Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Здравейте колеги , купих си Форд Фокус 2007 1,8 tdci , колата потропваше още като я купих от лявата страна ! След сменени носач , биалетка , рециклирана рейка и нови амортисьори ...... " Еми бате ела си я вземи , ама пак тропа " !!!   
 ПОМОЩ !!!
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Е няма какво, сменяваш наред едно по едно, докато уцелиш от какво е било. И от макферсона може да е, и от полуоска, греди разни по предницата има, и ако е хлабава някоя......... Много трудно някой с точност ще установи от кой точно детайл е чукането.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Нямам друг избор
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Така е, но това не би се случило на автомобил със задно предаване. Това е проблем при автомобилите с предно предаване,- много детайли събрани на едно място.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Ние да сме здрави колата се оправя !!!
			
									
									
						- OgiDogi
 - потребител

 - Мнения: 2048
 - Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
 - Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
А тампони на стабилизиращата щанга?
- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Не са сменяни тампоните на стабилизиращата щанга , но както е тръгнало ще се прави цялата предница , докато спре тропането ! Във форума прочетох за добър майстор на Форд и мисля до го посетя , пък да видим какво ще измисли ! 
Лека вечер и мерси за помощта .
			
									
									
						Лека вечер и мерси за помощта .
- S_C
 - потребител

 - Мнения: 4605
 - Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
 - Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Я погледни, че само на първа страница с новите мнения, половината теми за са това, че нещо някъде тропа, скърца, тупурка и т.н. Това е т,нар. "Шум на Форд". Появил се веднъж, почти никой не успява да го хване от къде е, защото нужното време за установяване на дефекта е съизмеримо с остатъчния ресурс на колата... 
 
Сега сериозно...такива непостоянни, леки потропвания, са наистина трудни за хващане, защото бангиите са ни вече дърти на библия и всичко по тях е на последни издихания преди скрапа. Всичко, навсякъде е с луфтове и износ на предела. Или започваш да сменяш части като луд, или чакаш да се разтропа наистина зверски, за да го хванеш от къде е точно.
			
									
									Сега сериозно...такива непостоянни, леки потропвания, са наистина трудни за хващане, защото бангиите са ни вече дърти на библия и всичко по тях е на последни издихания преди скрапа. Всичко, навсякъде е с луфтове и износ на предела. Или започваш да сменяш части като луд, или чакаш да се разтропа наистина зверски, за да го хванеш от къде е точно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
						- 
				Stuco1
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 22 юни 2017, 14:20
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
Хванаха го тоя ш...н тампон горе на амортисьора !!! 
Благодаря за мненията и препоръките колеги , живи и здрави !!!
			
									
									
						Благодаря за мненията и препоръките колеги , живи и здрави !!!
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Безброй ремонти на ходовата част и пак тропане от ляво
И кво сменихте амортисьорите а не сменихте тампоните им, ами то при тропане се почва от тампоните!?! Сега да вземеш "старите" амортисьори, че да ги блъскаш по кратуните.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта

