Клеасва лулата на втори цилиндър
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 мар 2019, 23:32
- Модел на автомобила: Focus C-max 1,6 ti-vct 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Клеасва лулата на втори цилиндър
Здравейте, колата е фокус ц-макс 2006г. 1.6 ti-vct - 115к.с. Когато я купих, забелязах,че на лулата на втори цилиндър се е образувал бял прах (като от тебешир) тогава го почистих и не обърнах внимание(беше преди 5-6 месеца). Тези дни започна да се получава едно предърпване от време на време и като чакам на светофар оборотите рязко падат и колата почти да угане, но си вдига оборотите и и се оправя (това по рядко го прави). Вчера прегледах кабелите и забелязах че на втори цилиндър пак се е образувал този бял прах. Грешката в компютъра е "P2303-E1 Ignition coil B primary ctrl circ low" - до колкото знам "B" е за 2 и 4 цилиндър. Въпросите ми са - от какво се образува този прах на 2-ри цилиндър (предполагам е лош контакт и клеасва или е лоша свещ и да не замине бобината) и дали това е причината да вдига грешката в компютъра. Вчера почистих образувалият се бял прах, но нямах възможноста да покарам колата, за да видя дали придърпането се е оправило.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 06 ное 2016, 08:29
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Здравей,
при мен ситуацията беше същата, кабела на 2ри цилиндър от към бобината беше с наслагвания, които описваш и колата придърпваше! И аз чистих, но без резултат!
Закрах я при Митко (fordmaniac), и човека я оправи! Беше отишла бобината! Купиха се бобина и комплект кабели!
Пиша ти го, като пример и насока!
при мен ситуацията беше същата, кабела на 2ри цилиндър от към бобината беше с наслагвания, които описваш и колата придърпваше! И аз чистих, но без резултат!
Закрах я при Митко (fordmaniac), и човека я оправи! Беше отишла бобината! Купиха се бобина и комплект кабели!
Пиша ти го, като пример и насока!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 мар 2019, 23:32
- Модел на автомобила: Focus C-max 1,6 ti-vct 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Днес карах около 50км. Колата въри перфектно, няма прекъсване и предърпване. Явно това клеясване е пречило на искрата. Остава въпросът обаче, защо клеясва точно на втори цилндър ?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Лош контакт
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 мар 2019, 23:32
- Модел на автомобила: Focus C-max 1,6 ti-vct 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Има логика, но на колегата отгоре и на него му е клеясвало на втори цилиндър.А и ако има лош контакт, колата няма ли да прекъсва постоянно, а не само като клеяса клемата? Търся някаква друга логика, но май излишно се филмирам.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 06 ное 2016, 08:29
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Връщайки се назад ( година и малко, горе-долу ), преди да бъде оправен този проблем, колата ми се струваше една мудна! Особено във високите обороти, когато ми е трябвало мощност да изпреваря! Натискаш педала, колата набира, но повече ръмжи, отколкото да ускорява! А би трябвало, след 4К оборота, колата да излети ( така както е правила, когато я купих )! Но в моя случай, уви този ефект не се усещаше! Бях се и примирил с това, отдавайки го, че колата е почти 20 годишна, и че просто толкова си може. Докато не започна да прекъсва!
Но друга песен запя "старата кобила", след като й смениха бобината и кабеляците!
Колата си върна онова ускорение, което й липсваше, че даже и повече ( което мноооого ме зарадва) !
Пиша този роман, защото в моя случай, окисляването на кабела и бобината на 2ри цилиндър не е било случайно. Дали заради лош контакт е заминала бобината, или защото е заминала и затова пък се е окислявало с времето, не знам! Но при мен, в моят случай се оказа точно това!
Разбира се, при теб може да е нещо съвсем друго и безболезнено! Нищо не ти пречи да я закачите някъде на компютър, за да се установи!
Но друга песен запя "старата кобила", след като й смениха бобината и кабеляците!
Колата си върна онова ускорение, което й липсваше, че даже и повече ( което мноооого ме зарадва) !
Пиша този роман, защото в моя случай, окисляването на кабела и бобината на 2ри цилиндър не е било случайно. Дали заради лош контакт е заминала бобината, или защото е заминала и затова пък се е окислявало с времето, не знам! Но при мен, в моят случай се оказа точно това!
Разбира се, при теб може да е нещо съвсем друго и безболезнено! Нищо не ти пречи да я закачите някъде на компютър, за да се установи!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 мар 2019, 23:32
- Модел на автомобила: Focus C-max 1,6 ti-vct 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
При мен колата си върви, както го описваш, над определени обороти излита, чак се плаша понякога
Единствено този проблем с придърпването се появи, но след почистването няма никакви проблеми. Бобината е сменяна преди 10-тина месеца. Гледам и за грешки, но няма. Абе здраве да е, ще наблюдавам за клеасване и ще чистя.

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 06 ное 2016, 08:29
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Клеасва лулата на втори цилиндър
Няма нужда от филми
и аз се вкарвам в такива! Щом върви колицата, супер! Ако ще става, нещо то ще си покаже !

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта