Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
LORDA83 написа: ↑05 юли 2017, 07:37А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?OgiDogi написа: ↑05 юли 2017, 06:26Като се гледат грешки, се гледат и условията, при които са настъпили (Freeze Frames), а не само да се видят кодовете и да се забършат. Ако бедната смес е била на празен ход и налягането е над 310-330 mbar (виждал съм коли с по 450 mbar на празен ход - я стъпков мотор, я маркуч пукнат, я скъсана гарнитура или засядащ дросел...), в колектора постъпва излишен въздух, който компютърът не може да регулира със стъпковия мотор и за да държи оборотите в задание - намалява горивото. При бедна смес по време на движение и работа на газ, се влиза в настройките на газовата и се повишават малко коефициентите в съответния работен диапазон.LORDA83 написа: ↑04 юли 2017, 22:45...
Имам запитване... може ли всичко това да се получава от " бедна смес "?! При диагностициране на компа, на колата... това е единствената грешка, която ми дава?! Как мислите?! Съответно тази " бедна смес "... може ли да е от нещо друго, освен от кофти настроена газова?!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Димитър.Дечев
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 25 юни 2016, 20:06
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 zetec S 1997
- Местоположение: Zlatograd
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Колега датчика за скоростта беше един от виновниците при мен, пробва ли.до го разкачиш от буксите? Ако не знаеш кой точно е, има една тема със снимки, ще я намеря и ще ти пратя да я видиш! При мен оборотите почти заспаха, но аз имам още маркучи за смяна! И за сега съм със разкачено от буксата "стъпково моторче"LORDA83 написа: ↑04 юли 2017, 22:45За протокола... Поради съмнения от доста време насам за проблем в стъпковия мотор, мотор за празен ход, или там както искате го наречете... днес просто закупих един нов и го монтирах на Фиестичката, нооо определено не съм доволен от развоя на нещата.
След монтирането на новия... колата форсира на 4000 оборота половин час... Чаках я и си мислях, че си прави някакви адаптации, ама накрая ми писна и просто я спрях... после карах цял ден колата, стартове на студен двигател, стартове на горещ, на газ, на бензин... със 300 по магистра ( образни казано ) на свободна, от място на свободна пак... изобщо всичко възможно като варианти, за да се адаптира новия чарк... и симптомите заради които смених моторчето в крайна сметка си остават същите. За пореден път сменям чарк, който се оказва, че няма нищо общо с проблема, който така и не може да се локализира толкова време...
Както и да е... поне е нов, ще се наложи на този етап да прежаля вложените пари в него.
Та по този повод... оставя ми едно свободно моторче, оригиналното на Форд, за посочената кола и двигател от заглавието на темата ( Фиеста 1995 - 2002 г ), което обявявам за продажба. Ако някой от темата има проблем с неговото, за смяна му е и би искал да си го закупи - нека се свърже с мен и ще се разберем за изгодна цена!
Същевременно... моята Фиестичка не знам какво да я правя вече... тотално ми втръсна с този проблем през последната година...
Имам запитване... може ли всичко това да се получава от " бедна смес "?! При диагностициране на компа, на колата... това е единствената грешка, която ми дава?! Как мислите?! Съответно тази " бедна смес "... може ли да е от нещо друго, освен от кофти настроена газова?!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Ако намериш въпросната тема и снимка - публикувай я тук. Мерси.
П.С: несъм привърженик на това да се игнорират проблеми като се изключи и изолира даден чарк. Не го намирам за нормално... За да е проектирана колата с него, значи трябва да го има... та ако ще една щипка, болт или гайчица да е.
П.С: несъм привърженик на това да се игнорират проблеми като се изключи и изолира даден чарк. Не го намирам за нормално... За да е проектирана колата с него, значи трябва да го има... та ако ще една щипка, болт или гайчица да е.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Ама ти го откачи пък виж какво ще стане. Датчика се намира отзадния край на скоростната кутия, където влиза жилото на километража. Проследи кабелите нагоре в близост до сервото на спирачките има букса, откачи я.
Стъпковия мотор е изпълнителен елемент, той прави каквото му се каже, ако не е тотално изгорял или блокирал, смяната му няма да промени нищо.
Стъпковия мотор е изпълнителен елемент, той прави каквото му се каже, ако не е тотално изгорял или блокирал, смяната му няма да промени нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.LORDA83 написа: ↑05 юли 2017, 07:37А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
И?! Ти с твоя проблем справи ли се в крайна сметка?OgiDogi написа: ↑05 юли 2017, 23:34Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.LORDA83 написа: ↑05 юли 2017, 07:37А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Аз да взема по-добре да ти я оставя за една седмица и да ми я върнеш изрядна, че вече ми втръсна с точно този проблем, ако трябва да съм искренHACKO написа: ↑05 юли 2017, 21:20Ама ти го откачи пък виж какво ще стане. Датчика се намира отзадния край на скоростната кутия, където влиза жилото на километража. Проследи кабелите нагоре в близост до сервото на спирачките има букса, откачи я.
Стъпковия мотор е изпълнителен елемент, той прави каквото му се каже, ако не е тотално изгорял или блокирал, смяната му няма да промени нищо.




" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Нямам нито гараж, нито свястна диагностика, какво да я правя. Преди повече от година, докато още дъщерята я караше, се оплака от проблема изключих буксата на датчика, оправи се и повече не съм се занимавал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Да де, ама това е само замазване на симптома, а не оправяне на реалния проблем, до който искам да се стигне и оправи...

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Аз карам дизел с газ и нямам подобни проблеми. Миналата година почна да ми държи високи обороти след като съм настъпвал педала, закачих диагностиката и видях, че показанията на потенциометъра (Fuel Lever Position Sensor - аналог на TPS при бензинките) не се променят, смених го и пак си карам нормално с пилене на гуми по кръстовищата.LORDA83 написа: ↑05 юли 2017, 23:41И?! Ти с твоя проблем справи ли се в крайна сметка?OgiDogi написа: ↑05 юли 2017, 23:34Боба го изядохме миналата седмица и сега нямам какво да хвърля. Решението е диагностика, със следене на данни в реално време - налягане в колектора, инжекторни времена, показания на кислороден датчик и съответно горивните корекции и т.н.LORDA83 написа: ↑05 юли 2017, 07:37А, ако прави тези мизерии със завишаване на над 3000 оборота при всякакви условия и когато си поиска?! Разбирай под всякакви.... студен, топъл двигател, на свободна на място, на свободна в движение, и на гас и на бензин... изобщо... буквално при всеки възможен начин и време когато си поиска, когато колата е на свободна / празен ход ?! Съответно го изключваме стъпковия мотор, тъй, като е нов, изключваме и трите вакум маркуча, които също са нови. При точно тези обстоятелства и опис, който ти давам като симптоми къде конкретно е проблема според теб наистина? И изобщо според теб чека " бедна смес " има ли нещо общо с другия проблем, или са 2 различни неща?
Просто се опитвам да помогна със знания и опит, от доста време се занимавам с диагностика и ремонти на автомобили. Преди 2 години се преквалифицирах на газаджия, след като собственикът затвори сервиза, в който бях диагностик (остана само магазина, че търговийката е сладка работа - купуваш за 100 и продаваш за 200, без да се потиш).
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
И аз съм го правил този номер, но наистина това е само замазване на положението.
При мен проблема се реши тотално със смяна клапана на картерните газове... писал съм достатъчно по въпроса тук във форума.

- Димитър.Дечев
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 25 юни 2016, 20:06
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 zetec S 1997
- Местоположение: Zlatograd
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Хора, почистих си и смених клапана за реглиране на оборотите, почистих и сензора МАР на дебитомера който е, всичко си закачих както си трябва, букси и винтове и въздуховод, запалих колата, държеше 900 оборота първите 20 сек, подадох газ малко да видя кво ще стане, изфорсирах я до 2000 оборота, и когато пуснах педала, колята изгасна и сега вече не държи обороти а гасне веднага, при паляне вдшга си 1000 оборота и изгасва веднага... Помощ!?!?
- zlatinm
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 14 юни 2017, 09:57
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
http://avtochasti-ford.com/details.aspx ... tId=141657
Но в крайна сметка я взех от мото пфое на сливница за 33 или 34 лв
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 31 май 2017, 10:39
- Модел на автомобила: Фокус 1.6 16 2001г Фабия 1.9 sdi 2005г
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
При мен е обратен проблема, оборотите са на втората черта от долу нагоре или според мен около 700 и се случва да паднат надолу и след това се вдигат. Двигателя претриса от ниските обороти. Това от какво може да се случва, че колата е от скоро при мен и не зная къде да си насоча виниманието. Благодаря предварително.
- En4f
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Здравейте,
Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна
вдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици
П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръсна

Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици
П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Точно това вредно нещичко е изцяло механичен компонент и точно най-евтиното може би не е добро решение.Да беше друго да ходиш при китайците, ама и там има различно качество и цени.Иначе настройки няма-слагаш и трябва да работи.Но пък смяната става лесно и бързо, така че няма лошо човек да експериментира-провери и почисти стария.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компаEn4f написа: ↑27 дек 2018, 19:30Здравейте,
Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръснавдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици
П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
- En4f
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Да разкачих го всичко горе описано се случи при хиляда ресета на компютъраaspasia написа: ↑27 дек 2018, 22:30А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компаEn4f написа: ↑27 дек 2018, 19:30Здравейте,
Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръснавдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици
П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
En4f написа: ↑27 дек 2018, 22:35Да разкачих го всичко горе описано се случи при хиляда ресета на компютъраaspasia написа: ↑27 дек 2018, 22:30А откачи ли акумулатора за да ресетне компа преди да сложиш новият стъпков мотор защото и аз съм със Китайски от Алиекпрес вече година и работи. След като монтираш новият трябва да обучиш компаEn4f написа: ↑27 дек 2018, 19:30Здравейте,
Аз също имам проблем с това малко, но вредно нещичко на фокус, мк1, 2000 ,ГИ.
Преди преме почна на празен ход да ми качва обороти от порядъка на 1500-2000. Реших да проверя от къде е проблема и установих, че като разкачих буксата, колата работи перфектно. Реших да си купя нов /китайски/ от алиекспрес за смешна цена. Днес пристигна и го монтирах, зачистих грешката и тръгвам да паля. Запалих и колата едвам не се пръснавдигна на свободна 5000 оборота /всичко това за секунди стана/ . Загасих я и взех отново новото моторче и го смазах с wd40 помислих че е слепнало. Втори опит, паля колата се държи адекватно, и тръгвам на пробна обиколка. След 3000оборота на скорост, като освободя и продължава да качва на 4000 оборота и нагоре, вместо докато сменям да падат оборотите. Не ме питайте как спрях на светофара, като скочих на спирачките и то продължава да дава силна тяга, а ако освободя ще влезе сигурно в критични обороти.
Има ли някаква настройка на компютъра за тази джаджа или китайчето не става.
Впрочем стойността на вакума е 20 единици на обдто пишеше в реално време, а при свободен ход на 18 единици
П.С. Сменял съм маркучите за картерната вентилация със обикновени за бензин и масло, не оригиналните на форд за частта.
[/quot
При мене проработи оставих откачен акумулатора за час като сложих бутона за светлините да са включени после закачих акумулатора и запалих двигателя и го оставих да работи на място докато стрелката температурата стигне по средата а оборотите се нормализират без да форсирам
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор, завишени обороти и форсиране на празен ход... ???
Хубавото на някои да го кажем по-скъпи варианти е, че имат и уплътнението към корпуса, което не е без значение.Ако се продава отделно също е добре да се смени.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта