Escort MK7 и метален входящ колектор
- 
				Burned
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 14 ное 2012, 20:15
 - Модел на автомобила: Escort '99 1.6i 16V Zetec
 - Status: Извън линия
 
Escort MK7 и метален входящ колектор
Здравейте, бензинът е скъп и т.н., позната история.  
 Понеже искам да мина на газ, а моят колектор е пластмасов, се чудя дали ако го сменя с метален, например 938F-9425-KC, ще стане да сложа обикновена газова и съответно какво още трябва да се смени. Колата е 1.6i 16v 90hp Zetec двигател.
Мерси предварително!
			
									
									
						Мерси предварително!
- 
				yanev1990
 - потребител

 - Мнения: 401
 - Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
 - Местоположение: Банкя, София
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
При теб позволява да сложиш обикновенна АГУ с плочка, вече ти си избираш, с плочка спъваш колата, с газов инжекцион ще е почти като на бензин (разход вървеж).
			
									
									Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
						- 
				andiS
 - потребител

 - Мнения: 6
 - Регистриран: 09 ное 2015, 14:58
 - Местоположение: Plovdiv
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
По добре си сложи Г.И.
Бедна ти е фантазията за проблемите които може да имаш с обикновена газ.
			
									
									
						Бедна ти е фантазията за проблемите които може да имаш с обикновена газ.
- essex
 - потребител

 - Мнения: 2401
 - Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
 - Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Нови кабели и свещи и няма да имаш проблеми с обикновената газова 
 От личен опит ти го казвам колега  
			
									
									По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- 
				Филипов
 - потребител

 - Мнения: 504
 - Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
 - Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
 - Местоположение: Плевен
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Аз след мислене избрах и сложих инжекцион. И по рождение ми е метален колектора. Не си заслужава икономията. Но всеки сам си прави избора.
Ако не можеш да смяташ - за 8 - 9000 километра избиваш инжекциона. И то с бутилка на резервна гума. Колкото и да не караш - максимум година.
			
									
									
						Ако не можеш да смяташ - за 8 - 9000 километра избиваш инжекциона. И то с бутилка на резервна гума. Колкото и да не караш - максимум година.
- G2233
 - потребител

 - Мнения: 291
 - Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
 - Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
 - Местоположение: Асеновград
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Колеги имам едно питане. Колата е ескорт мк7 зетек мотор 1.8 115к.с. Тъй като я продавам, ме питат дали може да се сложи газова уредба и каква? Обикновенна или инжекцион?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
			
									
									
						Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- 
				Nikola Iordanov
 - потребител

 - Мнения: 405
 - Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
 - Модел на автомобила: Mondeo 1.8  16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
По добре е инжекцион но става и обикновена газова като се поставят кихалки .
- dj_peci
 - Потребител

 - Мнения: 301
 - Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
 - Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Моята е ескорт мк72.0 16v от година карам само на газ.с метален колектор съм и дросел на Мондео 2.0, никви проблеми няма дори зимата.въобще не спъвам колата но харчи малко повече.
			
									
									*bbq* *fordlogo*
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта
