Ангренаж капризите на двигател ZETEC
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Точно това аз го разбрах собственоръчно докато презацепвах ангренажа, но мисля че сега е правилно зацепен.opex написа:Искам също да те попитам като каза, че си хващал гмт с индикаторен часовник, отчете ли че буталото престоява в гмт няколко градуса горе докато вала се превърта долу и трябва да се засече средата м-у тия градуси?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Ей го поредния прецакан Форд от обслужване! Колата работи добре, докато влиза в сервиз за смяна ремъци и загубва мощност. Обяснили му че имало някакво парче, ама не знаели от къде е.


Добре, че от предишната случка http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 20#p529982 си направих специален инструмент пои мой чертеж при фрезиста, та да мога да го зацепя.
Поздрави


Добре, че от предишната случка http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 20#p529982 си направих специален инструмент пои мой чертеж при фрезиста, та да мога да го зацепя.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Форда не е калпава кола просто доста майстори за нищо не стават давам за пример моят след основен ремонт щото харчеше масло повече от бензин но нямаше течащи гарнитури или други течове на масло. След ремонта като се смениха всички гарнитури с Victor Reinz болтове и сегменти двигателя+шлайфане на глава. Двигателя спря да харчи масло но след месец протече гарнитурата на картера свалиха я и пак я залепиха но пак протече а старата която свалиха преди ремонта пак беше на Victor Reinz и не течеше. Миналата седмица докато си сменях гумите забелях че капацитете на ангренажа са омаслени помислих си че е някой семеринг но и те бяха сменени при ремонта отворих единият капак да видя какво става там беше сухо. Като отидох на канал се видя че масло избива от задната част на гарнитурата на главата до хидравличната помпа и тя разпръсква маслото по капаците. Като им казах на майсторите кво праим? Щото вината не е моя платил съм за да не занимавам повече с харчове на масло какви ли не теории ми развиха стигнахме и до появата на черна дупка!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 дек 2015, 22:17
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Последния случай на отчупен разпределителен вал съм аз.След сменения ангренажен ремък,зле работеща кола-тресяща на малки обороти,спъната при ускоряване и гаснеща - когато реши.
Регистрирах се във форума,прочетох доста материал и ЕВРИКА.Разбрах за Митака.Отидох с Фиестата 1.25 от 2005 г бензин.Чу я,определи ден и зачаках.
Закарах я в четвъртък, а в петък Митака ми звънна да я взема готова!
О-оо,нищо общо с познатата ми фиест!! Спокона работа,ускорение пали от 1/4
оборот,почистил инжекциона,вразумил и компютъра.
Респект и благодарност към специалиста и човека-Митака!
Регистрирах се във форума,прочетох доста материал и ЕВРИКА.Разбрах за Митака.Отидох с Фиестата 1.25 от 2005 г бензин.Чу я,определи ден и зачаках.
Закарах я в четвъртък, а в петък Митака ми звънна да я взема готова!
О-оо,нищо общо с познатата ми фиест!! Спокона работа,ускорение пали от 1/4
оборот,почистил инжекциона,вразумил и компютъра.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Браво, чудесно е че сега ти е перфектна колата, а ето я и темата за брагодарности:gordford написа:Последния случай на отчупен разпределителен вал съм аз.
Респект и благодарност към специалиста и човека-Митака!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... BE#p206489
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 дек 2015, 22:17
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Протече антифриз на Фиестата.
Набрах Митака, оплаках му се и той ми каза кога да отида.
След два дни ми се обади да я взема.
Перфектна работа ! И не е финансоф грабител!
Колата работи перфектно защото е сменил и вакуумен маркуч,а е пуснал и компютърен тест!
Благодаря,Митак!
Набрах Митака, оплаках му се и той ми каза кога да отида.
След два дни ми се обади да я взема.
Перфектна работа ! И не е финансоф грабител!
Колата работи перфектно защото е сменил и вакуумен маркуч,а е пуснал и компютърен тест!
Благодаря,Митак!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
На каква кола е това?gordford написа:Протече антифриз на Фиестата.
Благодаря,Митак!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Здравейте един технически въпрос към добрите специалисти ,нормално ли е при мотор зетек се 1.6 16в когато се върти коляновия вал обратно на часовниковата стрелка с помоща на ключ и на ръка ,да се наблюдава видимо разхлабване на ангренажния ремък и когато се завърти в работната му посока да си се обтегне в нормалните стоиности
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Обтегача на ремъка не работи двупосочно.................. Но не мога да разбера, какво пък те е накарало да въртиш на ръка и на обратно коляновия вал, нещо сам си доказваш, или какво...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
въртенето назад стана при центрирането на гмт когато я подминеш и неси завил фиксаторния болт връщаш малко назад при това действие забелязах какво се случва с ремъка ,което май си е нормално и обяснимо
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Никога въртене на обратно, а при центровка на ангренаж,- въобще забрави.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
няма проблеми с центровката ,важното е ,че разбрахме защо се разхлабва ремъка когато въртим назад което си беше доста обезпокоително да се види 

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Една подробност и съвет - дори когато фиксаторния болт е завит (с което няма как да се подмине гмт при въртене в правилната посока), КВ не се върти назад, защото ще изкриви въпросния фиксаторен болт и при последващо връщане на вала напред опирайки в болта няма да съвпадне с гмт. Т.е. - подмине ли се гмт поради някаква причина (осезаемо, не само за 1-2мм) просто се прави още един оборот напред, никога не се върти назад.ANGEL4O написа:въртенето назад стана при центрирането на гмт когато я подминеш и неси завил фиксаторния болт връщаш малко назад...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Значи като върнеш леко назад и после опреш във болта ще го изкривиш а като направиш цял оборот и блъснеш болта няма!?! Ха-ха, пълна глупост, ами ако ползваш индикатор как ще определиш ГМТ без да върнеш назад?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Евала Наско пълна подкрепа от моя страна защото аз непосмях да напиша че това са глупости,но си го мислехHACKO написа:Значи като върнеш леко назад и после опреш във болта ще го изкривиш а като направиш цял оборот и блъснеш болта няма!?! Ха-ха, пълна глупост, ами ако ползваш индикатор как ще определиш ГМТ без да върнеш назад?

Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Написано е, че не става дума за 1-2мм ход напред-назад, както е когато се гледа с индикаторен часовник, а за по-голямо завъртане на вала. Но няма кой да чете. По-спокойно реагирайте, че на вас се смеят.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Многократно съм въртял мотори назад и нищо критично не се е случило.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Можеш да си въртиш мотора и напред и назад, важното е да се помни, че при центровки (ангренаж, нагнетателни помпи, запалване и др.) се върти напред, за да се оберат правилно луфтовете. Ако все пак се наложи нещо да се върне се връща малко повече от необходимото и се търсят белезите при въртене напред.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
реално погледнато при центровка ангренаж специално на този мотор FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) няма какви луфтове да се обират ,неспоря не се правя на разбирач ,btzvetanov написа:Можеш да си въртиш мотора и напред и назад, важното е да се помни, че при центровки (ангренаж, нагнетателни помпи, запалване и др.) се върти напред, за да се оберат правилно луфтовете. Ако все пак се наложи нещо да се върне се връща малко повече от необходимото и се търсят белезите при въртене напред.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 дек 2015, 08:34
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж капризите на двигател ZETEC
Здравейте. Имам един въпрос засега. Голям разход на масло. Главата свалена. шлайф, смяна на гумички и водачи. Запали трудно първия път, но впоследствие се намести и заработи като часовник. НО пуши като комин и гори масло. Пробвана само на място. Въпросът ми е възможно ли е да е от неправилно зацепен ангренажен ремък?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта