НеЗареждане на акумулатора?
- gin
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 28 май 2005, 13:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
НеЗареждане на акумулатора?
Здравейте,
Имам следния проблем.... Една сутрин колата не запали....айде с кабели и на алтернаторджия, смени ми релето, но резултата не е задоволителен, та да ви питам дали е нормално така:
Всички консуматори изключени, на празен ход зарежда при акумулатора на 14.5V. Пускам фарове, духалка, подгряване на задния джам и пада на 12-12.5V, т.е. вероятно спира да се зарежда и може някоя сутрин пак да припалвам с бутане... Та нормално ли е изобщо да играе напрежението, или по-малко трябва, или хич никак даже не прябва да мърда. И какво не ми е наред... релето ли пак, или четките са за смяна...? Акумулатора е читав та даже и в гаранция още.
А, да. И още щях да кажа, че като подам газ фаровете леко засилват светенето, а напрежението се качва на 14.5V. Оборотите при всички тия операции са долугоре стабилни с около -50 бройки ако всичко се натовари на празен ход.
Имам следния проблем.... Една сутрин колата не запали....айде с кабели и на алтернаторджия, смени ми релето, но резултата не е задоволителен, та да ви питам дали е нормално така:
Всички консуматори изключени, на празен ход зарежда при акумулатора на 14.5V. Пускам фарове, духалка, подгряване на задния джам и пада на 12-12.5V, т.е. вероятно спира да се зарежда и може някоя сутрин пак да припалвам с бутане... Та нормално ли е изобщо да играе напрежението, или по-малко трябва, или хич никак даже не прябва да мърда. И какво не ми е наред... релето ли пак, или четките са за смяна...? Акумулатора е читав та даже и в гаранция още.
А, да. И още щях да кажа, че като подам газ фаровете леко засилват светенето, а напрежението се качва на 14.5V. Оборотите при всички тия операции са долугоре стабилни с около -50 бройки ако всичко се натовари на празен ход.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
- Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
- Status: Извън линия
отговор
колега явно тоази майстор не вдява от такива неща редное sed като смени нещата и каже че го е направил да направи проба и по проблемите които казваш че имаш трябва да се сети че ней наред работата, изхода е един сменяш майстора и тва е
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Според моето скромно мнение при включени всички изброени консуматори е нормално акумолатора да показва 12,5V на тихи обороти..... Ако е и малко поизтощен ( не си пътувал скоро на дълъг път с колата за да се зареди добре ) си е нормално. За проверка просто без да палиш дай само контакт и пусни всичките тези консуматори и ще видиш на колко пада без зареждане.....Според мен ще падне под 11V. Нужно е и малко време за да олегнат новите четки по контактните пръстени на ротора.
В противен случай при сменено реле и незареждащ алтернатор ... сваляне и преглед на контактните пръстени на ротора за силно износване и измерване на диодния блок.
В противен случай при сменено реле и незареждащ алтернатор ... сваляне и преглед на контактните пръстени на ротора за силно износване и измерване на диодния блок.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта