Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Тая в багажника може да ти я направи някой занимаващ се с метални изделия без проблем . А за долната веднага щях да те питам от къде колата е с този колектор , после видях , че е примерна снимка 

- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Днес сме рожденици!
За това реших да го отпразнуваме на място където PUMA-та се чувства у дома си.
Happy birthday to you PUMA
И един малък подарък за 20-тата годишнина
Дано живота ни позволи да сме заедно още дълги години изпълнени с много щастливи мигове и много безаварийни километри. 





Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Малко по лека и приятна задачка
И след поставянето на белите мигачи. Естественно смених и крушките за да светят в оранжево да сме с чиста съвест пред закона
Обичаме малките детайли 



Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
мм да, а оранжеви крушки сложи ли? 

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
sorry, my bad
загубило се е между снимките

загубило се е между снимките

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Един проблем който най трудно го преживявах е че фаровете не бяха добре. Те не само не бяха добре а светеха навсякаде другаде но не и на пътя. Един ден ги демонтирах за да видя от каде идва проблема и гледката не беше много хубава. Някой бе преценил да премахне стандартните лупи във фаровете и ги е заменил с халогенни крушки и е поставил ангелски очи.
Досещате се че започнах да търся нови фарове. Защо не се захванах да отремонтирам моите?
-Почти всички щипки на самия фар бяха счупени и се получава вътрешен конденз
-инсталацията беше рязана и преправяна по един не коректен начин за мен (за да поставят ангелските очи)
-двете лупи на късите светлини липсваха
-на места инсталацията беше прогоряла и кабелите оголени готови за късо съединение
-ухото на левия фар беше счупен
- самите фасонки на инсталацията са разтомени
-крушкити изгарят постоянно и на практика карах само на дълги но те бяха толкова разцентровани че никой не ми пресвяткваше. Като поглед на кривоглед.
Тааа след дълго търсене... попаднах на тези: Както се вижда нуждаят се от сериозно полиране, но това поне за мен не беше проблем единственно исках да са в оргинален стандартен вид без да са били преправяни. Естественно механикът в мен неможе да ги монтира така за това реших да им направя една инспекция и заедно с това да ги почистя малко (да ги почистя не да полирам) и така: Едно малко сравнение:
Казват че на цвят и вкус приятели няма. Е аз бях намерил човека с който не си допадаме на цвят и вкус а и проблема не е само този. Халогенните крушки бяха толкова силни и явно със слаба връзка грееха прекалено много и бяха разтопили фасонките на крушката. Абе с други думи нощното пътуване за мен беше тема табу. Досещате се че започнах да търся нови фарове. Защо не се захванах да отремонтирам моите?
-Почти всички щипки на самия фар бяха счупени и се получава вътрешен конденз
-инсталацията беше рязана и преправяна по един не коректен начин за мен (за да поставят ангелските очи)
-двете лупи на късите светлини липсваха
-на места инсталацията беше прогоряла и кабелите оголени готови за късо съединение
-ухото на левия фар беше счупен
- самите фасонки на инсталацията са разтомени
-крушкити изгарят постоянно и на практика карах само на дълги но те бяха толкова разцентровани че никой не ми пресвяткваше. Като поглед на кривоглед.
Тааа след дълго търсене... попаднах на тези: Както се вижда нуждаят се от сериозно полиране, но това поне за мен не беше проблем единственно исках да са в оргинален стандартен вид без да са били преправяни. Естественно механикът в мен неможе да ги монтира така за това реших да им направя една инспекция и заедно с това да ги почистя малко (да ги почистя не да полирам) и така: Едно малко сравнение:
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Сега малко снимки и от самото разглобяване и малката изненада на която попаднах:
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Цяло чудо че не са давали на късо...
Дълги:
Къси:
Смених и крушките!
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
И така дойде време за истинския проблем явно ми било писано да изградя нова инсталация:
Запретнах ръкавите...

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team

Вече имам фарове които работят както трябва. Имам и къси имам и дълги нощните пътувания вече са удоволствие. Снимки от самия монтаж не споделям защото искам 1-во да ги полирам като се поуправи времето и тогава ще споделя крайния резултат от подменените фарове

Един последен щтрих обичам такива детайли, написах и датата на самия ремонт не помага особенно за нещо но някой ден някой отново ако се заиграе с фаровете евентуално да знае че пумичката някога е била в добри ръце (нямам намерения да я продавам) Надявам се че ви е интересно старая се да документирам нещата и да ги презентирам по един интересен и смилаем вид.

Продължавайте да следите. Предстоят интересни неща...
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Браво за играчката с жиците. Сега на всяка цена си монтирай един модул за дневни светлини. Моите светят дневни-дългите светлини с 35 % мощност, и няма опасност от стопяване на кабели. Иначе и аз си играх като теб на старата ми Пума, да тегля нови кабели.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
За полирането на фаровете си купи паста, с която само зъбърсваш с микрофибър след нанасяне и си готов! Не ти трябват шкурки и други неща да търкаш като ненормален! Нещо такова
времето е като парите-никога не стига
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Благодаря за съветите колеги
ще се възползвам от тях




Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Здравейте приятели!
Днес искам да засегна една тема свързан с километража на автомобила.
Когато притежавах първата ми Ford PUMA имах голямото желание да си закупя плазмен километраж! Емиии.... Дойде ден разделих се със старата PUMA и след време ето ме на във форума с новата
и за мой голям късмет новата/стара PUMA вече имаше такъв километраж
естествено бях щастлив от този факт при закупуванета му.
Ето и снимки: И така както ще забележите колеги всичко е много добре през деня а през ноща изглежда готино нали??? Е да готино ама до там, за съжаление аз съм от хората които ценят и функционалното а не само дизайнерското все пак една кола е техничиско средство и като такова някои неща трябва да са под наблюдение то и не случайно са поставени на таблото. Вгледайте се в снимката която е направена през ноща и ми кажете сега каква е температурата на двигателя колко бензин имам на колко КМ е колата, дневния пробег? А за капак при движение на колата в града трябва особенно добре да се вгледам дали карам с 50км/ч или 60км/ч или можеби 65км/ч??? Ето тук е проблема разлика м/у законово позволеното и глобата. Аз не съм богат. А и немога да си позволя да плащам глоби всеки месец (предпочитам да ги давам за колата
нямам и комплекси да доказвам колко е бърза колата или колко добър шофьор съм напротив взел съм точно PUMA за да се науча да карам, защото това е автомобил точно за каране и определено има по подходящи коли за семейството и града като C-MAX или Fiesta а и съм притежавал значително по мощни автомобили но те бяха подходящи само за магистрални пътувания с висока скорост на мнение съм че тогава не е интересно да се кара кола за това в един път без много трафик и с много завои много повече удоволствие изпитвам от шофирането лично мнение всеки има право да харесва каквото си иска и да купува автомобили отговарящи на неговите изисквания те и за това са толкова разновидности
) пък и нямам желание а и обичам да съм внимателен на пътя, но кагато колата е PUMA със 125hp и ниско тегло понякога неусетно нарушавам ограниченията и точно тогава когато погледна към километража трябва да се вглеждам сериозно докато разчета информацията. Лично мен това ме дразнеше, болка за умиране ли е? Не е ама...(но на когото му харесва нямам нищо против даже ако е мераклия може да се свърже с мене на ЛС скоро ще пусна тема и инфо в раздела)
Та реших да заменя таблото с друго такова, но защо друго?
На моето едното ухо беше счупено, мястото на лампите за осветлението беше запушено (залепено беше парче пластмаса), пътечките бяха запоявани абе къдeто и да погледна не ми харесваше за това направо закупих друго такова
Ето: Ето го и крайния вариянт. Ако сте забелязали съм оставил сивите рингове доста се чудих за тях но в крайна сметка ги оставих защото си мисля че добре се комбинираха със сивото на таблото така подчертахме леко щрихите. Също и преместих тази лентичка която при мен липсваше долу при километража за дневен пробег. За съжаление не направих снимки от самото разглобяване и сглобяване но общо взето разглобих и двата километража до най малкото почистих и сглобих със здравите части. С други думи от 2 направих 1
Ето и снимки как изглежда през нощта: мисля че е доста по ясна картинката в оригинал
А също искам и да зачекна още един малък проблем в кокпита а именно шаренията в него ето и малко снимки: И това предстои да се промени, но и имам малко по различна и надявам сe интeрeсна интерпретация така че останете и продалжавайте да следите темата това е малък жокер така да се каже за вас и за предстоящите промени
Та много приказки за не толкова голям ремонт...
Надявам се че не съм бил отегчителен за вас и ви пожелавам приятна и успешна седмица и много безаварийни километри с вашите коли!

Днес искам да засегна една тема свързан с километража на автомобила.
Когато притежавах първата ми Ford PUMA имах голямото желание да си закупя плазмен километраж! Емиии.... Дойде ден разделих се със старата PUMA и след време ето ме на във форума с новата


Ето и снимки: И така както ще забележите колеги всичко е много добре през деня а през ноща изглежда готино нали??? Е да готино ама до там, за съжаление аз съм от хората които ценят и функционалното а не само дизайнерското все пак една кола е техничиско средство и като такова някои неща трябва да са под наблюдение то и не случайно са поставени на таблото. Вгледайте се в снимката която е направена през ноща и ми кажете сега каква е температурата на двигателя колко бензин имам на колко КМ е колата, дневния пробег? А за капак при движение на колата в града трябва особенно добре да се вгледам дали карам с 50км/ч или 60км/ч или можеби 65км/ч??? Ето тук е проблема разлика м/у законово позволеното и глобата. Аз не съм богат. А и немога да си позволя да плащам глоби всеки месец (предпочитам да ги давам за колата


Та реших да заменя таблото с друго такова, но защо друго?
На моето едното ухо беше счупено, мястото на лампите за осветлението беше запушено (залепено беше парче пластмаса), пътечките бяха запоявани абе къдeто и да погледна не ми харесваше за това направо закупих друго такова

Ето: Ето го и крайния вариянт. Ако сте забелязали съм оставил сивите рингове доста се чудих за тях но в крайна сметка ги оставих защото си мисля че добре се комбинираха със сивото на таблото така подчертахме леко щрихите. Също и преместих тази лентичка която при мен липсваше долу при километража за дневен пробег. За съжаление не направих снимки от самото разглобяване и сглобяване но общо взето разглобих и двата километража до най малкото почистих и сглобих със здравите части. С други думи от 2 направих 1

Ето и снимки как изглежда през нощта: мисля че е доста по ясна картинката в оригинал

А също искам и да зачекна още един малък проблем в кокпита а именно шаренията в него ето и малко снимки: И това предстои да се промени, но и имам малко по различна и надявам сe интeрeсна интерпретация така че останете и продалжавайте да следите темата това е малък жокер така да се каже за вас и за предстоящите промени

Та много приказки за не толкова голям ремонт...
Надявам се че не съм бил отегчителен за вас и ви пожелавам приятна и успешна седмица и много безаварийни километри с вашите коли!

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Видях те преди няколко дни, около 1645-1650 на бул. Трети март, посока център. Бях зад теб през две коли, в лявата лента, ти беше в дясната.
Първо мернах Пумата, после се насилих да видя и номера... е няма как да се сбъркат тези числа.
Първо мернах Пумата, после се насилих да видя и номера... е няма как да се сбъркат тези числа.

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Да голям късмет с номера, запомнят ме бързо
Пък и ще се радвам да се видим и запознаем
Тези срещи във OMW Чайка Неделя все още съществуват ли?

Пък и ще се радвам да се видим и запознаем

Тези срещи във OMW Чайка Неделя все още съществуват ли?
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Привет колеги! Нека малко да освежим темата: дойде време да сменим масла филтри и прочеи...
Не направих снимка на частите когато са в кашончето но общо взето се смениха:
Масло 5w30, антифриз, всички филтри купе, горивен, маслен, въздушен, хидравлична течност, течноста на спирачките, нови свещи и кабели, термостата, пистовия ремък и регулиращия клапан на парпото че понякога не обръщаше от топло към студено и обратното
Малко снимки от самия процес:
Понеже ще ме питате за маслото това е:
"Нека да вметна не съм сменял ангренажния ремък и ролки защото ги смених в предишната смяна на маслото"
Сега е време за хигиена и мисля да измия двигателния отсег така че очаквате включване пак тези дни
Да открехна още нещо: предстоят интересни промени
Не направих снимка на частите когато са в кашончето но общо взето се смениха:
Масло 5w30, антифриз, всички филтри купе, горивен, маслен, въздушен, хидравлична течност, течноста на спирачките, нови свещи и кабели, термостата, пистовия ремък и регулиращия клапан на парпото че понякога не обръщаше от топло към студено и обратното
Малко снимки от самия процес:
Понеже ще ме питате за маслото това е:
"Нека да вметна не съм сменял ангренажния ремък и ролки защото ги смених в предишната смяна на маслото"
Сега е време за хигиена и мисля да измия двигателния отсег така че очаквате включване пак тези дни

Да открехна още нещо: предстоят интересни промени

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Браво, чудесна работа си свършил. Не останаха много Пуми, мисля броят се на пръстите на едната ръка във форума.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта