Escort MK7 и метален входящ колектор
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 ное 2012, 20:15
- Модел на автомобила: Escort '99 1.6i 16V Zetec
- Status: Извън линия
Escort MK7 и метален входящ колектор
Здравейте, бензинът е скъп и т.н., позната история.
Понеже искам да мина на газ, а моят колектор е пластмасов, се чудя дали ако го сменя с метален, например 938F-9425-KC, ще стане да сложа обикновена газова и съответно какво още трябва да се смени. Колата е 1.6i 16v 90hp Zetec двигател.
Мерси предварително!

Мерси предварително!

-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
При теб позволява да сложиш обикновенна АГУ с плочка, вече ти си избираш, с плочка спъваш колата, с газов инжекцион ще е почти като на бензин (разход вървеж).
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 ное 2015, 14:58
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
По добре си сложи Г.И.
Бедна ти е фантазията за проблемите които може да имаш с обикновена газ.
Бедна ти е фантазията за проблемите които може да имаш с обикновена газ.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Нови кабели и свещи и няма да имаш проблеми с обикновената газова
От личен опит ти го казвам колега 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Аз след мислене избрах и сложих инжекцион. И по рождение ми е метален колектора. Не си заслужава икономията. Но всеки сам си прави избора.
Ако не можеш да смяташ - за 8 - 9000 километра избиваш инжекциона. И то с бутилка на резервна гума. Колкото и да не караш - максимум година.
Ако не можеш да смяташ - за 8 - 9000 километра избиваш инжекциона. И то с бутилка на резервна гума. Колкото и да не караш - максимум година.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Колеги имам едно питане. Колата е ескорт мк7 зетек мотор 1.8 115к.с. Тъй като я продавам, ме питат дали може да се сложи газова уредба и каква? Обикновенна или инжекцион?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
По добре е инжекцион но става и обикновена газова като се поставят кихалки .
- dj_peci
- Потребител
- Мнения: 301
- Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp - Местоположение: Хасково
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort MK7 и метален входящ колектор
Моята е ескорт мк72.0 16v от година карам само на газ.с метален колектор съм и дросел на Мондео 2.0, никви проблеми няма дори зимата.въобще не спъвам колата но харчи малко повече.
*bbq* *fordlogo*
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта