Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Здравейте колеги колата е 1.8 тдди 90 к.с ремъка е contitech 1720, но свири консултирах се с майстор каза да купя по-малък ремък и аз отидох на магазин за авточасти там пък ми казаха, че няма да стане щях да купя 1715 3мм май е по- къс от 1720. Въпроса ми е дали ако си купя 1715 ще спре ли да свири?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Обикновено свири от несъосие между ремъчните шайби. Поливаш го с малко вода- и спира, като изсъхне пак почва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Да колега така се оправя за няколко минути, но много ме дразни пък не ми се дават пари за оптегачЯЛТА написа:Обикновено свири от несъосие между ремъчните шайби. Поливаш го с малко вода- и спира, като изсъхне пак почва.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Горните два поста ми се струват несериозни.
Ако трябва ще обясня защо.
Ако трябва ще обясня защо.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Защо?by_cec написа:Горните два поста ми се струват несериозни.
Ако трябва ще обясня защо.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Защото лекуването на свирещ ремък с пръски вода не е достатъчно ефективно, по-добре с нещо силиконово.
Горе написаното не го приемайте сериозно.
Ако разходът за смяна на обтегач Ви се струва сериозна инвестиция, не я правете и каквото стане.
В най-лошият случай : основен ремонт....
Горе написаното не го приемайте сериозно.
Ако разходът за смяна на обтегач Ви се струва сериозна инвестиция, не я правете и каквото стане.
В най-лошият случай : основен ремонт....

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Да точно заради пиставия ремък ще направя основен и горе не сме казали, че с вода я напръскваме за да спре, а така се пробва и няма смисъл да сменям обтегач защото с един по- къс ремък всичко ще се оправи ако нямаш отговор на моя въпрос не цитирай на празно. Аз питам ако сложа 1715 дали ще има ефектby_cec написа:Защото лекуването на свирещ ремък с пръски вода не е достатъчно ефективно, по-добре с нещо силиконово.
Горе написаното не го приемайте сериозно.
Ако разходът за смяна на обтегач Ви се струва сериозна инвестиция, не я правете и каквото стане.
В най-лошият случай : основен ремонт....
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Нещо не ми е ясно за какво е питането при наличието на ясен отговор...
Споделям личен опит,
не правя основни ремонти...
Споделям личен опит,
не правя основни ремонти...
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Добре колега благодаря ти много за отговора.....by_cec написа:Нещо не ми е ясно за какво е питането при наличието на ясен отговор...
Споделям личен опит,
не правя основни ремонти...
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
И как свирещия ремък ще доведе до основен ремонт, че не ми е ясно?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Ако една кола е предвидена да работи с определен размер ремък, би трябвало да се сложи точно този. Поне аз така правя. Щото не виждам какво в геометричните размери на ремъчното задвижване би се променило с експлоатация.
Пък ако си толкова сигурен, че ще се оправи, сменяй с 17ХХ мм .
Поздрави.
При отслабнала пружина ( евентуално ) на обтегача на ремъка, той се сменя, пак слагането на къс ремък не е решение, защото при температурното разширение на агрегатите може да не му стигне хода за компенсация.dnssuleyman написа: ↑21 фев 2019, 21:36няма смисъл да сменям обтегач защото с един по- къс ремък всичко ще се оправи
Пък ако си толкова сигурен, че ще се оправи, сменяй с 17ХХ мм .
Поливането с вода е тест за свиренето, а не лечение, " силиконово нещо " може би ще помогне за ден, а после?? За основния ремонт, теоретически, ако приплъзва ремъка и намалее ефективността на водната помпа може да докара проблеми.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
И на мен не ми е ясно уча в/у колите никога не съм чувал от пистов ремък да блокира за ангренажа съм съгласен може с времето да му се случи нещо, но пистовия най- много ще спре да зарежда....HACKO написа:И как свирещия ремък ще доведе до основен ремонт, че не ми е ясно?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Интересно защо аз за ТДДИ го намирам 1715 - кой в същност е точният модел ремък за моделаdnssuleyman написа: ↑21 фев 2019, 19:02Здравейте колеги колата е 1.8 тдди 90 к.с ремъка е contitech 1720, но свири консултирах се с майстор каза да купя по-малък ремък и аз отидох на магазин за авточасти там пък ми казаха, че няма да стане щях да купя 1715 3мм май е по- къс от 1720. Въпроса ми е дали ако си купя 1715 ще спре ли да свири?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
И аз така, в авточастите ми изкарват 1720dido1403 написа:Интересно защо аз за ТДДИ го намирам 1715 - кой в същност е точният модел ремък за моделаdnssuleyman написа: ↑21 фев 2019, 19:02Здравейте колеги колата е 1.8 тдди 90 к.с ремъка е contitech 1720, но свири консултирах се с майстор каза да купя по-малък ремък и аз отидох на магазин за авточасти там пък ми казаха, че няма да стане щях да купя 1715 3мм май е по- къс от 1720. Въпроса ми е дали ако си купя 1715 ще спре ли да свири?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
https://ford.7zap.com/en/car/42/code.yc ... 24975#8620
CONTITECH 6PK1715 V-Ribbed Belts - това е според сайта и мисля че може да му се вярва
CONTITECH 6PK1715 V-Ribbed Belts - това е според сайта и мисля че може да му се вярва
Последна промяна от dido1403 на 22 фев 2019, 14:38, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 22 дек 2018, 18:02
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Thanks колегаdido1403 написа:https://ford.7zap.com/en/car/42/code.yc ... 24975#8620
CONTITECH 6PK1715 V-Ribbed Belts - това е според сайта и мисля че може да му се вярва
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Ами аз пък мога да ти изпратя ремък, който съм сменил, защото ми омръзна да го слушам как свири и същия е МНОГО, МНОГО, МНООООООГО далече от момента в който бих започнал да се притеснявам, че ще се скъса. Новия след 2г започна и той да прискърцва на студено и в дъждовно време. Предполагам омаляла пружина на обтегача, също ми е минавало да пробвам с по-къс ремък, но засега не съм го правил (не че съм се отказал). Ремъка ми е 12лв. сменям го за по-малко от 5мин., засега смяната на обтегача не е на дневен ред.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Свирене на пистов ремък Фокус МК1 1.8 ТДДИ 90к.с.
Е аз няма как да ти изпратя моят, който беше на 3000 км от смяна, тъй-като за демонтажа му се използва макетен нож. Част от него беше около шайбата на коляновият вал, а другата по разпределителните. И това заради един шибан обтегач.
В крайна сметка ми регулираха хлабините на клапаните предвид газовата експлоатация
В крайна сметка ми регулираха хлабините на клапаните предвид газовата експлоатация

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта