Изпуснах камък...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Изпуснах камък...

Мнение от snaiperisto » 29 ное 2006, 01:31

...от гедоре в тръбата която отива в кутията на въздушния филтър . То между тая тръба и кутията на филтъра има маркуч , ама аз го бях свалил..

Та понеже не се вижда нищо по надолу покрай тръбата , не знам кво ще се наложи да демонтирам...?




Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.


Ако някой не знае за ква кола става въпрос : Мондео ТД
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от plamenford » 29 ное 2006, 08:05

има едни магнитни пръчки като разтягаща се антена,магнита е много здрав.продават се почти на всякаде

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Изпуснах камък...

Мнение от Dundee » 29 ное 2006, 09:23

snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Re: Изпуснах камък...

Мнение от snaiperisto » 30 ное 2006, 00:55

Dundee написа:
snaiperisto написа:Между другото : тая простотия я направих докато сменявах горивния филтър и след като го бях сменил...фордо не запали , по-точно запали ама кюф-кюф и угасна.
При мен става така като забравя да напомя с бутончето, което е над горивния филтър, за да се качи нафта до помпата? Помпа се докато стане твърдо на натиск. После въртиш и трябва бързо да запали.

Помпах като луд , стане твърдо ...после пак е меко , все едно не съм го монтирал като хората , ама немие сефте...все едо смуче въздух отнякъде...ама това ще го "мисля" като извадя желязото от колектора.
...дрън-дрън...мноо важно...

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 30 ное 2006, 11:19

Ами така както го разправяш наистина смуче и нафтата се връща веднага в резервоара.Виж си съединенията някъде може да е хлабаво или скобата да е стегнала накриво
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 30 ное 2006, 19:46

Отвори кутията на филтъра(ама внимателно) камъка трябва да е при филтъра. Внимавай да не го изтървеш по-навътре, че пак ще умре.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 30 ное 2006, 23:12

Може да нес и монтирал филтъра както трябва( да не са легнали гарнитурките както трябва).Аз миналата седмица смменявах и помпах около 5 пъти на инжектора.Помпам,въртя,,помпам въртя.....

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 01 дек 2006, 00:54

T punchev написа:Може да нес и монтирал филтъра както трябва( да не са легнали гарнитурките както трябва).Аз миналата седмица смменявах и помпах около 5 пъти на инжектора.Помпам,въртя,,помпам въртя.....

Извадих го камъка...смених гарнитурките (за кой ли път) на филтъра , пак помпах ама не , обаче закачих фордо за сонатата и се дърпахме по околовръстното ... запалих го и работи добре , са съм го оставил с грозната муцуна в посока "марш от двора" та утре ако нафтата е в резервоара и пак ми прави ядове ще "играе въжето отново".
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 01 дек 2006, 09:33

Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 02 дек 2006, 03:42

Dundee написа:Аз преди време имах един филтър, който явно беше менте, щото размерите му бяха с много малко, но по-различни. Някак си по-тесен беше и явно не прилепваше добре за корпуса и капачето отдолу. С него ми се налагаше всяка сутрин да припомпвам нафта, иначе падаше здраво въртене докато помпата си дръпне сама и бръмне. Просто отнякъде изпускаше. С новия филтър (гледах добре да го напасна и затегна) засега нямам проблеми с паленето и след по-дълъг престой.

Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част.

От както снощи го дърпах и запали не нема ядове...до следващия път.

А железото го извадих с тел и среден пръст , не беше потънал много...
...дрън-дрън...мноо важно...

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 04 дек 2006, 10:03

snaiperisto написа: Има нещо такова , стария филтър беше Моторкрафт-некъф (бял с надписи) а новия е Бош (черен) и като го наложих един върху друг новия е с по голям диаметър в горната част....
Хм,странно...???Явно Моторкрафт-та е дефектен...През лятото нали си задръстих горивната система и свалях резервоара да го чистя и т.н.,че смених 2-3 филтъра,всичките си бяха със стандартни размери от каталога за филтрите.Този дето свалих от колата незнам каква марка беше,но аз първо сложих Бош,след това след поредната промивка сложих и в момента съм с Филтрон,всичките си паснаха без някакво разминаване в размера
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 05 дек 2006, 12:21

нямаш грижа това е нормално трябва да се помпа.....
не знам само защо не коментира идиотското място на филтъра - всичко става в нафта

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 06 дек 2006, 00:45

red написа:нямаш грижа това е нормално трябва да се помпа.....
не знам само защо не коментира *ЦЕНЗУРИРАНО* място на филтъра - всичко става в нафта

Ооо , мястото на филтъра е "на кучето в г.зъ" , на пръв поглед изглежда елементарно , ама...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Ivan_sotirov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 окт 2006, 11:43
Модел на автомобила: Ескорт
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_sotirov » 07 дек 2006, 12:50

колега и аз го имах и все още имам този проблем с нафтата! Смених три филтъра, н обез резултат. Нито помпане с помпичката нито нищо не помага... В един момент няма проблеми, и след това помпичката "омеква...", дори и в движение го прави по някога... Ислед дълго време ходене по мъките се оказа, че в резервора се получава вакум и спира притока н анафта към двигателя и след отваряне и затваряне на капачката на резервоара всичко се оправя... оказа, че някакъв отдушник на резервоара се е запушил и от там е проблемацията... :roll:
Поздрави!
Иван Сотиров

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта