Проблем със съединителя - помощ!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Ivan_sotirov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 окт 2006, 11:43
Модел на автомобила: Ескорт
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем със съединителя - помощ!

Мнение от Ivan_sotirov » 01 дек 2006, 10:57

Колеги имам форд Ескорт 1.8 TDI, '95 г. Имам следния проблем: вече за трети път ми се къса вилката на съединителя, за която се закачва жилото! Намира се на кожуха на скоростната кутия или някъде там! Извинете ме, но не съм технически грамотен по тези вапроси и затова го обяснявам така... Проверих в един магазин, но ми съобщиха цена 95 лв, което ми се вижда много...
Аз съм от Пазарджик, но Ви моля, ако има някъде втора упшотреба да ми кажете... или на по евтина цена...
Поздрави!
Иван Сотиров

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 дек 2006, 13:26

Не че някога съм ремонтирал съединител, ама за улеснение на колегите, които са :)
Скъсано жило, там дето се залавя за вилката, или счупена вилка и къде? Ако си го видял лично опиши го, ако ли не попитай майстора за повече инфо
Най-вероятно менте жило са ти слагали...Или търси нещо оригинално или сложи стоманено въже(ако е възможно в твоя случай) и мажи по-често бронята

Потребителски аватар
Ivan_sotirov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 окт 2006, 11:43
Модел на автомобила: Ескорт
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_sotirov » 01 дек 2006, 14:16

Благодаря за бързия отговор!
Става въпрос за вилката! За нея се захващало жилото! Вече три пъти е заварявана... Била под ъгъл и напрежение! Не съм видял нищо, когато е ремонтирана, защото е оставих в сервиза и отидов да взема колата, когато беше готова...
Доколкото разбрах тази вилка била захваната за корпуса на скоростната кутия... това е обяснението на майстора!
Незнам, може би е това посочено със стрелка 2 на схемата...
Поздрави!
Иван Сотиров

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 дек 2006, 07:20

Ми... нова вилка ти трябва май... 95 лв ми се струват прекалено много...знам ли...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 дек 2006, 12:55

Търпеливо разрови из форума.
Имаше някъде писаха за тези вилки що се чупят.
Опитах да търся но не намерих.

Потребителски аватар
Ivan_sotirov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 окт 2006, 11:43
Модел на автомобила: Ескорт
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_sotirov » 06 дек 2006, 12:04

колеги оправих си проблема! И Ви пускам малко Инфо, ако Ви интерисува.
Вапросната вилка, която ми съзадаваше проблеми, била болно място на всички Фордове, модел Ескорт 1.8 TDI, производство '95 - '96 г. Втора употреба никъде не се продава, защото върви само със скоростната кутия!
И като всеки, който е много на зор, тъй като не мога без кола, отидох в Мото Пфое и си закупих частта за сумата от 102.00 лв. :shock:
А и друго - имаше само една такава на склад за Цяла България!!! Според мен меко казано - срамно... :oops: Как може като е толкова важна и чуплива част да е нямат на склад! и как може за 15 см желязо да взитат 102.00 лв. Но какво да се прави такъв е живота - :cry:
Поздрави!
Иван Сотиров

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 02 яну 2007, 17:17

както казах вече в някоя от темите - "печките често късат тези вилки на скоросната кутия" - причината е заминал претискател с което педала става твърд. А относно вилката 2-ра употреба ги има но задължително трябва да вземеш твоята, защото има модели които са различни. Аз лично си търсих вилка като си мислих че е проблемна за твърдия съединител (сравнявах вилките с ескорт 97' но дизел) моята е малко по-различна, съжалявам че не направих снимки. Другия вариант е да отидеш някъде да ти я заварят, но гарантирано пак ще се скъса. Отиди в компетентен сервиз да ти кажат дали ти е нормално твърд съединителя.
Кара смело и безотговорно!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта