Паднали тежести от баланс или нещо друго?
- 
				numak
 - потребител

 - Мнения: 39
 - Регистриран: 23 мар 2014, 01:41
 - Модел на автомобила: Ford Focus MK2 1.6 TDCi
 - Status: Извън линия
 
Паднали тежести от баланс или нещо друго?
Здравейте, колеги!!!
Преди 3 седмици сменях гумите. Поизправиха ми момчетата малко джантите, че имаше лека нужда, направиха баланс и всичко заспа. До 150, а и малко повече волана не трепва. В София всекидневно се качвам на околовръстното, вдигам си 110-120 и отново никакви проблеми. Днес обаче буквално на последния завой преди пак да се кача на околовръстното, нещо изчатка по купето (помислих че е камъче), секунди след това вдигнах над 100 и волана почна да трепери много осезаедмо. Типичен симптом на небалансирана джанта. Вечерта на прибиране реших да се отбия през гумаджийницата на Янко джантата на Симеоновско
 . (най-близо ми беше не за друго) и казах на единия юнак да ми види баланса на предните. Внася ги вътре изнася ги за не повече от 1 минута на джанта. Не съм сигурен дали изобщо ги е слагал на машината или само се правеше, че отчита дейност. Като изнесе втората някакъв опечален ми каза, че била крива гумата и била за смяна... а гумите са на един сезон и до вчера им е нямало нищо и из един път се е изкривила... Пълни глупости според мен, но се разделих с 10 кинта... Както и да е... утре ще търся друга гумаджийница. След дългото обяснение (за което се извинявам) искам да попитам дали пък въпросните вибрации може да са от нещо друго по ходовта част и какво би могло да е то. При ниска скорост до към 90 няма абсолютно никакви проблеми, нито вибрации нити шумове нищо... 
Благодаря предварително!!!
			
									
									
						Преди 3 седмици сменях гумите. Поизправиха ми момчетата малко джантите, че имаше лека нужда, направиха баланс и всичко заспа. До 150, а и малко повече волана не трепва. В София всекидневно се качвам на околовръстното, вдигам си 110-120 и отново никакви проблеми. Днес обаче буквално на последния завой преди пак да се кача на околовръстното, нещо изчатка по купето (помислих че е камъче), секунди след това вдигнах над 100 и волана почна да трепери много осезаедмо. Типичен симптом на небалансирана джанта. Вечерта на прибиране реших да се отбия през гумаджийницата на Янко джантата на Симеоновско
Благодаря предварително!!!
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Паднали тежести от баланс или нещо друго?
Не се чуди, аз имах случай на чисто нова гума Гиславед да е крива. Гумаджиите ми казват не е улегнала, мини 1000 км. и ще се оправи, но не. Оказа се крива още от завода ли не знам. Върнах и двете със сума ти перипетии, и взех БФ Гудрич. 16 цолови бяха гумите.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- bateto_toshko
 - потребител

 - Мнения: 1216
 - Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
 - Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96 
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: Паднали тежести от баланс или нещо друго?
Тъпчат ги яко по камионите , после кой знае как ги съхраняват в склада и за това така става
			
									
									сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста    
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
						Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта
