ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
- 2.9
 - потребител

 - Мнения: 116
 - Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
 - Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
За моя радост други щети нямаше минах с едни биелни лагери и въпросните водачи като част от тях си направих сам +някой други чарколя..


на струга една шина за маслото -тъкмо място за малко датчици за темп. иналягане на маслото в случая от ауди +един инструмент за аматьорско о-ринговане..



на шлайфа освежаване на главите..

и свежаване на маховика от 2.9 4х4 мк1..

Гордея се с това че всичко освен направата на задния кардан е минало през ръцете ми-от разглобяване сглобяване през рязане заваряване до работа на машини и т.н.пък бъдещето ще покаже дали решенията ми и изпълнението им са били правилни
Следва тотално почистване на маслените пътища и хидравличните повдигачи въобще на всичко както си му е реда и започвам сглобяване...










Съединителят е стандартен за 2.9 4х4 скоростната кутия е от старите за Скорпио 4х4 чугунена..


Въпросното о-ринговане за да държат гарнитурите на по-голям зор..

и хайде в коша...




Маслено охлаждане с термостат всичко от ланчия турбо..


и финал...



И така мотора и скоростите са на място но...няма задвижване...няма инсталация,генерация, резервоар и още много неща....Е нямаше де но за това друг път
			
									
									
						на струга една шина за маслото -тъкмо място за малко датчици за темп. иналягане на маслото в случая от ауди +един инструмент за аматьорско о-ринговане..
на шлайфа освежаване на главите..
и свежаване на маховика от 2.9 4х4 мк1..
Гордея се с това че всичко освен направата на задния кардан е минало през ръцете ми-от разглобяване сглобяване през рязане заваряване до работа на машини и т.н.пък бъдещето ще покаже дали решенията ми и изпълнението им са били правилни
Следва тотално почистване на маслените пътища и хидравличните повдигачи въобще на всичко както си му е реда и започвам сглобяване...
Съединителят е стандартен за 2.9 4х4 скоростната кутия е от старите за Скорпио 4х4 чугунена..
Въпросното о-ринговане за да държат гарнитурите на по-голям зор..
и хайде в коша...
Маслено охлаждане с термостат всичко от ланчия турбо..

и финал...
И така мотора и скоростите са на място но...няма задвижване...няма инсталация,генерация, резервоар и още много неща....Е нямаше де но за това друг път
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
БРАВО човек, възхищавам ти се на старанието, уменията и ентусиазма ти!!!
			
									
									
						- 2.9
 - потребител

 - Мнения: 116
 - Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
 - Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
хайде да опиша и задницата..-задния мост идва от сиера 2.0 дифа с полуоските и амортисьорите са  от скорпио 4х4 шенкелите главините спирачните апарати и дискове са от скорпио мк2 24V пружините са от сиера комби жилото за ръчна си е от ескорта които си беше с дисковии отзад.кардана е от скорпио 4х4 скъсен със 180мм.
оригиналният резервоар отпадна тъй като се пречкаше на кардана.моста от сиера не пасна никак тъй като точките му за захват към купе попадат в нищото между двата рога.мои приятел сътвори на solid works една междинна структура която да спаси положението но която обаче не съм снимал.ауспуха е от 64 тръба с резонансно гърне която свързва 2х53 от колекторите под ск.кутия и преди задния мост пак на две с по едно стоково за 2.9 гърне.резервоар направех нов за съжаление от черно около 38л.за отзад при бронята.бенз помпа от скорпио 24V нивомер от ескорта.легенчето за резервна гума си отиде.





[imghttps://lh3.googleusercontent.com/-9uySmegcGVo/UvYpk_X0UzI/AAAAAAAAAMg/75iyfwFVK6Q/w668-h501-no/CAM00102.jpg[/img]

резервоара

шлайфче на задните дискове

и това е..

			
									
									
						оригиналният резервоар отпадна тъй като се пречкаше на кардана.моста от сиера не пасна никак тъй като точките му за захват към купе попадат в нищото между двата рога.мои приятел сътвори на solid works една междинна структура която да спаси положението но която обаче не съм снимал.ауспуха е от 64 тръба с резонансно гърне която свързва 2х53 от колекторите под ск.кутия и преди задния мост пак на две с по едно стоково за 2.9 гърне.резервоар направех нов за съжаление от черно около 38л.за отзад при бронята.бенз помпа от скорпио 24V нивомер от ескорта.легенчето за резервна гума си отиде.




[imghttps://lh3.googleusercontent.com/-9uySmegcGVo/UvYpk_X0UzI/AAAAAAAAAMg/75iyfwFVK6Q/w668-h501-no/CAM00102.jpg[/img]

резервоара

шлайфче на задните дискове

и това е..

- 2.9
 - потребител

 - Мнения: 116
 - Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
 - Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
и вече нещо по съвременно...






лудницата с която в момента се занимавам-еку от 24V,АБС инсталация от мк1 4х4,табло с уреди от мк2 2.9 12V...допълнителни уреди от ауди.
			
									
									
						





лудницата с която в момента се занимавам-еку от 24V,АБС инсталация от мк1 4х4,табло с уреди от мк2 2.9 12V...допълнителни уреди от ауди.
- mclsdreal
 - потребител

 - Мнения: 550
 - Регистриран: 01 май 2009, 20:44
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
 - Местоположение: Germany- Saarlouis
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Записвам се въпреки, че не си писал скоро....
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- koinov_bg
 - потребител

 - Мнения: 975
 - Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
 - Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
 - Местоположение: София.Люлин
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Това чудо на иженерната мисъл въри ли ? 
 
П.с. знам че върви даже и го карах чувството е неуписуем кеф.
			
									
									П.с. знам че върви даже и го карах чувството е неуписуем кеф.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но  педал  
						- 
				kito
 - потребител

 - Мнения: 727
 - Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
 - Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
 - Местоположение: Казанлък/София
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Може ли малко снимки от този проект, в движение ли още, как изглежда??? 
			
									
									
						- disc
 - потребител

 - Мнения: 594
 - Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
 - Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
 - Местоположение: Пловдив
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Верно ли??? Дайте снимки де...
			
									
									Of all the things I've lost
I miss my mind the most
						I miss my mind the most
- 2.9
 - потребител

 - Мнения: 116
 - Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
 - Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Леле от кога не съм влизал във форуми.. Особено в този.  
 Да франки се движеше успешно две години и половина. От месец е болен нещо, но имам ядове с другия си 2.9  cosworth така че си чака ред.  
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта



