Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 яну 2015, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK ll facelift 1.6 16V 100hp Ghia hatchback
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Здравейте имам въпрос за релето 1425751 от къде го закупихте в мото пфое е 83лв?
- cmax_de
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 18 ное 2014, 16:41
- Модел на автомобила: Ford C-Max Style+ 2.0 TDCi PowerShift
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Привет и аз да се присъединя към темата.
В момента в Ибей ДЕ има много релета на добра цена, които се различават по цифрите след ++ (виж картинката). Останалите цифрени означения са еднакви. Това, което отговаря на номер ФОРД 1425751 е на цена от около 23 Евро, а тези другите са с приличните цени от 5-10 Евро. Та може би глупавия ми въпрос е, тези цифрови означения какво означават и мога ли да използвам реле, което не е 1425751.
Някъде в предишните мнения имаше пост на колега, който е използвал реле за клаксона.
Благодаря предварително.
В момента в Ибей ДЕ има много релета на добра цена, които се различават по цифрите след ++ (виж картинката). Останалите цифрени означения са еднакви. Това, което отговаря на номер ФОРД 1425751 е на цена от около 23 Евро, а тези другите са с приличните цени от 5-10 Евро. Та може би глупавия ми въпрос е, тези цифрови означения какво означават и мога ли да използвам реле, което не е 1425751.
Някъде в предишните мнения имаше пост на колега, който е използвал реле за клаксона.
Благодаря предварително.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Като гледам картинката това си е едно обикновено реле с NO контакт едно такова реле струва 3-4 лева
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ето това :http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 2F20A+FRC7 трябва да стане само трябва да провериш размерите и да си сигурен, че е с нормално отворен контакт ( трябва да е SPST-NO 20A/14VDC,а не SPST-NC20A/14VDC. Цената е повече от чудесна.
- cmax_de
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 18 ное 2014, 16:41
- Модел на автомобила: Ford C-Max Style+ 2.0 TDCi PowerShift
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Да, многоцелево реле както е описанието, но се предлагат с този номер няколко разновидности, които както писах се отличават по цифровата комбинация след двата ++. Това, което е точния форд номер, който колегата е дал в първия пост по темата е с по-висока цена от останалите. Та затова е дилемата, има ли някаква разлика и какво показват тези номера?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Значи схемата на релето е дадена на 1 и 2 се подава ток да се активира за да се затворят контактите релето демек на единият край ще имаш + а на другият - След като се активира релето тока ще протича в посока от пин-3 към пин-5.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
При фокуса май релето е същото като на чистачките, а тука за ц-макс става дума. има разлика.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 28 сеп 2015, 21:38
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
При мен има зелено- червен кабел на пин 1, но не разбрах как трябва да изглежда клемата на релето ?
Модела на колата е Фокус мк2.5, 2011г, анивърсери.
Гем модула ми е различен от тези на снимките назад в темата.
Прочетох, че за моя модел би трябвало да няма клемата, но все пак трябва да съм сигурен.
Ето снимки:



Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Модела на колата е Фокус мк2.5, 2011г, анивърсери.
Гем модула ми е различен от тези на снимките назад в темата.
Прочетох, че за моя модел би трябвало да няма клемата, но все пак трябва да съм сигурен.
Ето снимки:



Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Нама клеми, за съжаление. И нашият Фокус със същото оборудване, от същата година няма.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
За такива случаи си има модули за 30-тина процента на дългите. На по новите версии с адаптивни фарове, от тези дето завиват, модула е задължителен, защото им мрът моторчетата от това светене и мърдане наляво - надясно. Отделно, че предотвратява потъмняването на рефлекторите.
Поздрави
Поздрави
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Да се похваля и аз!!! От днес си активирах дневните светлини на моята колица Форд Фокус МК2 2005г. 2.0 ТДЦИ с автоматични фарове. При мен го имаше зеления кабел с червенаталента (пин 1), добавих едно реле за клаксон и 2-та бушона на F45 и F48. Имах сложен бушон на F71 и като добаввх релето и другите бушони. На позиция "0" на ключа на фаровете светеха габаритите, осветлението на номера, задните габарити, осветлението на таблото и се показваше индикация че са включени фаровете. Реших да махна бушона на позиция F71(на опътването пише че е за DRL) и всичко се оправи. Когато ключа за фаровете е на позиция "AUTO" светат само късите светлини на 80% и нищо друго. Като се стъмни светат на 100%, на таблото излиза индикация за запалени фарове и свети всичко.
Много полезна тема за хората който обичат да се занимават и да роват по свойте коли
Браво на автора 
Много полезна тема за хората който обичат да се занимават и да роват по свойте коли


- vesi_sd
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 окт 2007, 18:06
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 i, 1999 г., хеджбек
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Здравйте!
Темата е много интересна и да споделя, че и аз нямам окабеляване (зелен/червен кабел), но мисля че буксите/пластините са ми наличин за релето и бушоните. Големия проблем при мен е липсата на точна информация, за моста който се прави между пин 1 и 26 и бих желал да споделят колегите с оригинално окабеляване. За мен е много важно да не се правят свободни съчинения и искам да уточним следната информация:
Мисля, че тази информация ще е полезна за всички без заводско окабеляване.
Автомобила е Форд Фокс 1,6 tdci 08.2007 г.
Темата е много интересна и да споделя, че и аз нямам окабеляване (зелен/червен кабел), но мисля че буксите/пластините са ми наличин за релето и бушоните. Големия проблем при мен е липсата на точна информация, за моста който се прави между пин 1 и 26 и бих желал да споделят колегите с оригинално окабеляване. За мен е много важно да не се правят свободни съчинения и искам да уточним следната информация:
- При оригиналната инсталация зелен/червен кабел дали е свързан между пин 1 и 26 от зелената бкса
- Какъв е диаметара на този кабел
- Каква е дължината ако е свързан между пин 1 и 26 от зелената бкса
Мисля, че тази информация ще е полезна за всички без заводско окабеляване.
Автомобила е Форд Фокс 1,6 tdci 08.2007 г.
Форд Фокус 1,6 i, 1999 г.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Колега, платих 60 лв и ми активираха дневни светлини без да ровят таблото и да слагат мостове. Стана за 1 час. Мисля е по-добрия вариант , отколкото ровене в таблото / когато го няма фабричното окабеляване/.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ако сложиш оригиналния съпротивителен кабел, за да светят на 80%, не ти трябва да знаеш дължина - кабелът си е готов. Ако сложиш обикновен като мен (прочетох за греенето и реших, че предпочитам да светят на 100%, отколкото постоянно да го мисля да не се запали нещо), тогава дължината няма никакво значение.
За диаметъра - виж какъв е той на кабела на буксата на крушката във фара и сложи малко по-дебел, за да си по-спокоен.
За диаметъра - виж какъв е той на кабела на буксата на крушката във фара и сложи малко по-дебел, за да си по-спокоен.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Те половината изгорели автомобили са от светене през деня на 100 %............, нагряват и топят кабели.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- vesi_sd
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 окт 2007, 18:06
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 i, 1999 г., хеджбек
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Днес получих отговор от Мото Пфое Русе, че за моя автомобил не може да се пуснат дневни светлини, защото не е заложено в софтера за това шаси.
Форд Фокус 1,6 i, 1999 г.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p552870fordmaniac написа: ↑01 май 2017, 09:31За такива случаи си има модули за 30-тина процента на дългите. На по новите версии с адаптивни фарове, от тези дето завиват, модула е задължителен, защото им мрът моторчетата от това светене и мърдане наляво - надясно. Отделно, че предотвратява потъмняването на рефлекторите.
Поздрави
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p554161
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B5#p551593
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Миналата седмица сменях крушка за втори път за 4 години - еми кабелите и буксата са си като чисто нови

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Това се прави само от хора които не знаят какво правят, но си мислят че го могат.
Разбиращите само монтират и запояват.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Аааа, не само
, мързелът е голямо нещо. Аз съм инженер, бивш радиолюбител и жичкаджия, реализирал хиииииляди схеми
, поялникът ми е като трета ръка. Но въпреки това понякога решавам да си спестя работата, обичам фабричните неща.
Ама как оспамихме темата, а


Ама как оспамихме темата, а

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост