Моята кола на ГАЗ
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 05 яну 2013, 20:40
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.4 инжекцион
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Здравейте хора айде на газта 
Форд Ескорт 1.4 инжекцион
Двигател 1,8 / 16v / 105кс
Газова уредбва Бигаз
Изпарител Бигаз
Бутилка - 45l
Градско - 10/100
Извънградско 8/100

Форд Ескорт 1.4 инжекцион
Двигател 1,8 / 16v / 105кс
Газова уредбва Бигаз
Изпарител Бигаз
Бутилка - 45l
Градско - 10/100
Извънградско 8/100
Консултанти по европроекти - http://www.prioritybg.com/
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 окт 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Здравейте
Форд Фиеста 1,25 16v 75 коня
Модел 2006
Газова Кар Газ
Бутилка 43 литра
с едно пълнене извън градско минавам 550-600 км
последно в софия за 10 лв 115 км
Форд Фиеста 1,25 16v 75 коня
Модел 2006
Газова Кар Газ
Бутилка 43 литра
с едно пълнене извън градско минавам 550-600 км
последно в софия за 10 лв 115 км
Последна промяна от gizmeto на 12 юли 2013, 21:56, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Форд Мондео МК2 '96 2.0 16V 130hp
Газов инжекцион (комп Вега 1 с рейка Rail и изпарител North Italy Gas)
Бутилка 60 литрова.
Нямам все още наблюдения само градско, карам предимно извънградско с от време на време градско (8л на 100км)
Газов инжекцион (комп Вега 1 с рейка Rail и изпарител North Italy Gas)
Бутилка 60 литрова.
Нямам все още наблюдения само градско, карам предимно извънградско с от време на време градско (8л на 100км)
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Хайде и аз. Ford Escort Ghia комби 1996 Zetec 16V 90hp инжекжион.


Инжектори - Lovato Fast
Изпарител - AutoGas - Italia
Компютър - Тамона - Латвийски
Бутилка на резервна гума 37 литра
Превключването е автоматично на 34 градуса. Ако е топъл двигателя пак пали на бензин и превключва след 5 секунди. Може и принудително де се кара на на каквото и да е - с бутонче. Бутилката е с евросонда и показва нивото. - светодиодна стълбичка.
Всичкото това - 840 лв. с 2 години гаранция или 50000 км - което първо.
Разходът в пари падна наполовина. Към момента изминати над 2000 км. без оплаквания.





Инжектори - Lovato Fast
Изпарител - AutoGas - Italia
Компютър - Тамона - Латвийски
Бутилка на резервна гума 37 литра
Превключването е автоматично на 34 градуса. Ако е топъл двигателя пак пали на бензин и превключва след 5 секунди. Може и принудително де се кара на на каквото и да е - с бутонче. Бутилката е с евросонда и показва нивото. - светодиодна стълбичка.
Всичкото това - 840 лв. с 2 години гаранция или 50000 км - което първо.
Разходът в пари падна наполовина. Към момента изминати над 2000 км. без оплаквания.
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Ford Fiesta 1.2 16V 75 cc
Газов инжекцион с италиянски изпарител и рейка, български компютър с система за охлаждане и смазване на клапаните.
Бутилка на мястото на резервната гума, зарядно - на извън купето. Превключване на 40 градуса температура на антифриза, ръчни режими на палене - бензин, газ.
Стандартно винаги пали на бензин. Разход: извън градско: 6,5 l/100, градско 8,5 l/100, с постоянно работещ климатик градско 10,5 l/100.
Разход на охлаждаща течност 1 л/10000 км
Най-важното: няма разлика в мощноста на бензин и газ при разход на газ 0,5 л повече от на бензин.
Газов инжекцион с италиянски изпарител и рейка, български компютър с система за охлаждане и смазване на клапаните.
Бутилка на мястото на резервната гума, зарядно - на извън купето. Превключване на 40 градуса температура на антифриза, ръчни режими на палене - бензин, газ.
Стандартно винаги пали на бензин. Разход: извън градско: 6,5 l/100, градско 8,5 l/100, с постоянно работещ климатик градско 10,5 l/100.
Разход на охлаждаща течност 1 л/10000 км
Най-важното: няма разлика в мощноста на бензин и газ при разход на газ 0,5 л повече от на бензин.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Преди 15на дни на моята монтирахме чисто нова, гаранционна, газова уредба на сочената за най-скъпа и реномирана Италианска марка в бранша - One Direction. Заедно с нея бе поставена 37 литрова бутилка ( държах да е най-голямата, която може да влезе и да се монтира в багажника ), като на бутилката пише 37 литра, но изрично е упоменато, че има защити и пълни на до 80 % само. Демек реално пълни около... от 24 до 29 литра приблизително в зависимост от налягане, атмосферни условия, това как е завъртяна бутилката и прочие...
С приятни впечатления съм за сега от нея. С 25 литра ( пълна бутилка ) карам малко над 350 км извънградско. При това със скорости над 120 през цялото време, на моменти 150-160 км/ч. Ако я застопоря на 90-100 най-вероятно ще мина и 450 км с една бутилка и ще ми даде разход под 6/100. В общи линии при щадящо и икономично каране ще падне на 1 към 1 с разхода на бензин. При това не се усеща буквално никаква разлика при прехвърлянето от газ на бензин. Нито като скорост, нито като усещане... изобщо... всичко е едно към едно газ-бензин.
Ето и няколко снимки... Не съм ги правил специално за газовата, така, че... не е снимана толкова детайлно и от всякъде само тя. ->
С приятни впечатления съм за сега от нея. С 25 литра ( пълна бутилка ) карам малко над 350 км извънградско. При това със скорости над 120 през цялото време, на моменти 150-160 км/ч. Ако я застопоря на 90-100 най-вероятно ще мина и 450 км с една бутилка и ще ми даде разход под 6/100. В общи линии при щадящо и икономично каране ще падне на 1 към 1 с разхода на бензин. При това не се усеща буквално никаква разлика при прехвърлянето от газ на бензин. Нито като скорост, нито като усещане... изобщо... всичко е едно към едно газ-бензин.
Ето и няколко снимки... Не съм ги правил специално за газовата, така, че... не е снимана толкова детайлно и от всякъде само тя. ->
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 25 яну 2014, 18:38
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
здравейте колеги купих си форд фокус 99 год с нов газов инжекцъон на 2 месеца. имам проблем с прехварлиането на газ превклю4ва след 10 км.триабва да вклю4и на 30 градуса но проблема явно идва от там 4е стрелката за темп. едвам се се одлепва а парно тръгва по4ти веднага какъв може да е проблема -термостат дат4ик или компюрър
- adriana.mehandjieva
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 11 фев 2014, 17:48
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Аз заради такива проблеми си взех дизел. Според мен само фабричните газови уредби могат да имат някаква гаранция.
- chistacha
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 02 окт 2013, 08:16
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 GHIA 1.6i '04
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Добре, ама човекът си е взел бензин, щото не му се плащат скъпи консумативи за дизелов двигател и не иска да трака като трактор. Не виждам с какво му помогна тука на колегата. И не, не се заяждам, просто изказването ти е без никакъв смисъл, просто спам...adriana.mehandjieva написа:Аз заради такива проблеми си взех дизел. Според мен само фабричните газови уредби могат да имат някаква гаранция.
Към колегата - явно някой датчик дава отклонения или някой кабел не е вързан както трябва. Най-лесно е да идеш на диагностика и там да ти кажат дали някой датчик не дава грешна информация. Ако ти се занимава сам - трябва да си провериш датчика за температурата на охладителната течност. Ако е наред - то остава само ГИ, което не се сещам как да провериш, освен в сервиз. Според мен проблемът ти е точно от калпав кабел или заминал датчик, което не е чак толкова скъпо за ремонт.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Колега Филипов, и аз карам същия "дзвер" вече 2.5 години с ГИ.Моята конфугурация е по скромна (Фобос 4/Apis Solo/R-Uno) и също така дертове никакви вече 50000 км.Интересно ми е че всичко е ТОП по мотора, сондата е изправна, не харчим масла и няма течове, придърпвания или каквото и да е което да ме навежда за проблем.НО...под 12 градско не мога да го сваля.Извънградското е между 9 и 10.Как е при теб?Карам го всеки ден, няма "побългарявания".Интересно е че с клима в града е 15/100.Бензин не знам колко гори защото измина 200 км като "нов внос" и му беше забита газовата.Филипов написа:Хайде и аз. Ford Escort Ghia комби 1996 Zetec 16V 90hp инжекжион.
Към момента изминати над 2000 км. без оплаквания.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
npace написа:Колега Филипов, и аз карам същия "дзвер" вече 2.5 години с ГИ.Моята конфугурация е по скромна (Фобос 4/Apis Solo/R-Uno) и също така дертове никакви вече 50000 км.Интересно ми е че всичко е ТОП по мотора, сондата е изправна, не харчим масла и няма течове, придърпвания или каквото и да е което да ме навежда за проблем.НО...под 12 градско не мога да го сваля.Извънградското е между 9 и 10.Как е при теб?Карам го всеки ден, няма "побългарявания".Интересно е че с клима в града е 15/100.Бензин не знам колко гори защото измина 200 км като "нов внос" и му беше забита газовата.Филипов написа:Хайде и аз. Ford Escort Ghia комби 1996 Zetec 16V 90hp инжекжион.
Към момента изминати над 2000 км. без оплаквания.
Според мен тази кола на газ, при това при агресивно каране, включен климатик и градски условия не би трябвало да гори повече от 10 / 100, ако е настроена като хората. Освен това не би трябвало да има разлика разхода, " вървенето ", максималната скорост и при превключването м/у бензин и газ! За мен това е правилото за свястна газова, настроена качествено. Не трябва да има никакви разлики и в нищо м/у газ и бензин! Лично мнение!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Erudit
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
- Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Ford Mustang 3.8 с газова Vialle.Държи се перфектно.
Разход между 10.5 и 14/100 Газ.
Извънгрдско със 120-130 както карам най често 11.5-12/100
Разход между 10.5 и 14/100 Газ.
Извънгрдско със 120-130 както карам най често 11.5-12/100
- Hulk
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 ное 2014, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Мондео МК3 2.0 146к.с. комби, газова BRC
Градско - 11-12л.
Извънградско - 10л. при скорост от 140км/ч. на автопилот
Това са впечатленията от последните 10 000км. на газ.
Градско - 11-12л.
Извънградско - 10л. при скорост от 140км/ч. на автопилот
Това са впечатленията от последните 10 000км. на газ.

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 мар 2015, 13:20
- Модел на автомобила: мондео мк3 2.0 16 бензин
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Мондео МК3 2.0 16V 146HP автомат хечбек. Смесен разход 12-13 извън града 9. Газов инжекцион Тамона.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ







Конфигурацията: Електроника LPG Tech 324 OBD, Изпарител KME Silver S6, Инжектори Hana Golg, Сонда BRC, Тръби Faro, Маркучи Faro.
Настройката: Изцяло се разчита на OBD.На 100% се кара на газ след 35 градуса.
Разхода: Градско между 12 и 15/100, извънградско между 7 и 10/100 в зависимост използването на климатик и тежеста упражнявана върху десния педал.
Грешки: 0, няма бедни, богати или каквито и да е за катализатор или каквото и да е.
Километри за момента: 5000.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Грешки естествено няма да има, дори и да ги има, газовия компютър ги трие през няколко секунди.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Очакването ми беше точно такъв коментар да има.OBD системата е настроена да прави корекции в реално време като се придържа към LTFT 0%.Не съм и задавал да трие никакви грешки.Точно тук грешиш много грубо!HACKO написа:Грешки естествено няма да има, дори и да ги има, газовия компютър ги трие през няколко секунди.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 27 фев 2006, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDCI 2008 / Titanium /
- Местоположение: Карнобат
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Мондео МК 2 - 2.0 16v
вече близо 70х.км на газ.
За смяна разпръсквачи или почистване.
Ланди Ренцо , монтирана при Станимир

вече близо 70х.км на газ.
За смяна разпръсквачи или почистване.
Ланди Ренцо , монтирана при Станимир
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Малко със закъснение, чак сега засякох литри като ходих до морето. Едно и също разстояние, тествано на пълнене догоре- около 150 км.:
Павликени - Сливен 11.5 Марешки
Варна - Попово 13,5 LUK 2/3 + DEGA (Бургас) 1/3
Попово - Плевен 11,5 LUK + местна
Старал съм се да карам с еднаква скорост. Първият участък средно около 100 (без населените места), вторият по магистралата 120 и нататък 80, третия около 110 -с намаляване в малкото населени места - залепих се зад 2 датски тира в целия участък.
Преди пътуването смених филтрите че не ги бях пипал откакто сложих газовата и я провериха, пренастройка не се наложи.
Не знам защо ми вдигна разхода с лукойлска газ. На Попово съм зареждал и друг път, не съм ги хванал да лъжат. Единствено ако LUK пълнят с по-голямо налягане, например 12 срещу 10 на другите. Разлики във вървежа и работата на двигателя не съм забелязал.
Досега съм забелязал само двама да лъжат на +10% - един местен и в Оброчище - успяха да напъхат 34 литра докато нормално може 30,5 +/- 0,5.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Като се разрових има "лятна и "зимна" газ.
По руската спецификация "пропан автомобилен" със съдържание над 85% и "пропан-бутан автомобилен" със съдържание около 50%.
Какво означава това
Расход газа
С точки зрения физики ввиду различной теплотворной способности расход пропан-бутановой смеси должен быть больше расхода бензина. Теоретически расход газа можно определить сравнив энергию единицы объема для разных видов топлива:
1) Пропан - 6100 ккал/л;
2) Бутан - 6834 ккал/л;
3) Бензин - 7718 ккал/л;
4) Пропан-бутановая смесь (50%х50%) - 6470 ккал/л;
5) Пропан-бутановая смесь (90%х10%) - 6175 ккал/л.
Таким образом получается, что одному литру бензина соотаетствует 1.19л пропан-бутановой летней смеси или 1,25л пропан-бутановой зимней смеси. На практике при правильной установке и регулировке расход газа может либо соответствовать расходу бензина, либо превышать расход бензина на 10-20%, в зависимости от условий (зима, активное вождение и т.д.), типа двигателя и газового оборудования.
По руската спецификация "пропан автомобилен" със съдържание над 85% и "пропан-бутан автомобилен" със съдържание около 50%.
Какво означава това
всеки да си прави изводи. Тези са малки и поне са написали. Големите нищо не пишат. Какви говна се слагат - казва ли ти някой. Едно от тях е екстракционен бензин (под 80 октана), който нормално е отпадък и се слага в бои и лакове. Нормално LPG е около 104 октана.Газ Ауто е с гарантирано минимално съдържание на пропан 35%, липса на вода и вредни за двигателя химични съединения (полиетилен, полипропилен), октаново число от минимум 89. Складово налягане от минимум 3 атмосфери, осигуряващи бързо и точно зареждане на бутилката.
Расход газа
С точки зрения физики ввиду различной теплотворной способности расход пропан-бутановой смеси должен быть больше расхода бензина. Теоретически расход газа можно определить сравнив энергию единицы объема для разных видов топлива:
1) Пропан - 6100 ккал/л;
2) Бутан - 6834 ккал/л;
3) Бензин - 7718 ккал/л;
4) Пропан-бутановая смесь (50%х50%) - 6470 ккал/л;
5) Пропан-бутановая смесь (90%х10%) - 6175 ккал/л.
Таким образом получается, что одному литру бензина соотаетствует 1.19л пропан-бутановой летней смеси или 1,25л пропан-бутановой зимней смеси. На практике при правильной установке и регулировке расход газа может либо соответствовать расходу бензина, либо превышать расход бензина на 10-20%, в зависимости от условий (зима, активное вождение и т.д.), типа двигателя и газового оборудования.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта