Диагностика в домашни условия!
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Щом имаш съмнения откачи дебитомера или ЕГР-а и виж дали ще регистрира грешка.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Откачих дебитомера, умната дюза, ЕГР-а, буксата на казанчето за спирачната течност, двата датчика на корпуса на термостата и ми излезе грешка за температурния датчик само. Пробвах и с професионална диагностика, но и с нея не стана, въобще не излиза нищо по възд. възглавници . Явно не е възможно на мк 2 дизел и така
.

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
На моя му беше светнала лампата преди време и с ТЕХА-та (с която работех тогава) ми даде нещо за пасажерския еърбег. Като напръсках буксите под седалките, и изчистих грешката, повече не е светвала.mi6o написа:Откачих дебитомера, умната дюза, ЕГР-а, буксата на казанчето за спирачната течност, двата датчика на корпуса на термостата и ми излезе грешка за температурния датчик само. Пробвах и с професионална диагностика, но и с нея не стана, въобще не излиза нищо по възд. възглавници . Явно не е възможно на мк 2 дизел и така.
Напоследък не ми остава време на работа да вкарам колата, иначе ще пробвам с Delphi-то, дали няма да прочете всички модули.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Здрaвей Оги. Точно с Делфи пробвaх човече и не стaнa.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Трябва да е с ОКИ чип(каквото и да означава) за да работи с Форд.Здрaвей Оги. Точно с Делфи пробвaх човече и не стaнa.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
A имa ли кaбелче с женско USB 2.0 нa единия, и мъжко mini USB нa другия крaй, с което дa може дa се нaпрaви връзкa между ОБД и телефон/тaблет ?. Пробвaх с някaкво ( не знaм обaче от кaквa мaркa беше ) беличко, но нищо не стaнa.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Нарича се OTG кабел и с него можеш да свържеш флашка, мишка/клавиатура към телефона. Но не мисля че ще разпознае ЕЛМ-а, да не говориме че програмите за диагностика най-вероятно търсят само WiFi/bluetooth устройства за свързване.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Пробвал съм с такъв кабел и FordVCM и нищо не става
Пробвал съм с Torque.

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Свaлих Форскaн зa aндроид и имa опция зa връзкa с ОБД през ФТДИ, тa зa товa питaх зa кaбелчето. Блaгодaря зa мнениятa колеги, ще вземa тaковa кaбелче пък aко стaне стaне, aко не-живи и здрaви, ще си имaм ОТГ кaбеляченце 

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
И аз вече се сдобих с кабел за диагностика, и сега мисля да проверя какво точно се случва под капака ми 
Но...първо трябва да го закача, дайте жокер къде се намира буксата за свързване в колата (мондео мк3 2007 г.)

Но...първо трябва да го закача, дайте жокер къде се намира буксата за свързване в колата (мондео мк3 2007 г.)

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Неволята учиinfesta написа:И аз вече се сдобих с кабел за диагностика, и сега мисля да проверя какво точно се случва под капака ми
Но...първо трябва да го закача, дайте жокер къде се намира буксата за свързване в колата (мондео мк3 2007 г.)


- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Не възможно да закачиш айрбега никак, те са с мигащи кодове, брой мигания е номер на грешката.mi6o написа:Откачих дебитомера, умната дюза, ЕГР-а, буксата на казанчето за спирачната течност, двата датчика на корпуса на термостата и ми излезе грешка за температурния датчик само. Пробвах и с професионална диагностика, но и с нея не стана, въобще не излиза нищо по възд. възглавници . Явно не е възможно на мк 2 дизел и така.

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Знам го това човече, знам и за какво е кода. Благодаря все пакDidibao написа:Не възможно да закачиш айрбега никак, те са с мигащи кодове, брой мигания е номер на грешката.mi6o написа:Откачих дебитомера, умната дюза, ЕГР-а, буксата на казанчето за спирачната течност, двата датчика на корпуса на термостата и ми излезе грешка за температурния датчик само. Пробвах и с професионална диагностика, но и с нея не стана, въобще не излиза нищо по възд. възглавници . Явно не е възможно на мк 2 дизел и така.

-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
По-вероятно е една диагностика да не може да ти свърши работа за всичко по колата. Също така не е ясно дали при китайския клонинг няма орязана някоя функция, която иначе се предлага от производителя. С еърбега друга система може да се справи без проблеми, но трябва да се пробва. 

В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 юли 2018, 19:41
- Местоположение: Denmark
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Малко отдавна е темата, но на мен сега ми се наложи. Имам Форд КА 2010г, 1.2 бензин, RU8 каквото и да значи това. Интересуват ме тези устройства и кабели за "домашна" диагностика които имаше споменати по рано тук за по 15-20$ от ebay. Снощи както си чаках на един светофар и изведнъж ми светхана де що има check лампи. Колата си работеше нормално, нито прекасваше нито нищо само сервото не работеше и уредите (както може да видите от снимките и двете са направени при работещ двигател). Спрях, запалих отново двигателя и нищо. Продължих и по едно време уредите започнаха да работят отново ей така в движение. След като се прибрах угасих и пак стартирах двигателя и хоп всичко си беше наред, без проблеми от само себе си. Понеже съм в Дания и дума не може да става да отида тук на майстор да поразгледа къде какво има, искам сам ако мога да си проверя поне каква е била причината и да видя грешката да знам евентуално какво да очаквам. Някой може ли да ме насочи към конкретно устройство просто искам да мога да виждам какви са грешките. Преди време ми беше светнала ламбда сондата и докато намеря къде да я закача и изчезна, но сега това, явно нещо има искам да разбера какво.
Още нещо да питам имам само един ключ за колата, а нямам кода за да си извадя друг. Поразпитах във Варна и ми казаха че няма проблем по този да ми направят нов, но дали само ще отключва вратите или и ще може да пали никой не дава гаранция при положение че колата няма да е там. Другата седмица се прибирам до БГ но без колата, а тук във Форд ми искат 600лв за да ми извадят нов ключ, който щял да може да прави всичко. Мисълта ми е някой знае ли читав автоключар във Варна който да е наясно ще може ли да пали или само да отключва вратите. Досега все ми казват че трябва и колата да е там за да могат да настроят и чипа към ключа. Един намерих който само каза всичко ше може да прави ама ми е малко съмнителен.
Благодаря предварително на всички :)
Последна промяна от Ivaylo - Ford KA на 25 юли 2018, 00:35, променено общо 3 пъти.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Снимки не се виждат.
На мен много ми прилича на проблем с изправителния блок на алтернатора или със самия алтернатор като цяло.
Намери си мултицет и замери какви напрежения дава на празен ход клемите на акумулатора със и без товар. Също замери и на изходите на алтернатора.
P.S. Там, на майна си Райна, дават ли да си човъркате свободно под капаците на колите, направо на улицата?
На мен много ми прилича на проблем с изправителния блок на алтернатора или със самия алтернатор като цяло.
Намери си мултицет и замери какви напрежения дава на празен ход клемите на акумулатора със и без товар. Също замери и на изходите на алтернатора.
P.S. Там, на майна си Райна, дават ли да си човъркате свободно под капаците на колите, направо на улицата?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Колеги, някой случайно да е пробвал каквато и да е USB джаджа - ELM327 или ELS27, с телефон и OTG кабел?
Откакто моя Bluetooth ELM327 отказа да работи само с мойта кола
не искам да си купувам подобен, предпочитам с кабел, но да мога да го ползвам насред път, ако се наложи.
Откакто моя Bluetooth ELM327 отказа да работи само с мойта кола

- FORD FOKUS vr
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 09 авг 2019, 12:05
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Старичка тема, но да споделя.
Подариха ми ми един ELM 327 Bluetooth уж работещ и изпитан - е не става, не прави връзка. Та скептичен съм спрямо домашната диагностика там с разни уреди и уредченца. Това от опит с Форд Фокус 2001г, бензин 1.4
Подариха ми ми един ELM 327 Bluetooth уж работещ и изпитан - е не става, не прави връзка. Та скептичен съм спрямо домашната диагностика там с разни уреди и уредченца. Това от опит с Форд Фокус 2001г, бензин 1.4
Форд Фокус мк1
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Диагностика в домашни условия!
Работещ и изпитан на Форд или друга марка? Не всички ELM327 стават за Форд.FORD FOKUS vr написа: ↑17 авг 2019, 19:48Подариха ми ми един ELM 327 Bluetooth уж работещ и изпитан - е не става, не прави връзка.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- FORD FOKUS vr
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 09 авг 2019, 12:05
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта