"Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 13 апр 2015, 14:30
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6 16v 2000g
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Здравейте, имам и аз един въпрос понеже след смяна на водна помпа и термостат 2 бр. , единственото което остана да направя е този "баипас" за да реша проблема с прегряването на дълго. Въпросът ми е понеже изпарителя на газовата ми е вързан последователно на тънкия маркуч в близост до дебелия мога ли да напрявя баипаса преди него и трябва ли да правя баипас на самия изпарител ?
Ето снимка къде е свързан изпарителя в момента:
http://prikachi.com/images.php?images/565/8048565f.jpg
Ето снимка къде е свързан изпарителя в момента:
http://prikachi.com/images.php?images/565/8048565f.jpg
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Колега прегрява ти двигателя защото изпарителят е вързан последователно ако ти го върже паралелно на тръбите за парното няма да имаш проблем. Самият изпарител има по малък дебит на преминаващия антифриз през него иначе като гледам от снимката единствено правилно го е монтирал по ниско от казанчето. Не се занимай със смяна на помпи и термостати и температурни датчици само ще хвърляш пари на вятъра.dwes написа:Здравейте, имам и аз един въпрос понеже след смяна на водна помпа и термостат 2 бр. , единственото което остана да направя е този "баипас" за да реша проблема с прегряването на дълго. Въпросът ми е понеже изпарителя на газовата ми е вързан последователно на тънкия маркуч в близост до дебелия мога ли да напрявя баипаса преди него и трябва ли да правя баипас на самия изпарител ?
Ето снимка къде е свързан изпарителя в момента:
http://prikachi.com/images.php?images/565/8048565f.jpg

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 26 мар 2015, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Здравейте аз на скоро си направих байпаса и си смених терностата с 74 градосов и всичко е почти ОК. Не загрява, но стрелката за температурата стои една идея по в дясно от средата на скалата за температурата. Мисла си че причината е големият трипътник който е с диаметри 32/10/32 т.е. мисля си че ми трябва тройник със сечение 32/13(15)/32 мм. Също да поясня, че съм махнал и блендата с прожината от маркуча. Та въпросът ми е от каде да си намеря такъв тройник. От Бургас съм и съм обиколил де що има мъгазин за подобни неща. Мерси предварително за оговора ви колеги!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 13 апр 2015, 14:30
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6 16v 2000g
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Да споделя и аз какво сътворих след като направих баипас колата спря да загрява но минаваше на газ след около 7 км и това изобщо не ме устройваше за това махнах баипаса и вързах изпарителя пак последователно. Блендата от тънкия маркуч е махната и в тънкото сечение на маркуча изложено на въздушния поток набутах медна тръба за парно ф15 мм. така маркуча остана един вид като топлоизолация на тръбата термостата е Vernet на 74 градуса и отваря без проблеми за сега не е вдигала повече от 104 градуса при изкачване на баир.Които иска може да пробва и това 

- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Последователното свързване на изпарителя не е неправилно...освен в случай че изпарителя има много малка пропускателна способност за антифриза и затапва малкия кръг. Тогава е по-добре да се върже паралелно. Ако обаче изпарителя позволява голям дебит на антифриза преминаващ през него, и се свърже паралелно, може да намалее парното...тогава трябва да се постави бленда на входа на антифриза в изпарителя за да се балансира колко антифриз да минава през парното и колко през изпарителя. И на двете ми коли изпарителите са вързани последователно, и нямам проблем от това.
За друго пиша в темата...днес разбрах че перката на водната помпа на зетек мотора 1.4-1.6 е пластмасова...като на vw/audi каквото имам, и ядох бахура с пластмасовата перка която извадих на парчета. Сложих помпа HEPU с метална перка, и вече шест години нямам никакви проблеми с помпата.
Мислех че на фокуса е метална, а тя била пластмасова... Та сега първо ще я проверя помпата ми без да я свалям - ако сваля фланеца на термостата...като бръкна вътре в блока би трябвало да достигна перката. Ще проверя дали перката е здраво захваната на оста, ако мърда - ще я сменям. Ще сложа помпа с метална перка...някой слагал ли е помпа с метална перка, да даде отзиви как се държи новата помпа, каква марка е и т.н. Дори да не сте сменяли, ако може да препоръчате марка водна помпа с МЕТАЛНА перка за фокус 1.6
За друго пиша в темата...днес разбрах че перката на водната помпа на зетек мотора 1.4-1.6 е пластмасова...като на vw/audi каквото имам, и ядох бахура с пластмасовата перка която извадих на парчета. Сложих помпа HEPU с метална перка, и вече шест години нямам никакви проблеми с помпата.
Мислех че на фокуса е метална, а тя била пластмасова... Та сега първо ще я проверя помпата ми без да я свалям - ако сваля фланеца на термостата...като бръкна вътре в блока би трябвало да достигна перката. Ще проверя дали перката е здраво захваната на оста, ако мърда - ще я сменям. Ще сложа помпа с метална перка...някой слагал ли е помпа с метална перка, да даде отзиви как се държи новата помпа, каква марка е и т.н. Дори да не сте сменяли, ако може да препоръчате марка водна помпа с МЕТАЛНА перка за фокус 1.6
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Въпроса ми за водна помпа за zetec-se 1.4 и 1.6 с метална перка си остава...
Някой който е сменял водната помпа на този тип мотор(1.4-1.6), забелязал ли е неизправности на ориг. помпа - напукана пластмасова перка, превъртаща на оста перка, счупени лопатки и т.н?
Предполагам че фордовата оригинална помпа е дооста по-здрава от вагенския жмел, дето се чупи по дефолт. Просто искам да си съставя мнение доколко надеждна е оригиналната водна помпа на този тип мотор. Също и ако някой е чувал за uprated водна помпа( с повишен дебит)за zetec-se... мисля че специално при мен няма да е излишно да сложа такава, ако има разбира се.
Някой който е сменял водната помпа на този тип мотор(1.4-1.6), забелязал ли е неизправности на ориг. помпа - напукана пластмасова перка, превъртаща на оста перка, счупени лопатки и т.н?
Предполагам че фордовата оригинална помпа е дооста по-здрава от вагенския жмел, дето се чупи по дефолт. Просто искам да си съставя мнение доколко надеждна е оригиналната водна помпа на този тип мотор. Също и ако някой е чувал за uprated водна помпа( с повишен дебит)за zetec-se... мисля че специално при мен няма да е излишно да сложа такава, ако има разбира се.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Някой може ли да ми каже от къде да купя големия тройник.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Явно никой незнае,ама си купих 30/30/16 и засега държи 95-98 градуса,благодаря за хубавата тема дано повече хора се възползват.
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Здравейте,
ето че дойде и моя ред да пиша в тази тема. При мен проблема се появи едва след като поставих ГИ.(а може би просто не съм обръщал внимание)
При натоварване на двигателя загравя. Вчера пускам тестовия режим и гледам температурата стига 108 градуса и стрелката не беше мръднала от мястото си. Представям си когато я карах на дълго в балкана и стигаша почти червено каква е била температурата на двигателя. Като ходих при газаджията човека форсира двигателя на място за известно време на бензин и колата пак загря.
Днес пътувам Плевен-Русе и след Бяла малко преди Русе има един баир на него свалих скоростта на 80 км/ч и спрях ГИ пуснах бензина и си карам на 5-та и тая кола не искаше да загрее, въпреки че се мъчеше двигателя. Така изкарах целия баир и не мръдна стрелката (не бях включил тестовия режим и не знам каква е била температурата). Предполагам, че на газ просто няма тази мощност и заради това по-бързо се усеща проблема.
Та мисълта ми е има ли някой, който може да прегледа колата и да каже, къде да се направи байпас и дали да се слага термостат, който отваря на 74 градуса. Става въпрос за хора от Русе или Плевен.
ето че дойде и моя ред да пиша в тази тема. При мен проблема се появи едва след като поставих ГИ.(а може би просто не съм обръщал внимание)
При натоварване на двигателя загравя. Вчера пускам тестовия режим и гледам температурата стига 108 градуса и стрелката не беше мръднала от мястото си. Представям си когато я карах на дълго в балкана и стигаша почти червено каква е била температурата на двигателя. Като ходих при газаджията човека форсира двигателя на място за известно време на бензин и колата пак загря.
Днес пътувам Плевен-Русе и след Бяла малко преди Русе има един баир на него свалих скоростта на 80 км/ч и спрях ГИ пуснах бензина и си карам на 5-та и тая кола не искаше да загрее, въпреки че се мъчеше двигателя. Така изкарах целия баир и не мръдна стрелката (не бях включил тестовия режим и не знам каква е била температурата). Предполагам, че на газ просто няма тази мощност и заради това по-бързо се усеща проблема.
Та мисълта ми е има ли някой, който може да прегледа колата и да каже, къде да се направи байпас и дали да се слага термостат, който отваря на 74 градуса. Става въпрос за хора от Русе или Плевен.
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Решението на проблема с прегряването на фокус 1.6 е главно в СМЯНАТА НА РАДИАТОРА!
Не в байпаси и термостати от рено...помагат, но аз си реших нацяло проблема като сложих по-дебел радиатор! Открих че при Фокус мк1 се използват два модела радиатори- тънък(20мм) който се слага на 1.6 и 1.8. И дебел(26мм) който се слага на всички дизели, 2.0, СТ и РС. Освен че е по-дебел, ламелите му са по-нагъсто от на тънкия, съответно има значително по-голяма площ. Взех преден радиатор от тдци, промих го с препарати и оцет...въпреки това не можах да го докарам вътре да е чист като оригиналния ми, но охлажда много по-добре. Със каквато и скорост да карам на магистрала, тествал съм и със 190 и температура на въздуха 25- 30 гр, нито веднъж не ми е отишла стрелката в червеното. при около 140, датчика показва 95-96 гр! При 190 беше 102 макс...и това не е температурата на антифриза, а на главата! При мен освен по-дебелия радиатор, имам и термостат от рено на 75 гр поставен в горния маркуч, точно преди входа на радиатора.

Не в байпаси и термостати от рено...помагат, но аз си реших нацяло проблема като сложих по-дебел радиатор! Открих че при Фокус мк1 се използват два модела радиатори- тънък(20мм) който се слага на 1.6 и 1.8. И дебел(26мм) който се слага на всички дизели, 2.0, СТ и РС. Освен че е по-дебел, ламелите му са по-нагъсто от на тънкия, съответно има значително по-голяма площ. Взех преден радиатор от тдци, промих го с препарати и оцет...въпреки това не можах да го докарам вътре да е чист като оригиналния ми, но охлажда много по-добре. Със каквато и скорост да карам на магистрала, тествал съм и със 190 и температура на въздуха 25- 30 гр, нито веднъж не ми е отишла стрелката в червеното. при около 140, датчика показва 95-96 гр! При 190 беше 102 макс...и това не е температурата на антифриза, а на главата! При мен освен по-дебелия радиатор, имам и термостат от рено на 75 гр поставен в горния маркуч, точно преди входа на радиатора.
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
А с какво гориво караше докато отчете тези стойности ?
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
На газ(пропан-бутан). Преди това, като прегряваше, пак съм карал на газ...бензина ми е само за палене, и още мъничко повер, ако газта не е достатъчна като се гоня с някой.
- lld
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 21 окт 2013, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 16v 100 hp 99г. Ghia
с газов инжекцион Tartarini - Местоположение: Враца
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Моето мнение е че ако термостата не отваря, ако щеш да имаш и радиатор с големината на камион пак ще прегрява колата. Правилното решение на проблема с прегряването на колите ни е байпас. Правилно за мен и за другите които са си решили проблема е това. След почистване на радиатора на парното и смяната на тройниците които отвеждат вода и за изпарителя с медни, които не намалят сечението на маркуча към парното, температурата при всякакви условия не преминава 106 градуса. А за още по-голямо намаляване на температурата байпаса върши идеална работа. Мисля че и изолирането на тръбата към термостата (тази която се обдухва от перките когато загрее, е от значение за по-бързото отваряне на термостата.JoroM написа:Решението на проблема с прегряването на фокус 1.6 е главно в СМЯНАТА НА РАДИАТОРА!![]()
Не в байпаси и термостати от рено...помагат, но аз си реших нацяло проблема като сложих по-дебел радиатор! Открих че при Фокус мк1 се използват два модела радиатори- тънък(20мм) който се слага на 1.6 и 1.8. И дебел(26мм) който се слага на всички дизели, 2.0, СТ и РС. Освен че е по-дебел, ламелите му са по-нагъсто от на тънкия, съответно има значително по-голяма площ. Взех преден радиатор от тдци, промих го с препарати и оцет...въпреки това не можах да го докарам вътре да е чист като оригиналния ми, но охлажда много по-добре. Със каквато и скорост да карам на магистрала, тествал съм и със 190 и температура на въздуха 25- 30 гр, нито веднъж не ми е отишла стрелката в червеното. при около 140, датчика показва 95-96 гр! При 190 беше 102 макс...и това не е температурата на антифриза, а на главата! При мен освен по-дебелия радиатор, имам и термостат от рено на 75 гр поставен в горния маркуч, точно преди входа на радиатора.
Върни си оригиналния термостат и махни байпаса и ще говорим пак.
www.mebelist.com - Мебелният форум на България
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Хаха, аз дотолкова вече съм свикнал че фокуса ми е с турбина три години вече, че не се усетих за тази доста съществена разлика между другите 1.6 и моя...одъртявам ей.
Аз ще напиша подробно как поетапно достигнах до решението, пък всеки да си прецени какво може да ползва от моя случай.. При мен, дали щото е турбиниран мотора, и съответно отделя повече топлина, но термостата от рено не беше достатъчен, (байпаса също нямаше да е достатъчен)...при средно натискане на колата, тя почваше да прегрява...смених мястото на термостата, пак същата работа...почнах да си мисля че термостата от рено е с малка пропускателна способност за антифриза(действа като тапа)..махнах термостата..пак прегряваше! Сложих отново втулка в малкия кръг - последователно на изпарителя(който е вързан последователно) за да пренасоча по-голяма част от антифриза през големия кръг...пак прегряваше!!! Тогава вече се насочих към радиатора, мислех че радиатора ми е задръстен..ама не беше, вътре свети, навсякъде беше равномерно горещ на пипане! Въпреки това го промих няколко пъти. Свалях перките и изотзад със струя вода промих външно радиатора, нямаше ефект! Съвсем случайно открих че на фокус мк1 се слагат два модела радиатори. Намерих си от по-дебелия от автоморга, промивки и на него и след като го сложих него, и понеже климатика ми не работи и нямам намерение да го правя, разкарах климатичната пита пред радиатора...най-накрая колата спря да прегрява дори и при 30 гр...преди прегряваше ако темп. на въздуха е над 13-14 гр.! При мен вече я няма климатичната пита пред радиатора, но за сметка на това долната 1/3 от радиатора е зад интеркулера, който е дебел 5 см и си е препятствие за въздуха който трябва да охлажда радиатора. Всъщност точно след поставянето на челния кулер зимата, при мен стана сериозен проблема с прегряването, преди това с временния нямах проблеми като правех рънове 0-200, само на по-дълго.
Във вашия случай, мисля си че ако термостат от рено в маркуча/ байпас не е достатъчен за да не прегрява мотора във всички режими, въпреки че сте направили външна и вътрешна промивка на оригиналния радиатор, като следваща стъпка може да се премахне климатичната пита, (ако някой не си ползва климатика щото е повреден, както е в моя случай). Ако и това не е достатъчно, може да се сложи по-дебелия радиатор, вече дали със или без пита отпред, според конкретния случай. Дебелия радиатор при мен свали температурата на главата с поне десет гр...и разхода ми не се е вдигнал!
Интересно че и най-слабите дизели са със дебелия радиатор...
Аз ще напиша подробно как поетапно достигнах до решението, пък всеки да си прецени какво може да ползва от моя случай.. При мен, дали щото е турбиниран мотора, и съответно отделя повече топлина, но термостата от рено не беше достатъчен, (байпаса също нямаше да е достатъчен)...при средно натискане на колата, тя почваше да прегрява...смених мястото на термостата, пак същата работа...почнах да си мисля че термостата от рено е с малка пропускателна способност за антифриза(действа като тапа)..махнах термостата..пак прегряваше! Сложих отново втулка в малкия кръг - последователно на изпарителя(който е вързан последователно) за да пренасоча по-голяма част от антифриза през големия кръг...пак прегряваше!!! Тогава вече се насочих към радиатора, мислех че радиатора ми е задръстен..ама не беше, вътре свети, навсякъде беше равномерно горещ на пипане! Въпреки това го промих няколко пъти. Свалях перките и изотзад със струя вода промих външно радиатора, нямаше ефект! Съвсем случайно открих че на фокус мк1 се слагат два модела радиатори. Намерих си от по-дебелия от автоморга, промивки и на него и след като го сложих него, и понеже климатика ми не работи и нямам намерение да го правя, разкарах климатичната пита пред радиатора...най-накрая колата спря да прегрява дори и при 30 гр...преди прегряваше ако темп. на въздуха е над 13-14 гр.! При мен вече я няма климатичната пита пред радиатора, но за сметка на това долната 1/3 от радиатора е зад интеркулера, който е дебел 5 см и си е препятствие за въздуха който трябва да охлажда радиатора. Всъщност точно след поставянето на челния кулер зимата, при мен стана сериозен проблема с прегряването, преди това с временния нямах проблеми като правех рънове 0-200, само на по-дълго.
Във вашия случай, мисля си че ако термостат от рено в маркуча/ байпас не е достатъчен за да не прегрява мотора във всички режими, въпреки че сте направили външна и вътрешна промивка на оригиналния радиатор, като следваща стъпка може да се премахне климатичната пита, (ако някой не си ползва климатика щото е повреден, както е в моя случай). Ако и това не е достатъчно, може да се сложи по-дебелия радиатор, вече дали със или без пита отпред, според конкретния случай. Дебелия радиатор при мен свали температурата на главата с поне десет гр...и разхода ми не се е вдигнал!
Интересно че и най-слабите дизели са със дебелия радиатор...
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
След смяна на антифриз (около 3 литра от системата, защото не източих този от блока), с нов от МП оранжев 14 лв/л, проблема не се появи. Пътувах Плевен-Русе и стрелката на температурата не помръдна от средата. Днес беше по-хладно, но едва ли разлика от 5-6 градуса външна температура биха повлияли толкова на системата.
Възможни причини за отсъствието на проблема:
1- Правилно обезвъздушаване (стискане на маркучите, каране на парно, форсиране на двигателя за известно време, доливане на антифриз). Газаджията евентуално не е обезвъздушил правилно и се е получила възглавница, която пречи на правилната циркулация.
2 - Антифриза от МП съдържа магическа субстанция, която спомага за по-доброто охлаждане.
Само да отбележа, че стария антифриз беше червен в отлично състояние.
Възможни причини за отсъствието на проблема:
1- Правилно обезвъздушаване (стискане на маркучите, каране на парно, форсиране на двигателя за известно време, доливане на антифриз). Газаджията евентуално не е обезвъздушил правилно и се е получила възглавница, която пречи на правилната циркулация.
2 - Антифриза от МП съдържа магическа субстанция, която спомага за по-доброто охлаждане.
Само да отбележа, че стария антифриз беше червен в отлично състояние.
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
ами ако ставаше така от форд нямаше да пуснат бюлетин за наплава на байпас колега.Няма значение дали си с червен зен или какъвто цвят искаш антифриз
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
След монтажа на газовата, ми го направи само веднъж и следващите вече 3000Км не го е правил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Сигурно си прав за бюлетина.
Факт е обаче, че от МП Русе ми отговираха по въпроса за байпаса, че такова нещо не съществува и тип промяна на конструкцията на охладителната система няма за Фокус МК1. Предположиха, че имам пласт боклуци между радиатора на климатика и този на антифриза. Свалих, проверих и не намерих такова нещо.
За сега мисля да я покарам така. Да видим какво ще стане.
Само ще помоля някой колега, който има байпас да сложи актуални снимки, защото в по-старите постове снимките не се виждат.
Факт е обаче, че от МП Русе ми отговираха по въпроса за байпаса, че такова нещо не съществува и тип промяна на конструкцията на охладителната система няма за Фокус МК1. Предположиха, че имам пласт боклуци между радиатора на климатика и този на антифриза. Свалих, проверих и не намерих такова нещо.
За сега мисля да я покарам така. Да видим какво ще стане.
Само ще помоля някой колега, който има байпас да сложи актуални снимки, защото в по-старите постове снимките не се виждат.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 26 окт 2015, 17:15
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Имам Форд Фокус 1.6 бензинов мотор 2000 година играе ми странно фокуси с температурата. Температурата играе основно на извънградско и при усилие в града нямам проблеми не мърда изобщо отваря си термостата включва си перката само извънградско дава отклонения и то като ходи рязко в червено и след малко се връща. Сменихме доста неща 7дни беше в мото пфое след хиляди тестове и смяна на какво ли не установиха, че когато изолират изпарителя колата работи без проблеми. Изчетох темата виждам че има доста проблеми с температурата на фокус от този модел. Възможно ли е наистина да е от ГУ.
- beatboxx
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 11 юни 2008, 23:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v Zetec
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
А защо във бюлетина не пише как тази кола се е движила 15 години сменян и е антифриза сигурно 10 пъти по една или друга причина и не е прегрявала и в един момент започва да прегрява и даваи да правиме баи паси.В момента и аз съм с баипас но въобще не съм доволен колата загрява 3 пъти по бавно да не говорим че зимата като спреш на място и си пуснал парното на 3 или не дай боже 4 колата изтива сигурно до 60 градуса а ако я запалиш сутрин в студа и пуснеш парното няма шанс да загрее на място а преди си загряваше
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта