Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
/attachment]Здравейте. Автомобила е Ford Focus 1.6 2002г. с монтиран газов инжекцион Lovato Smart преди 9м. втора употреба.
Вчера , след минаване на газ, веднага обръща на бензин.На диагностика с lovato Ins 1.6.5 нищо няма записано като грешка. То записани грешки, никога се съм виждал-много странно , даже и за празна бутилка няма! Както и да е .
Насочих се към-датчик за налягане на газта Ловато Фаст тип FSU (Smart) -или по точно-MPXHZ6400A.
Вече го поръчах и ще го сменя и почти съм сигурен, че това е проблема.
За проба запоих между 1 и 3 краче на буксата, съпротивление 2кОм и спря да прехвърля на бензин , но празния ход не е добре.
Страното е, защо не записва грешки това Lovato?
Някой, да е имал подобен проблем?
Диагностика се прави по Ком, усб и блутут.
Това ново -,,Датчик за налягане на газта Ловато Фаст тип FSU (Smart)"-няма вариант да го сменя. И втора употреба не става, че вече си имам. Чакам го утре да пристигне, MPXHZ6400A, ще рискувам.
Термо съпротивлението NTC го мерих и ми показа 8кОм , духнах с уста ..... о не е това. и ми показа 7кОм- работи си.
Има един диод свързан на терсене, като за ценер и той си е изправен. Два, три неелектролитни кондензатора и един електролитен.Едно съпротивление последователно на ценер диода 2-3 ома , не съм сигурен, колко точно е и това е цялата схема на FSU (Smart).
1. - е +5В или 12В не е мерено.
2. - е Сигнал NTC
3.- е Сигнал ,,Налягане" газ.
4.- е празно
5.- е маса
Вчера , след минаване на газ, веднага обръща на бензин.На диагностика с lovato Ins 1.6.5 нищо няма записано като грешка. То записани грешки, никога се съм виждал-много странно , даже и за празна бутилка няма! Както и да е .
Насочих се към-датчик за налягане на газта Ловато Фаст тип FSU (Smart) -или по точно-MPXHZ6400A.
Вече го поръчах и ще го сменя и почти съм сигурен, че това е проблема.
За проба запоих между 1 и 3 краче на буксата, съпротивление 2кОм и спря да прехвърля на бензин , но празния ход не е добре.
Страното е, защо не записва грешки това Lovato?
Някой, да е имал подобен проблем?
Диагностика се прави по Ком, усб и блутут.
Това ново -,,Датчик за налягане на газта Ловато Фаст тип FSU (Smart)"-няма вариант да го сменя. И втора употреба не става, че вече си имам. Чакам го утре да пристигне, MPXHZ6400A, ще рискувам.
Термо съпротивлението NTC го мерих и ми показа 8кОм , духнах с уста ..... о не е това. и ми показа 7кОм- работи си.
Има един диод свързан на терсене, като за ценер и той си е изправен. Два, три неелектролитни кондензатора и един електролитен.Едно съпротивление последователно на ценер диода 2-3 ома , не съм сигурен, колко точно е и това е цялата схема на FSU (Smart).
1. - е +5В или 12В не е мерено.
2. - е Сигнал NTC
3.- е Сигнал ,,Налягане" газ.
4.- е празно
5.- е маса
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Смених сензора но, вече се съмнявам , че там е бил проблема! Нямам,желание да го доказвам. Много е за писане, но с една дума- вдигнах налягането от изпарителя и се оправиха нещата. И компютъра отварях и клапана на изпарителя свалях, че избълва грешка -S103. Lovato компа се шашка от налягане под 1., а налягането се вдига с въртене по часовниковата стрелка. Имам и KME изпарител, но при него е наобратно- по часовниковата стрелка се намаля налягането.Поглед срещу болта , че и това е важно. А най- важното от сагата е, при преминаване от газ на бензин на Lovato , първо вдигайте налягането на изпарителя и тогава , 2,3 и 4 . Е аз минах през 2,3 и 4 и разбрах , че има и 1.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Ако имаш достъп до настройките, виж какво налягане е зададено за превключване от газ на бензин и го направи на около 0.4-0.5
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Явно, всяка система си има кусури , но трябва да се знаят.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Знам какво правя!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Това не го разбрах? Само споделих опит... ама както и да е, няма значение!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Аз пък от цялата епопея със смяна на МАП и ровене къде ли не и снимки, не разбрах на какво налягане е работил и на какво е сега този инжекцион?
Поздрави.
Поздрави.
Последна промяна от fordmaniac на 21 апр 2020, 16:30, променено общо 1 път.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Сигурен съм, че знаеш какво правиш, но според мен като тръгнеш да изпреварваш камион и колата забие моцуна, ще ти се иска тази настройка да е била да речем 0,8 бара за 2 секунди. Много хора слагат ниско налягане с цел да "изсмучат докрай бутилката", но според мен е опасно (не казвам, че ти си го направил с тази идея). И не разбирам логиката дали ще минеш още 2 км по надолнище на газ, след това така и така пак трябва да заредиш.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Бил е на Турбо си кола, не знам, каква и е бил с 1.3 , така ми каза продавача. Аз, измерих 1.2 в началото и минах 5000км. за 2 месеца и спрях да я карам, че си оправих моята кола, през това време.Ако някой пита? , диференциално или някакво си там друго налягане , да си отговаря сам. Това е от софтуера на Lovato ! Но след 6 м. колата не е карана, започна проблема описан по горе. Това е .И за мен бе странно , че не записва грешка.И от там съмнения в МАП и т.н. Иначе нещата са ясни по записани грешки.fordmaniac написа: ↑21 апр 2020, 09:47Аз пък от цялата епопея със смяна на МАП и ровене къде ли не и снимки, не разбрах на какво налягане е работил и на какво е сега този инжекцион?
Поздрави.
Последна промяна от gvd на 21 апр 2020, 23:44, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Извинявай! Знам, че стана объркване за повечето хора , но аз не съм виновен , че се пишат ,небивалици.deathstorm написа: ↑21 апр 2020, 11:55Сигурен съм, че знаеш какво правиш, но според мен като тръгнеш да изпреварваш камион и колата забие моцуна, ще ти се иска тази настройка да е била да речем 0,8 бара за 2 секунди. Много хора слагат ниско налягане с цел да "изсмучат докрай бутилката", но според мен е опасно (не казвам, че ти си го направил с тази идея). И не разбирам логиката дали ще минеш още 2 км по надолнище на газ, след това така и така пак трябва да заредиш.
Прав си , че знам какво правя! Пиша от опит и решени проблеми , а не да търся идеи за решени проблеми.
Прочети пак и виж , че става въпрос за Lovato.И кажи ми къде , какво налягане да променя?
Не ми се цитира вече!
А ,това за което говориш е настройки за KMЕ Diego G3.Но това, не са ми настройките с които карам , това е друга кола и тя е моята, която се движи 29г-1991 е .
Дадоха ми съвет да намаля налягането на газ на преминаване от газ на бензин на Lovato , а аз пратих снимки , че няма къде, какво да се промени, при положение , че си бях решил проблема и дадох пример , че на KMЕ Diego G3 има. И ти се хвана за KMЕ Diego G3, но това са примерни настройки , които ги задавам от компа на който работя.
И да може би си прав за ,, но според мен като тръгнеш да изпреварваш камион и колата забие моцуна, ще ти се иска тази настройка да е била да речем 0,8 бара за 2 секунди. Много хора слагат ниско налягане с цел да "изсмучат докрай бутилката", но според мен е опасно (не казвам, че ти си го направил с тази идея). И не разбирам логиката дали ще минеш още 2 км по надолнище на газ, след това така и така пак трябва да заредиш""
Моята е на 0,3Бара и 0,1с. но това е на KMЕ Diego G3 и не е на Ford. с Lovato . Но KMЕ Diego G3 го може , а Lovato- не.
На едната имам опит 5г. и 200 000км. , а с Lovato-5000км и 2месеца. Но това не значи , че Lovato- ще ми се опъне, засега.
Питах за Lovato , но по стечение на обстоятелствата , дадох пример с KMЕ Diego G3 ,но не съм го искал .
Изводите са: Не пишете глупости !
Ако в Lovato има опция за това, къде е? Пак питам?
И снимките са за да липсваща опция.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Значи е станало недоразумение. Просто исках да отбележа, че тези настройки на снимката зададени на KME Diego, не ми се виждат безопасни. За съжаление нямам опит с Lovato и не мога да ти кажа дали в софтуера може да се задава условия за преминаване от бензин на газ. Може политиката им е да е тези настройки да са твърдо зададени и да не могат да се променят (точно с цел безопасност). Примерно твъдо зададен процент на спад на работното (диференциално) налягане (да речем 20%), да води до автоматично преминаване на бензин. Но все пак някъде из софтуера трябва да се вижда/задава какво е работното налягане (диференциално), което да поддържа изпарителя.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Затова питах, че станало сложно. То Ловато, то КМЕ.
МАП се тества с един вакууммер и се избягва смяната му.
Но явно имаш пад на налягане и само с врътване не смятам, че е решен проблема. В повечето случаи май се оказва испарител виновен за мърдане на стойностите. Още повече като е правена настройка, компа записва стойност на МАП и задава минимална. Като вдигнеш нормалното, не значи, че при натоварване няма да падне, а само ще смениш обхвата. Виж го в движение като стойности.
Поздрави.
МАП се тества с един вакууммер и се избягва смяната му.
Но явно имаш пад на налягане и само с врътване не смятам, че е решен проблема. В повечето случаи май се оказва испарител виновен за мърдане на стойностите. Още повече като е правена настройка, компа записва стойност на МАП и задава минимална. Като вдигнеш нормалното, не значи, че при натоварване няма да падне, а само ще смениш обхвата. Виж го в движение като стойности.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
То явно, ако се загледаш и ако имаш представа от МАП и нещо си подобно на МАП на ловато , ще ти е ясно че грешиш-малко, но фатално. Тук няма вакуум! Какъв вакууммер! Ти го използвай!
Проблема ми е решен. 2 дни и 70км. нямам проблеми.Налягането от 1,3 се движи до 1,5 в движение.
Не пишете глупости!
Има и системи с вакуум, но тази няма!?!!!!
Това е с вакууммер.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Lovato Smart превключва от газ на бензин, много често.
Това е с вакууммер.
Да, сложни неща няма!
И още нещо, след дъжд ,качулка.Проблема е решен.
Може да се заключи темата за мен.
Да, сложни неща няма!
И още нещо, след дъжд ,качулка.Проблема е решен.
Може да се заключи темата за мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост