Теч от семеринг полуоска
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Теч от семеринг полуоска
Здравейте колеги появи се теч от полуоската на семеринга или по точно омасляване от страната на шофьора забелязах го докато ми сменяха летните със зимните гуми. На пазара видях че има семеринги на Corteco но тях ще подмина като марка има и на Elring 539.581 ширина [mm]: 10,2 външен диаметър [mm]: 55 вътрешен диаметър [mm]: 40 и Elring 539.580 ширина [mm]: 8 външен диаметър [mm]: 55 вътрешен диаметър [mm]: 40 кой от двата модела на Elring става за Фокуса ми за да поръчам като разликата между двата е ширината единият е 10,2мм а другият 8мм?


-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Здравей!
Преди два дни и аз имах същата дилема!
Това 10.2 мм и мен ме обърка но в едно магазинче за форд ми продадоха елринг539581 като и аз ги попитах защо не е 8 мм .Оказа се че на семеринга си пише.55х40х8/10.2
При монтажа нямаше проблеми
Преди два дни и аз имах същата дилема!
Това 10.2 мм и мен ме обърка но в едно магазинче за форд ми продадоха елринг539581 като и аз ги попитах защо не е 8 мм .Оказа се че на семеринга си пише.55х40х8/10.2
При монтажа нямаше проблеми
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Мерси колега за полезната информацията утре или вдругиден е във бокса за смяната му!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Днеска го смениха това е размера на семеринга Elring 539.581 като оригиналния смениха и маслото на скоростната кутия с 75W90 пълна синтетика сега скоростите влизат много гладко иначе старото беше някаква чернилка.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Каква марка масло?
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Това масло сложих за 16 лева литъра http://motex.bg/masla/transmisionni-mas ... nthetic-1l дано съм направил правилен избор но засега нямам проблеми предавките влизат много добре.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 16 ное 2012, 10:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8i,16v Ghia '99
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
А колко литра събра?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
2.3 според Автодота, но старото не може да се източи напълно, освен ако кутията не е свалена от колата.atanas76 написа:А колко литра събра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Три литра ти трябват от последната туба ми остана около 0,7-0,8л. Иначе смяната на маслото става бързо има две пробки една за източване другата за наливане каквото имаше на дъното на кутията изтеглиха с помпа шприц. Засега съм доволен за два дни каране проверих няма течове!
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Колега, как е положението 3 години по-късно - държи ли семеринга, имал ли си проблеми с превключването на скоростите и пада ли нивото на маслото?
Пс - нали само полуоската се сваля, без нищо по кутията?
Пс - нали само полуоската се сваля, без нищо по кутията?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
За сега няма проблем като сменях гумите погледнах профилактично нямаше омазнявания или течове.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Ясно, и аз ще го сменям заедно с маслото


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Тази скоба, дето се вижда на маншона, няма работа там. Трябва да е специална а не за водно съединение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Да, такава трябва да е. Не знам защо са ми сложили неподходяща

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Опитали са се да спрат теча, без да сменят маншона, като са мислели че проблема е в скобата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Ще огледам на канал какво е положението отдолу. Задължително ли е да се смени при това положение маншона?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
По добре си го смени маншона се продава комплект със скоби и грес и струва не повече от 10-15 лева иначе рискуваш после двойна работа ако след време се напука маншона от старост.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Най-добре ще е да го направя като сменям маслото на скоростите. Нали маншон за каре е точната част -
Все пак има ли смисъл временно да сменя скобата или тя се монтира само на свалена полуоска?
Все пак има ли смисъл временно да сменя скобата или тя се монтира само на свалена полуоска?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Скобата си върви в комплект с маншона, и се сменяват заедно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч от семеринг полуоска
Смених маслото на скоростите и семеринга на диференциала. За момента течове няма, но и не усещам разлика със старото масло. Но важното е че превключва добре.
Появи ми се обаче стар проблем - тресене и вибрации във волана над 100 км. Вибрациите бяха изчезнали след смяната на дисковете и накладките, след което минах 400 км без проблем.
Освен сваляне на лявата полуоска от главината, единствената промяна е смяната на дясната биалетка с усилена. Полуоската се извади като се разви носача със шарнира от главината за да отпусне, след това се свали гайката на главината, после с удар по диска полуската освободи от главината. Амортисьор или апарат не са сваляни.
Да не би да трябва да мина на реглаж след свалянето на полуоската?
Или трябва да сменя и другата биалетка?
Проблем с баланса на гумите го изключвам защото след смяната на дисковете тресене нямаше
стара биалетка:

нова:

Появи ми се обаче стар проблем - тресене и вибрации във волана над 100 км. Вибрациите бяха изчезнали след смяната на дисковете и накладките, след което минах 400 км без проблем.
Освен сваляне на лявата полуоска от главината, единствената промяна е смяната на дясната биалетка с усилена. Полуоската се извади като се разви носача със шарнира от главината за да отпусне, след това се свали гайката на главината, после с удар по диска полуската освободи от главината. Амортисьор или апарат не са сваляни.
Да не би да трябва да мина на реглаж след свалянето на полуоската?
Или трябва да сменя и другата биалетка?
Проблем с баланса на гумите го изключвам защото след смяната на дисковете тресене нямаше

стара биалетка:

нова:

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта