга добре.
Почваш да завиваш болтовете полекичка на кръст но не се оливай с притягането.
Начи натягането на кръст ако незнаеш за него:
В никакъв случай недей да напъваш първия поставен и завит болт до скъсване.
При мен бяха 4
Завиваш първия докъто усетиш, че има някакво прилепване. Следващия е дагоналния от другата страна и така полека лека на кръст притягаш на усет но не преплесквай гарнитурата така, че да се "изплюе".
Ако са 6 почваш от средните 2.
А ако гарнитурата е с тея "капси" тва притягане малко отпада.
Вземи неква без "капси" поне аз по спомен последно я бях взел за 2- лв. За 2 лв. не мисля, че ще останеш на улицата но поне ше се научиш кат си почнал

Ненам до колко бях ясен но поне опитах

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблема с гарнитурите за капак (за разлика от тея за глава) е, че се продават само и единствено най-евтини коркови с незнаен произход. Даже и да искаш по-добре няма от де да я купиш щото всички предлагат турски гарнитури. Освен МП може би, ама аз за кола на 12 години като моята никога няма нишо да купя от МП (освен масло).
Та или си купуваш от МП уж по-маркова гарнитура или просто ползваш масовите от магазините, които не само за Форд ами и за всяка друга кола протичат след не много време.
Та или си купуваш от МП уж по-маркова гарнитура или просто ползваш масовите от магазините, които не само за Форд ами и за всяка друга кола протичат след не много време.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
и това е най голямата простотия.. Според мен с червения .. Толкова е грозно.. На мен прецакания ми дебитомер е целия в Силикон от тоя червения и просто няма по грозно нещо! Има и черен силикон със същите свойства и той е с пъти по добър от този червения.. доколкото знам и червения си е най евтин...valboy написа:Някой пък цапат допълнително гарнитурата с високотемпературен силикон/този червения/.....
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
силикон
При мен има силикон от черния вместо гарнитура.То причината е много проста-капака е от пластмаса и се поразкривил и разрушил и силикона си е най-доброто.Убеден съм че ако капака на клапаните беше здрав щях да предпочета гарнитура.
Наесен с песен в К1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта